Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Deze zag ik laatst in Heerlen en dat was niet die witte wat eerder op marktplaats in Heerlen te koop werd aangeboden. Deze heeft glanzend zwart gespoten spiegels.
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... 231840.jpg[/img]
en deze zag ik net in hoensbroek bij de AH. Netjes gespoten motorkap met nieuw logo en originele wielen. Wielkasten aan de achterkant stonden nog in de primer ivm roest waarschijnlijk.
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... 091714.jpg[/img]
En bij de heuts in Hoensbroek staat een zwarte met FN in het kenteken dacht ik.
en deze zag ik net in hoensbroek bij de AH. Netjes gespoten motorkap met nieuw logo en originele wielen. Wielkasten aan de achterkant stonden nog in de primer ivm roest waarschijnlijk.
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... 091714.jpg[/img]
En bij de heuts in Hoensbroek staat een zwarte met FN in het kenteken dacht ik.
hmm EgidRuudjuh schreef:Wie is van plan nog naar maastricht te gaan vanaaf?
-Ruudjuh
-rik
-Bram???
-Robke H???
maar als dat niet is, waar is dat ergens in Sittard???
Bij een of ander poolcentrum in Sittard, wat je zo voorbij rijdt als je niet oplet. Bestaat alleen uit een ingang aan de straatzijde.
Kan je ook niet 123 vertellen waar het ligt aangezien ik het zelf nauwelijks weet.
Kan je ook niet 123 vertellen waar het ligt aangezien ik het zelf nauwelijks weet.
Is dit toevallig bij de Bioscoop H5 in de buurt?MarcoG schreef:Deze zag ik laatst in Heerlen en dat was niet die witte wat eerder op marktplaats in Heerlen te koop werd aangeboden. Deze heeft glanzend zwart gespoten spiegels.

Toevallig is dit inderdaad bij de bioscoop H5 in de buurt ja.
En hoezo???
ik heb zoŽn donkerbruin vermoeden dat jij er iets mee te maken hebt Monica.
Voor de rest, alleen maar goed nieuws. Motor is hopelijk van zŽn steun gekomen cq steun naar de klote (maar wel die goedkope steun, niet die dure). Ik hoop dat dat alles is...
Net een afslag nogal rigoreus moeten nemen en toen begaf hij het eindelijk helemaal. Had er al last van op rotondes eerder vandaag en gisteren. Bij stevige bocht hoorde ik de motor tegen chassis trillen. Magoed, moet toch niet zo moeilijk zijn denk ik.

Voor de rest, alleen maar goed nieuws. Motor is hopelijk van zŽn steun gekomen cq steun naar de klote (maar wel die goedkope steun, niet die dure). Ik hoop dat dat alles is...
Net een afslag nogal rigoreus moeten nemen en toen begaf hij het eindelijk helemaal. Had er al last van op rotondes eerder vandaag en gisteren. Bij stevige bocht hoorde ik de motor tegen chassis trillen. Magoed, moet toch niet zo moeilijk zijn denk ik.

Ben gister toch maar nie in mn eentje naar Maastricht gegaan (k wist nie wie er nog zou komen, en om er alleen te staan is ook nie alles)
Maar het idee van om de week een TNM vind k wel een goede zeker nu het weer wat beter begint te worden.
dus wie is er voor om dan maar te zeggen volgende week TNM!
Maar het idee van om de week een TNM vind k wel een goede zeker nu het weer wat beter begint te worden.
dus wie is er voor om dan maar te zeggen volgende week TNM!
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
Als je een broertje hebt die me in het lijstje zet, moet je ook nog komen. Maar nadat er een paar uur geen reactie kwam op mijn post heb ik maar besloten om niet te gaan. Sorry voor degene die er wel waren maar volgende week beter.
@marco g: heb je een moter krik dan, hoe wil je je motor optillen om die steun te vervangen?
@marco g: heb je een moter krik dan, hoe wil je je motor optillen om die steun te vervangen?
Idd Riel
Auto op oprijbokjes, blokje hout onder versnellingsbak en potkrikje eronder. Vriend van mij trok de motor op zijn plek en ik krikte de motor omhoog. Moertje erop en
Alles zit weer vast goddank. Bleek dat het moertje van de motorsteun was losgetrild. Nieuw borgmoertje gekocht en met stevige locktite vastgezet weer. Kwam ik er dit keer eens goedkoop vanaf.
dit is wat ik zag toen ik de accu optilde
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... n-accu.jpg[/img]
Auto op oprijbokjes, blokje hout onder versnellingsbak en potkrikje eronder. Vriend van mij trok de motor op zijn plek en ik krikte de motor omhoog. Moertje erop en

Alles zit weer vast goddank. Bleek dat het moertje van de motorsteun was losgetrild. Nieuw borgmoertje gekocht en met stevige locktite vastgezet weer. Kwam ik er dit keer eens goedkoop vanaf.
dit is wat ik zag toen ik de accu optilde

[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... n-accu.jpg[/img]
Dat heb ik ook wel eens gehad met m'n eerste Clio (1.2).
Toen was het blok ook naar beneden gevallen omdat die moer los was getrild, alleen was hij echt spoorloos verdwenen.....
Duurde weer bijna een week voordat die moer binnen was en koste destijds ook nog eens iets van 7-8 gulden......
Toen was het blok ook naar beneden gevallen omdat die moer los was getrild, alleen was hij echt spoorloos verdwenen.....

Duurde weer bijna een week voordat die moer binnen was en koste destijds ook nog eens iets van 7-8 gulden......

Ik was ook 3,6 euro kwijt voor een borgmoer en twee vette ringen. Waar hangt die motor eigenlijk nog aan vast als die moer los is???
Ik ga zodalijkmaar eens even sleutelen aan die van mij.
Stond gister midden op de kruising stil,hahaha
,hoop lui pissed off natuurlijk,maar ze bekijken het maar
,heb em gewoon over de straat naar het werk geduwd,tot ergernis van velen hehehe 
Vermoedelijk een contactpuntjes probleem dus die gaat er als eerste uit.(tot die ontdekking kwam ik met magic Riel)

Stond gister midden op de kruising stil,hahaha

Vermoedelijk een contactpuntjes probleem dus die gaat er als eerste uit.(tot die ontdekking kwam ik met magic Riel)
De oude GTT van Marco weer te koop:
http://www.speurders.nl/renault/renault ... 62.99.html
Is toch blijkbaar niet wat de eigenaar ervan had verwacht:
Datum aanvang tenaamstelling i 7 april 2005
http://www.speurders.nl/renault/renault ... 62.99.html
Is toch blijkbaar niet wat de eigenaar ervan had verwacht:
Datum aanvang tenaamstelling i 7 april 2005
Oke.
Ik heb het volgende gedaan.
De contactpuntjes "leken" erg aangetast,maar dat was waarschijnlijk meer omdat ik een brilletje nodig heb,dus heb er een keer met een schuurpapiertje doorheen gezeten en dat hoefde volgens mij niet eens.
Echter het rotortje was wel aan vernieuwing toe,nieuwe erop gedaan,was bijna op zelfs,ook de 4 punten in de verdeelkap waren erg aangetast,dus die er ook nieuw op.
Ook alle bougiekabels vervangen,want 1 daarvan had gewoon de rooie roest in het rubber staan. (thanks @ magic riel overigens,die bracht me op dat idee)
Is het trouwens zowiezo raadzaam om de contactpuntjes te vervangen nu ik al die andere dingen heb vervangen?
Mijns inziens kunnen de contactpuntjes nog wel even mee,maar ik weet niet wat het doet met al die andere nieuwe dingen erin.
Is het ook slim om dat condensatortje te vernieuwen?
Of is het meer het principe van als het werkt laat het dan maar zitten?
Ik moet zeggen dat ze veeeel pittiger aanvoelt nu(kan dat doordat ie beter vonkt en zo,daarmee dus beter verbrand etc,etc??) alleen heb ik nu een heel ander vaag probleem erbij.
Als ik rij moet ik eigenlijk blijven versnellen,want anders valt het gas weg,niet zodanig dat ze uitvalt hoor,want ze blijft gewoon perfect stationair draaien.
Het is net of er een "gat" is tussen oppakken en loslaten van het gas,soort van luchtledig gedeelte als jullie begrijpen wat ik bedoel?!
Ik heb het volgende gedaan.
De contactpuntjes "leken" erg aangetast,maar dat was waarschijnlijk meer omdat ik een brilletje nodig heb,dus heb er een keer met een schuurpapiertje doorheen gezeten en dat hoefde volgens mij niet eens.
Echter het rotortje was wel aan vernieuwing toe,nieuwe erop gedaan,was bijna op zelfs,ook de 4 punten in de verdeelkap waren erg aangetast,dus die er ook nieuw op.
Ook alle bougiekabels vervangen,want 1 daarvan had gewoon de rooie roest in het rubber staan. (thanks @ magic riel overigens,die bracht me op dat idee)
Is het trouwens zowiezo raadzaam om de contactpuntjes te vervangen nu ik al die andere dingen heb vervangen?
Mijns inziens kunnen de contactpuntjes nog wel even mee,maar ik weet niet wat het doet met al die andere nieuwe dingen erin.
Is het ook slim om dat condensatortje te vernieuwen?
Of is het meer het principe van als het werkt laat het dan maar zitten?
Ik moet zeggen dat ze veeeel pittiger aanvoelt nu(kan dat doordat ie beter vonkt en zo,daarmee dus beter verbrand etc,etc??) alleen heb ik nu een heel ander vaag probleem erbij.
Als ik rij moet ik eigenlijk blijven versnellen,want anders valt het gas weg,niet zodanig dat ze uitvalt hoor,want ze blijft gewoon perfect stationair draaien.
Het is net of er een "gat" is tussen oppakken en loslaten van het gas,soort van luchtledig gedeelte als jullie begrijpen wat ik bedoel?!
Ja contactpuntjes lekker laten zitten.
Maar nu jij zegt van die vacuumregeling moet ik dat toch maar eens even na gaan kijken,die heb ik wel losgehad trouwens
Zou me niet verbazen als die loshangt,verklaard een hoop,hahaha.
Maar goed als het dat niet is dan ga ik weer achter mijn oren krabben,hahaha.
Maar nu jij zegt van die vacuumregeling moet ik dat toch maar eens even na gaan kijken,die heb ik wel losgehad trouwens
Zou me niet verbazen als die loshangt,verklaard een hoop,hahaha.
Maar goed als het dat niet is dan ga ik weer achter mijn oren krabben,hahaha.

-
Hallo mensjes,
zullen we uns wat vroeger beginnen met een lijst te maken wie er allemaal komt donderdag?
TNM:
- Danny(misschien wel nie met clio)
- Bram (mits vervoer
)
-
-
-
-
zullen we uns wat vroeger beginnen met een lijst te maken wie er allemaal komt donderdag?
TNM:
- Bram (mits vervoer

-
-
-
-
Vanmiddag voor t eerst gesleuteld aan de clio, want de CV aan de rechter deur deed t nie nu had k een pompje van rik overver gekocht maar deze blijkt een geheel andere aansluit methode te hebben, maar als iemand nog een pompje heeft liggen van CV voor een clio hoor k t graag (eentje waar je twee stekkertjes op aan kunt sluiten)
@ bram: je kan met mij meerijden als je wilt
TNM:
- Bram (mits vervoer )
- Ruudjuh (als blijkt dat wij drie nie de enigste zijn)
-
-
-
@ bram: je kan met mij meerijden als je wilt
TNM:
- Bram (mits vervoer )
-
-
-
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
TNM donderdag 16-6-2005:
- Bram (mits vervoer )
- Ollie (mits genoeg animo)
- Rob en Fem (als de zon schijnt niet met de GTX...)
- Bram (mits vervoer )
TNM donderdag 16-6-2005:
- Bram (mits vervoer )
- Rob (zowiezo en misschien met Chantal)
- Bram (mits vervoer )
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Rob.H schreef:TNM donderdag 16-6-2005:
- Bram (mits vervoer )
- Wilco (hehehe omdat het al weer 2 weken geleden is )
-
ik kan in ieder geval niet, op het werk wat te doen, volgende keer hoop ik er bij te zijn.
TNM donderdag 16-6-2005:
- Bram (mits vervoer )
- Rik
- Bram (mits vervoer )
- Rik
@ Riel : had de vacuum er gewoon opzitten,maar vond aan de crab een slangetje dat in verbinding staat met de carterventilatie die gescheurd was,hier is ie overigens voorheen goed mee afgesteld,echter nu heb ik een goed slangetje erop gedaan en nu draait ze ruim 800 toeren meer en heb ik de gasslang ietsje terug moeten draaien want dat is veel te hard stationair en de carb reageerd niet op de co en de luchtschroef?!
Loopt nu heeel onregelmatig.
Loopt nu heeel onregelmatig.
-
lijstje gaat goed!
Egid, Riël, MJ, marcoG, marco???
Egid, Riël, MJ, marcoG, marco???
Ik weet het nog niet zeker dus ik schrijf liever even niets op.
ik ben er donderdag ook. En ik hoop dat mijn schermpje binnen is, dan kenne we een vette dvd kijken over scheurende renault 5 turbootjes!!!!!!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
hey egid heb jij dan die dvd van de toertocht binnen gekregen
.
nee jong is wel vet schermpje in de wagen .
Ps moest nog wat zetten hierzo voor de 2.0 16v lezer
.
Yep het is een ketting die gaat niet knappen volgens de wijze mannen van renault.
En het adres van die site is .
http://www.mbcarperformance.com

Ps moest nog wat zetten hierzo voor de 2.0 16v lezer
Yep het is een ketting die gaat niet knappen volgens de wijze mannen van renault.
-
wat bedoel je in godsnaam?wilco blue schreef:hey egid heb jij dan die dvd van de toertocht binnen gekregen.
Ps moest nog wat zetten hierzo voor de 2.0 16v lezer.