ACT: Clio Williams Deel 1
-
mooie velgen op zich, maar zowel velgen als uitlaat zijn totaal buiten proportie
groter is niet altijd beter...

volgens mij kan jij wel een 2e williams in elkaar zetten met al die extra onderdelen die je hebtPATRICK-CLIO schreef:over de verkoop zit ik nog te twijfelen, heb gisteren een reserve interieur gekocht in redelijk tot goede staat.
thanks voor je pm marc
groetjes

-
dan zet ik hem op zolder in elkaarPATRICK-CLIO wrote:
over de verkoop zit ik nog te twijfelen, heb gisteren een reserve interieur gekocht in redelijk tot goede staat.
thanks voor je pm marc
groetjes
volgens mij kan jij wel een 2e williams in elkaar zetten met al die extra onderdelen die je hebt

En wat stond er vanmorgen bij mij op de p.plaats:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/willyremy.jpg[/img]
Heb 'm weer teruggekocht,miste 'm zo

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/willyremy.jpg[/img]
Heb 'm weer teruggekocht,miste 'm zo

-
En Remy rijdt nu in de mijne rond zeker? Tja, fase 1 is toch net iets mooier, hè. 

-
He kunnen jullie mij vertellen of dit de de kachelweerstand of iets anders?
Thanks
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TwAAAFEX ... %20065.jpg[/img]
Thanks
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TwAAAFEX ... %20065.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
zo ziet een kachelweerstand er bij mij ongveer ook uit (is iets anders)
-
thanks mannen,
Dan ga ik hem vervangen met de oude, heb nl geen blaaskracht meer in me kachel. hehe
Hopelijk is het dan ook de kachelweerstand dat ni werkt hehe
Greetz
Dan ga ik hem vervangen met de oude, heb nl geen blaaskracht meer in me kachel. hehe
Hopelijk is het dan ook de kachelweerstand dat ni werkt hehe
Greetz

-
Kan ook kachelpaneel zijn wat is doorgefikt, of de stekker achterop dit paneel. Is dan vaak de dikke rode draad die geen contact meer maakt.
Nieuwe stekker kan, maar een beetje macgyver soldeert er een draad tussen.

-
thanks reinier, maak ik het duidelijker als ik zeg dat ik op 1 2 en 3 geen blaaskracht heb.Kan ook kachelpaneel zijn wat is doorgefikt, of de stekker achterop dit paneel. Is dan vaak de dikke rode draad die geen contact meer maakt.
-
Nou, en dan zeg ik toch eerder dat het aan de achterkant van je kachelbed. paneel mis zit, waarsch. de stekker.PATRICK-CLIO schreef:thanks reinier, maak ik het duidelijker als ik zeg dat ik op 1 2 en 3 geen blaaskracht heb.Kan ook kachelpaneel zijn wat is doorgefikt, of de stekker achterop dit paneel. Is dan vaak de dikke rode draad die geen contact meer maakt.
Maar ik kan het mis hebben.
Wat trouwens ook vaak doorfikt bij clio's is de stekker op de kachelweerstand. Heeft de dealer vaak ook nog op voorraad liggen, zon stekker. Priegelwerkje om eraan te zetten.
Er zijn dus 3 veel voorkomende oorzaken:
-kachelweerstand defect
-STEKKER op kachelweerstand defect
-Stekker op bedieningspaneel defect.
Als de kachel op geen enkele stand meer blaast is het meestal 1 van de laatste 2 opties.
Ik ben ze alledrie al meerdere keren tegengekomen......
kapotte kachelweerstand heb je toch alleen stand 3 WEL? juist 1 en 2 vallen dan weg...Althans, zo was t bij mij.
daar doelde ik op 

-
Whoa! Als de jouwe al zo weinig gaat opbrengen... [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/icon_eek.gif[/img]Tom schreef:Al iemand serieuze interesse. Denk aan een prijs van rond de 5000 euro.
-
- Über-Spammer
en als de hoogste stand het dan ook niet doet, wat is er dan loospaz-maniac schreef:kachel weerstand begrenst alleen de eerte standen, bij de hoogste stand werkt de kachel weerstand in principe niet. dus de hoogste stand blijft het meestal wel doen
-
Hij stond er nog. Heeft z'n eerste "stapjes" weer gedaan. Morgen krijgt hij weer een wasbeurtje, want hij is VIES!Strijder schreef:Denk je dat ie nog voor je deus staat dan?![]()

-
Het verbaast me juist dat je 'em al zo snel voor die in mijn ogen vrij lage prijs aanbiedt. Heb je zo'n haast ermee dan?
-
Kennelijk. [img]http://smile.smilies.nl/413.gif[/img]
Ondanks alle extra's en mooie staat waarin ie misschien verkeert is dit bedrag gewoon nog hoog te noemen, zeker gezien de kilometerstand. Heb er dit jaar al twee gekocht voor prijzen waarvan je gaat huilen......... 2200 en 2600.
Beiden met kilometerstand rond 200.000, veel extra's en eentje in redelijke en andere in prima staat.
Trieste is dat we zelf de prijs onderuit schoppen............en dat het al interessanter is je wagen in Duitsland of Frankrijk aan te bieden waar ze vaak nog wel voor een betere prijs een williams willen kopen.
Beiden met kilometerstand rond 200.000, veel extra's en eentje in redelijke en andere in prima staat.
Trieste is dat we zelf de prijs onderuit schoppen............en dat het al interessanter is je wagen in Duitsland of Frankrijk aan te bieden waar ze vaak nog wel voor een betere prijs een williams willen kopen.
-
Is zo'n gek idee nog niet om m'n wagen in Duitsland te koop aan te bieden.
"Origineel Duitse Williams. Geen buitenlandse troep."
Ik moet maar accepteren dat ik een slechte investering gedaan heb. Een jaar geleden was een Williams nog een begeerde, waardevaste wagen. Twee jaar ermee rijden, goed onderhouden en dan weer voor een vergelijkbare prijs verkopen is kennelijk niet realistisch meer. Jammer, maar het is niet anders.
"Origineel Duitse Williams. Geen buitenlandse troep."

Ik moet maar accepteren dat ik een slechte investering gedaan heb. Een jaar geleden was een Williams nog een begeerde, waardevaste wagen. Twee jaar ermee rijden, goed onderhouden en dan weer voor een vergelijkbare prijs verkopen is kennelijk niet realistisch meer. Jammer, maar het is niet anders.
vind je dat echt zo raar? het is een clio van 12 jaar oud!LotuzClioWilliams schreef:Kennelijk. [img]http://smile.smilies.nl/413.gif[/img]
het is nog lang geen zeldzame auto. kijk nu eens naar gt turbo's, een nette levert nu goede knaken op.
williamsen zijn er nog teveel van, en is nog lang niet zeer appart, mede omdat er eigenlijk maar weinig verschil zit tussen de 16V en een Willliams