escudos

Laat ik dan maar wijselijk m'n mond houden en niet zeggen hoe hard ik, Jochem de Haas en die parelmoeren GT Turbo gingen over dat 5 km lange boerenweggetje langs het IJsselmeer....Hesselgouda schreef:Yo, had zin in een tourArie van de Hoek schreef:Klopt ja. Lekker achter Hessel aantuffen met een zondagse ouwe lullen snelheid was niets voor mij. (Sorry Hessel, maar dat 2.5 Saffie van jou kan harder...)
Dankzij jou & Chris ook echt een wereldmiddag gehad.![]()
Weet niet of het zin heeft. Ze heeft het niet over iemand anders gehad dan mij.(dat ik toch wel errug asociaal hard reed.
)
Is toch wel apart hoor. Handrem-turn op een landweggetje.![]()
Dat vertelde je ja. SasjeSuper5 in een Clio 16V !!!! Wie leent haar zo'n auto voor de fun ??tocht, kan zeker harder, later nog ff 185 aangetikt
![]()
.
Toch klinkt je megane VET![]()
Whe he he ik groei in status eerst opa2 en nu een zondagse ouwe lul!!
Dat deed Jochem express om het spelelement erin te houden.Joost (DoubleYou) schreef:Sas vond het wel cool dat ze je bij kon houden, ze was alleen wat minder bij de bochten, want daar kwamen we niet zo goed door vanwege de vering en het gewicht van 3 personen (jullie waren maar met 2), het eerste wat ze van plan is de wagen te verlagen
Opnosforatou schreef:mike16v schreef:
we baalden dat we bij die kleine splitsing net ff die afslag miste, mijn vriendin, baalde echt, dus we hoopte dat jullei een afslag zouden missen en weer voorop verder konden, maar helaas je vriendin was ook scherp dus! goed gedaan hoor!
We zijn er met zijn alle gekomen![]()
Hulde aan de dames![]()
![]()
Maar waren hadden jullie door dat jullie fout gingen?Bij dit punt bedoel ik:Frank M schreef:luco en ik hebben continu met madmaus samen gereden en natuurlijk de finish gehaald
Hahaha. Yep. Zo blij als een kind. Maar voor het echte scheurwerk toch maar eens gaan denken om ook een (hobby) GT T / Clio 16V aan te gaan schaffen...Chris schreef:Echt een weekend om niet te vergeten!
Arco zo blij als een kind dat hij ook ff voorop mocht rijden!!
situatie blijft tzelfde: een mafkees achter t stuurChris schreef:Zekers Martijn, maar dit was voor mij de eerste dat ik navigeerder, terwijl er een mafkees achter het stuur zat.
Normaal rij ik altijd!
~Haas~ schreef:situatie blijft tzelfde: een mafkees achter t stuurChris schreef:Zekers Martijn, maar dit was voor mij de eerste dat ik navigeerder, terwijl er een mafkees achter het stuur zat.
Normaal rij ik altijd!
Ja natuurlijk!!!Frank M schreef:luco en ik hebben continu met madmaus samen gereden en natuurlijk de finish gehaald
Normaal gesproken gaan we vol in de ankers om een GT te bekijken die we tegenkomen.....Paul1916v schreef:Deze stond dus langs de route van de TT...
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/gespotTT.jpg[/img]
Nee, dat is lekker. Krijg ik de schuld dat jullie die GT T niet hebben kunnen bekijken...Chris schreef:Normaal gesproken gaan we vol in de ankers om een GT te bekijken die we tegenkomen.....Paul1916v schreef:Deze stond dus langs de route van de TT...
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/gespotTT.jpg[/img]
Alleen reden we nu 180 met Arco op de bumper... Rij door Haas, Arco is dichtbij..
Hetzelfde geldt voor die 1916V phase 1 die te koop stond bij die handelaar.. Gas Haas, GAS!!
Wel tof dat Paul een foto heeft gemaakt, het plan was namelijk om terug te gaan en te gaan kijken bij t 5je.
inderdaad zeg rookgordijntje!Madmaus schreef:Ja natuurlijk!!!Frank M schreef:luco en ik hebben continu met madmaus samen gereden en natuurlijk de finish gehaald
Ik heb jullie lekker uitgerookt![]()
Ja onderin was die gtt echt niet van me bumper af te houden zeg hahahaFrank M schreef:inderdaad zeg rookgordijntje!Madmaus schreef:Ja natuurlijk!!!Frank M schreef:luco en ik hebben continu met madmaus samen gereden en natuurlijk de finish gehaald
Ik heb jullie lekker uitgerookt![]()
![]()
verschil tussen een gtt en een clio16v werd ook gelijk duidelijk. onderin was het bumperen maar eenmaal op toeren ging je lekker
En ook nog ff lid worden.bluebird schreef: Lijkt mij als rookie rtc-er erg leuk om een volgende tocht mee te pakken. Moet ik alleen wel even een (goede) navigator regelen,
Chris schreef:En ook nog ff lid worden.bluebird schreef: Lijkt mij als rookie rtc-er erg leuk om een volgende tocht mee te pakken. Moet ik alleen wel even een (goede) navigator regelen,