Volgens mij is een williams zeldzamer dan een gtt?HKM schreef:het is nog lang geen zeldzame auto. kijk nu eens naar gt turbo's, een nette levert nu goede knaken op.
Gr, Frits.
Volgens mij is een williams zeldzamer dan een gtt?HKM schreef:het is nog lang geen zeldzame auto. kijk nu eens naar gt turbo's, een nette levert nu goede knaken op.
ik heb een 16v gehad en een williams, er zit toch echt wel veel verschillen tussen de auto's.HKM schreef:vind je dat echt zo raar? het is een clio van 12 jaar oud!LotuzClioWilliams schreef:Kennelijk. [img]http://smile.smilies.nl/413.gif[/img]
het is nog lang geen zeldzame auto. kijk nu eens naar gt turbo's, een nette levert nu goede knaken op.
williamsen zijn er nog teveel van, en is nog lang niet zeer appart, mede omdat er eigenlijk maar weinig verschil zit tussen de 16V en een Willliams
dat ben ik niet met je eens.HKM schreef:voor de kenner ja
ik heb ze alle twee voor de deur staan, maar niemand ziet aan de willi af dat het een speciale auto is
daarmee wil ik dus zeggen, dat hij nooit zo bijzonder zal worden als een gt turbo
Toch ben ik het niet helemaal met je eens,heb tegen een heel hoop auto's gesprint,maar met een standaart williams tegen een Leon 1.8T cupra,of een Integra R(met goede chauffeur) ga je het toch echt afleggen met de willy.SMILLIAW schreef:een 10 jaar oude oude is het die(in komplete standaard vorm) de hedendaagse hothatches of moeilijk maakt(gechipte seat leon 1.8T) of voor schut zet(honda integra).
voor mij is die auto nu al een fenomeen
En met een standaard GTT?Florus schreef:Daarintegen,met een getuned 5je ernaast kan nog leuk worden![]()
Dat is zoLotuzClioWilliams schreef:Florus schreef:Daarintegen,met een getuned 5je ernaast kan nog leuk worden![]()
En met een standaard GTT?
hey florus,Florus schreef:Toch ben ik het niet helemaal met je eens,heb tegen een heel hoop auto's gesprint,maar met een standaart williams tegen een Leon 1.8T cupra,of een Integra R(met goede chauffeur) ga je het toch echt afleggen met de willy.SMILLIAW schreef:een 10 jaar oude oude is het die(in komplete standaard vorm) de hedendaagse hothatches of moeilijk maakt(gechipte seat leon 1.8T) of voor schut zet(honda integra).
voor mij is die auto nu al een fenomeen
Daarintegen,met een getuned 5je ernaast kan nog leuk worden
Heb vorige week nog in m'n oude willy gereden en moet toegeven,Blijven wel machtige wagens
Dat geldt toch voor de meeste hot hatches? Maar dat de Williams een bijzonder model is, heb ik toch een aantal keren gemerkt door de reacties van diverse mensen (met name twintigers en jonge dertigers) op straat en op m'n werk. Er zijn echter ook heel veel mensen die een 16v net zo makkelijk een Williams noemen, omdat die toevallig ook een luchthapper op de motorkap heeft. Dat is echter weer een andere discussie.Thierry schreef:Ik vind een Williams ook een speciale wagen, alleen als je geen 'kenner' bent dan zul je er niet zo snel naar omkijken denk ik.
Volgens mij zijn de deurlijsten ook meegespoten,wel op de foto hierboven i.i.g.TMT schreef:Die sticker Swiss Champion zit er niet op.
Dat nummeringsplaatje zeker weten wel.
En het stuurtje is ook exact hetzelfde.
Zijn er nog andere herkeningspunten naast deze?
als het nummer op het plaatje een nummer onder de 500(waren maar 500 van gemaakt) is is het hoogst waarschijnlijk een swiss champion, de eerst 400 willie's waren engels, dus een willie met het stuur aan de linkerkant met een nummer onder de 400 bestaat denk ik niet.TMT schreef:Die sticker Swiss Champion zit er niet op.
Dat nummeringsplaatje zeker weten wel.
En het stuurtje is ook exact hetzelfde.
Zijn er nog andere herkeningspunten naast deze?
Ik hou jullie verder wel op de hoogte. Ik ga dit weekend of begin volgende week een proefrit maken. Foto's volgen wellicht daarna als de aankoop door gaat.