Luco/Alpine-racer schreef:ik ben een sukkel met pcs ik heb de cds hier liggen en heb j builder geinstalleerd en dan java en qoucktime met java ondersteuning aangevinkt maar krijge de melding
er is een fout opgetreden in java.exe en blablabla programme sluiten
wie kan me helpen of wil het voor mij installeren op mijn laptop???
woon in de buurt van gorinchem??????????
wieowie
net bij frank geweest en die weet er toch een hoop vanaf maar pc blijft een java fout opgeven wie heeft dit ook gehad???
frank ontzettend bedankt voor je tijd en hulp
yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
moest bestandje andere naam geven en hij deed het
nu alleen de prijzen in belgische frankskes en das niet de bedoeling ghehehehehe maar ja update draaien zal wel onmogelijk zijn
Is het een groot programma? Anders zou het mooi zijn als het ff op een servertje kwam ofzo.. alhoewel, volgens mij is het niet de bedoeling dat wij deze software hebben
TjeBo schreef:Is het een groot programma? Anders zou het mooi zijn als het ff op een servertje kwam ofzo.. alhoewel, volgens mij is het niet de bedoeling dat wij deze software hebben
Welke software??
De cd's staan ook wel eens te koop op ebay.
TjeBo schreef:Is het een groot programma? Anders zou het mooi zijn als het ff op een servertje kwam ofzo.. alhoewel, volgens mij is het niet de bedoeling dat wij deze software hebben
Welke software??
De cd's staan ook wel eens te koop op ebay.
Ik heb al even op Ebay zitten zoeken naar Dialogys maar kon alleen mensen vinden in het buitenland. Heeft iemand hem toevallig tekoop? pm maar
Heb geen verstand van m'n clio maar meot toch ergens beginnen en de garage is voor kleine dingen ZOOO duuurr om te laten maken (lees ff nieuwe rails voor je stoelen (als het al nodig is))
volgens mij komt dit omdat ik geen jbuilder geïnstalleerd heb(stond niet op cd) Heeft iemand deze en wil die uploaden ?
dialogys.util.DialogysRuntimeException: java.io.FileNotFoundException: /C:/Program Files/dialogys/data/langue/nl/menu (Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden)
at dialogys.contexteutilisateur.LangueReadingRunner.getMachin(LangueReadingRunner.java, Compiled Code)
at dialogys.contexteutilisateur.LangueReadingRunner.getMenuGeneral(LangueReadingRunner.java:85)
at dialogys.contexteutilisateur.ReferentielLangue.getMenuGeneral(ReferentielLangue.java:123)
at dialogys.noyau.mpf.GlobalesMPF.getMenuGeneral(GlobalesMPF.java:254)
at dialogys.pr.vue.PRApplet.newMenu(PRApplet.java:996)
at dialogys.pr.vue.PRApplet.doMenu(PRApplet.java:547)
at dialogys.chapeau.Dialogys.lancement(Dialogys.java:271)
at dialogys.chapeau.Dialogys.lance(Dialogys.java:185)
at dialogys.chapeau.Bandeau$TopBtn.actionPerformed(Bandeau.java:240)
at dialogys.threading.ThreadStarter.run(ThreadStarter.java:57)
kben aan het installeren frank maar de quicktime op de cd werkt niet en heb die wel nodig om te kunnen installeren dus ben nu even een versie aan het downloaden van internet
(Hoolie)-Ad schreef:kben aan het installeren frank maar de quicktime op de cd werkt niet en heb die wel nodig om te kunnen installeren dus ben nu even een versie aan het downloaden van internet
oh ja, had ik wel ff kunnen zeggen. je moet ff een versie downloaden van internet