wat leuk, collega! zit bij de brigade van Rockanje. Binnenkort nog een oefening?
Veel plezier op het forum

Arnhem of nijmegen? ik doe HTS autotechniek in arnhemGielske schreef:Ik doe een HTS opleiding aan de HAN (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen) in Nijmegen waarbij ik heel wat uurtjes achter de computer zit en dus heel wat tuningfora lees. Op die school ben ik ook voorzitster van de activiteiten-/feestcommissie. Ik ben dus dol op uitgaan, hoewel ik dat de laatste tijd iets minder doe, zodat ik kan sparen voor mijn eigen coupe!!!
cool..ken t wel, gaat mijn zus altijd heen met de hondGielske schreef:... en werk in de zomer als strandwacht/EHBO'er bij een recreatieplas in Oss.
CarnavalGielske schreef:En mijn laatste hobby (hoe boers het ook zal klinken voor mensen die niet uit onze streek komen...) is carnaval.
stfuPaul1916v schreef:Normaal praat Haas nooit met vrouwen?![]()
~Haas~ schreef:Arnhem of nijmegen? ik doe HTS autotechniek in arnhemGielske schreef:Ik doe een HTS opleiding aan de HAN (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen) in Nijmegen waarbij ik heel wat uurtjes achter de computer zit en dus heel wat tuningfora lees. Op die school ben ik ook voorzitster van de activiteiten-/feestcommissie. Ik ben dus dol op uitgaan, hoewel ik dat de laatste tijd iets minder doe, zodat ik kan sparen voor mijn eigen coupe!!!\
Lezen Haas, lezen...Gielske schreef:Ik doe een HTS opleiding aan de HAN (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen) in Nijmegen
EEENNNNIIIIEEEECCCCEEEEE!!!Gielske schreef:hahahaha idd in Nijmegen. Stad van N.E.C.![]()
Ik ben slimGielske schreef:Ennuh haas... Slim hoor
blijft toch altijd feest he, een dame bij de club...Steven schreef:
?? Hoe kan dan dan?? hangen ze eronder???Jammer alleen dat er een speaker uit mijn hoedenplank naar beneden is gekomen