Tja, wat wil je, niemand koopt zomaar een Willi die tie tegenkomt. Zulke auto's vereisen liefhebbersStyxX schreef:Weet wel dat die Willi zeker al langer dan een half jaar te koop staat en persoonlijk vertrouw ik t niet
Ik wilde op m'n 18e al zo'n dingLotuzClioWilliams schreef:Zijn wij dan de enigen die zo'n ding willen?!?
Tja.. Moet je zeggen.. Het liefst zou ik deze auto ook nog jaren rijden..LotuzClioWilliams schreef:Ik vind het wel verrassend dat als je zoveel aan je wagen doet, je 'em dan daarna te koop aanbiedt. Ik hoop dat z'n inzet beloond wordt met een goede deal.
Is trouwens het kinderzitje inbegrepen?
Mwa.. Zal niet iets qua mooiheid in de buurt komen van m'n Williams..LotuzClioWilliams schreef:Ik had gehoopt dat je iets anders moois op het oog had of iets dergelijks, maar dit is geen leuke reden om je wagen te moeten verkopen. Nog een reden waarom ik hoop dat je er een mooi bedrag voor krijgt.
Hierbij eindresultaat:LotuzClioWilliams schreef:In dat geval slik ik mijn woorden in en wacht ik op de foto's van het eindresultaat.
naar horen, schijnt het richting de +250 te gaanPATRICK-CLIO schreef:weet iemand de prijs van een blauw tapijt bij de renault dealer?
danku
Idd heel mooi.Strijder schreef:Dat ziet er gelikt uit Marcel
Oh, nu zie ik pas de reden van je PM. Ik dacht dat je op zoek was naar een net tapijt. Je wilt er echter eentje verkopen. Als deze er net uitziet, dus goed te reinigen en zonder brandgaatjes en andere beschadigingen, dan kun je er wel een leuk bedrag (zie PM) voor vragen. Al denk ik dat je voor 50,- minder dan ik ervoor betaald heb, meer kans maakt om het te verkopen. Overigens klaag ik niet over de prijs die ik ervoor betaald heb. Ik ben allang blij dat Henk dat tapijt voor me apart heeft gehouden.PATRICK-CLIO schreef:thanks mighty, heb een gebruikte liggen en gaat misschien de verkoop in.
Haha die pijpen, tering.. dan ben je echt achterlijkHarm schreef:check die uitlaten op onderstaande foto:
[img]http://www.bbperformancetuning.co.uk/ar ... i/58_2.jpg[/img]