Iemand nog een hybride T2 turbo kope?

Danke Florus.Florus schreef:@ MarcoG: Er zit i.d.d. verschil tussen de lagers,Met ABS is 37x72x37,en Zonder is 35x65x35.
Rare is dat toen ik voor m'n williams lagers haalde,en m'n Willy GÉÉN ABS had,ik dus deze lagers kocht,en dit dus mooi de verkeerde waren.
Mijn Williams had lagers van 37x72x37, Lagers bestemd voor ABS.
Enigste manier om te weten te komen wat je nodig hebt is je oude lagers opmeten.
jiggy schreef:oke dan ,maar nu moet ik alleen nog een een ding weten of je door een snellere of sport nokken as ongeveer 13 pk er bij kan krijgen. dat is het laatste???
greetz marcel
Klinkt al een stuk aannemelijker. Ga je inwendig in je motor dingen vervangen dan kan het best zijn dat je dan vermogen erbij wint.jiggy schreef:oke dan ,maar nu moet ik alleen nog een een ding weten of je door een snellere of sport nokken as ongeveer 13 pk er bij kan krijgen. dat is het laatste???
greetz marcel
jah zal ik ook doen volgens mij kom ook bij walibi maar was er alleen zondag en testen ze dat door middel met de voor wielen en tegen druk te geven op een soort rollerbank???Bas schreef:Meten is weten zeggen ze, als je de mogelijkheid hebt hem eens op de rollenbank te gooien, weet je 't
daar ben ik het soms wel mee eens...Shorty 16v schreef: Er zijn hier ook mensen die er geen verstand van hebben, als ze
gewoon een normale vraag stellen, worden ze gelijk hier de grond in geboord!!
Sanderrr schreef:En hier een manier om een golfje te tunen. Je zet er gewoon nog een moter inPast allemaal net
![]()
http://ueba.com.br/forums/index.php?showtopic=17168
biertje iemand ? met enkel nokken 150 pk uit een F7P ??? Man man man, ik wordt hier echt ni goed van. Wij hebben vorige maand Jordy zijn 19 gedaan die std 131 wielpk's had. Op zich al een heel zuiver en mooi resultaat. Nokken geplaatst, willie spruitstuk en chip op maat ! Resultaat 139 pk aan de wielen en 10nm koppel winst.Florus schreef:jiggy schreef:p.s om 30pk bij te krijgen is nog wel redelijk te doen zonder al te veel geouwehoer.
ik vind het wel gepast mede omdat er jongens zijn die veel geld spenderen om ietwat doordacht meer vermogen te puren uit een atmospherische motor. En dan spreken we niet meer over 500...vandaar dat men haar rechtkomt als ik zo heel simpeltjes lees dat 30 pk bijsteken klein grut is...yeah right !ForeverYoung schreef:Neem 't hem maar niet kwalijk, -Jo- is altijd zo fel, vind dat persoonlijk wel mooi om te zien.![]()
Tis te gek voor woorden, dat sommige mensen hier instinken begrijp ik niets van. Ik zag natuurlijk dat die fohn op een japshit (honda) zat, waarom verwonderd me dat weer niet?Riël schreef:Zeg niet dat Jiggy er niets geleerd heeft! Ik vind de reacties wel meevallen, bedenk wel dat voor een groot deel van ons zo'n wonderapparaatjes al voor de zooooveelste keer langskomen er we er dan ook op een bepaalde manier op reageren
Doe dat eens met briefjes van 5.- euro...Riël schreef:Ja gratis. Maar is al wegForeverYoung schreef:gratis? of te koop aangeboden?Riël in nl.te koop schreef:
gratis renault 5(Hoe kan het ook anders). Wel leuk met gratis vijfjes strooien