vandaag ff wat nieuwe dingetjes gekocht bij brezan, nieuwe (sexy korte) antenne (oude was afgebroken en kon niet meer losgeschroeft worden ), nieuwe olietemp sensor, daar de oude stuk was en een anti schok rubberstrip onder me auto zodat ik niet elke keer als ik uitstap een optater krijg .
ik heb trouwens mijn oog laten vallen op een 16V tje dus zit er over na te denken om deze clio misschien de deur uit te doen (motorvermogen is immers een must en een blok over bouwen is ook nie zomaar gebeurd). maar misschien weet iemand wat ik ongeveer voor me wagen kan vragen?
jullie zullen wel gaan denken, die gast is knettergek maar ja ach ik ben nu bezig een nieuw design te bouwen voor de indeling in de achterbak, het staat nu allemaal hutjemutje op elkaar en dat kan heeeeeeeeeel anders kortom, er gaat weer nieuw mdf verstookt worden :D:D:D
me auto is totalloss heb vanmiddag een aanrijding gehad in hoofddorp, lang verhaal kort: ik werd verblind door de zon toen ik rechts keek, vent die aankwam (met ongreveer 70 waar je 50 mag) zag me te laat en boem zo er bovenop aan de rechterkant, auto draait rond, klapt tegen een lantaarnpaal aan en kwam tot stilstand, ik heb verschrikkelijk veel geluk gehad als ik 10 cm meer naar voren was geraakt was ik dood geweest zal binnekort ff wat fotos regelen, van de achterkant is dus niets meer heel, voor de geinteresseerden: er zijn nog onderdelen te koop zoals powerfiltersysteem, 1.4 s blok (80 pk) met 73000 erop, open uitlaat systeem en nog een systeem met kat enz dus voor wie wil moet me ff pmmen
net al ff wat op internet gezocht naar ototjes , kwam via een tekoopstaande baccara van de eigenaar van veban rijswijk daar terecht heb ff wat met hem gesproken, waarschijnlijk ruil ik me witte S daar in (hij wil er wel een aardig bedrag voor geven omdat ie t een mooie sloper vind) en dan daar maar een 16V kopen
1nsane schreef:net al ff wat op internet gezocht naar ototjes , kwam via een tekoopstaande baccara van de eigenaar van veban rijswijk daar terecht heb ff wat met hem gesproken, waarschijnlijk ruil ik me witte S daar in (hij wil er wel een aardig bedrag voor geven omdat ie t een mooie sloper vind) en dan daar maar een 16V kopen
veban helemaal goed. hij heeft een hele mooie rode 16v staan.
is een goed bedrijf. heb daar toen mijn williams gekocht en onderhouden.
tja het leven gaat verder heh, wel klote maarja dat wordt de hele vakantie extra werken, winstdeling apart zetten etc etc. krijg nog 500 euro voor het wrak maar dan moet ik wel een andere wagen kopen bij veban rijswijk
de kogel is door de kerk! ik ga aan het eind van de zomervak een 16V kopen :D:D:D:D:D het wordt hard en veel overwerken maar het is financieel net haalbaar voor me het gaat dan om deze auto:
hij heeft stuurbekrachtiging dus dat lijkt me niet, ding staat er al ff volgens mij maar het is echt een plaatje, heb er ff ingezeten enz, gewoon een hele mooie 16V helemaal omgebouwd naar phase 2 enz, interieur ook nog zeer strak, goed mag wat kosten maarja...