GOED BEZIG!!

Snel afbouwen dat aparaat! ik heb al een stoel gereserveerd voor de volgende toertocht

Ik zal eens kijken of ik nog ergens foto's van dat ding hebDonleben schreef:Das echt gaaf![]()
graag....
doe maar eens, ik heb er geen namelijkFrits schreef:Ik zal eens kijken of ik nog ergens foto's van dat ding hebDonleben schreef:Das echt gaaf![]()
graag....
Wanneer heb je tijd?? Of wanneer staat de clio bij jou thuis? FF kijken of ik begin van volgende week nog tijd heb dan kunnen we alles in 1x ombouwen~Haas~ schreef:Nu baal ik er van, dat Automaxx zo kortbij is. Den niet dat ik de remmerij op tijd in orde heb, anders was ik nog wel sneaky over de wegen naar flevoland gegast..
Deze op de foto is die van hitman niet volgens mij.... schutbord en voorfront zijn anders. en die slangen heeft tom ook niet aangepast toch?~Haas~ schreef: Moet wel zeggen dat deze op de foto er een stuk schoner uitziet
Moet toch eens leren lezenDonleben schreef:Donleben schreef:Is het die van Hitman? Hier een soortgenoot op de foto;![]()
Dat is alleen geen 1.4 turbo denk ikDroes schreef:Heb een filmpje op me pc van een grijze clio turbo die raced met een Audi S2.. toevallig jouw clio nu?
maareuh leuke aanwinst!!
Is dit de auto waar je laatst naar ging kijken tijdens FND?~Haas~ schreef:Martijn..ik weet waar je woont, volgend jaar weer naar school, dus als je wat hoort afblazen in de straat, pak dan alvast je jas maar![]()