ik reed in een wannabee seat ibiza

grtz Jiggy
Nope ben ik niet geweest.Maus schreef:Had ie ook nog een andere bodykit? Dan gok ik namelijk op Jeroen RS.Edwin16v schreef:Vanavond gespot in Leiden bij het transferium; een zilvergrijze Clio RS met aan beide kanten een uitlaat. Mooi ding om te zien.
achter in de akkersLuco/Alpine-racer schreef:woon jij in de akkers?5gt8vturbo schreef:vandaag bij de akkers in spijkcity rond een uurtje of 1 een blauwe 19 16v. kon geen kenteken lezen is al de tweede keer dak hem zie
Die moet met, zonder dumpvalve rondrijden. Iemand binnen de campingcrew heeft hem ook gesproken.Chris schreef:Overigens zag ik vanmiddag ook nog een Clio GT Turbo wegrijden bij Walibi, rood van kleur en een kenteken met GB in het midden, klonk errug gaaf!
Stond ie bij de benzinepomp aan de snelweg? Zo ja, dan is dat de ex-clio van Foeke.Arie van de Hoek schreef:Zaterdagmiddag rond 14:00 uur tussen Groningen en Hellum (alwaar ik ff ging kijken voor de "race" GT Turbo) een zwarte Clio 16V met witte of zilveren RTC-stickers op de zijruiten bij het Texaco tankstation.
Hoe is het afgelopen met de GT Turbo?Arie van de Hoek schreef:Zaterdagmiddag rond 14:00 uur tussen Groningen en Hellum (alwaar ik ff ging kijken voor de "race" GT Turbo) een zwarte Clio 16V met witte of zilveren RTC-stickers op de zijruiten bij het Texaco tankstation.
Nog niet, nog niet....~Haas~ schreef:zo te zien in zijn Wie is Wie, heeftie m gekocht
weet wel ckers. Gisteren op de terugweg is ie ons ook voorbij geredenGabri schreef:zeker van het kenteken?
of bedoel je niet dit weekend, want ik heb het idee dat deze gast aan het kamperen geweest is
Dat was ik dan, die van mij was net gewassenBram schreef:Die wili zag ik ook nog rijden op de randweg richting beverwijk rijden gisteren. zag er echt heel strak uit![]()
Verder nog in zandvoort dezelfde renaults als Edwin gespot. En zijn twingo natuurlijk.
Dat is André een kennis van mij.(Hoolie)-Ad schreef:Gister veel verschillende sprotieve Renault's op cirquit park zandvoort.
Waaronder een rode express met 5 voorkant en ee spoiler achterop, kwam mij erg bekent voor volgens mij van iemand van de rtc. (alleen geen rtc kenmerken)
Onderweg naar zandvoort ook nog bij en benzinepomp staat kijken bij een "standaard" rode 5 met p1 voorbumper was geheel kaal van binnen alleen 1 kuipstoel en een rolkooi. Had ook een sticker van dnrt op de voorruit dus was waarschijnlijk onderweg naar de dnrt-dag op zantvoort. Had rtc-zijraam-stickers.
ja nu je het zegt denk idd dat die het was.Steven schreef:Rooie express zal Marcel MLG wel eens geweest kunne zijn.