Wat foto's van mijn 19 chamade 16v / wie heeft er ook een?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die is eraf gewaaid met 2 dééhrtig
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
echhh wellll 

chamade is the b0mb !!!
vooral de Ph1..
[img]http://home.tiscali.nl/dezepaginasucked ... CN0312.JPG[/img]
vooral de Ph1..
[img]http://home.tiscali.nl/dezepaginasucked ... CN0312.JPG[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hey Beuker,
doe es ff een kleinere foto man
doe es ff een kleinere foto man

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
dan word het ook bijna tijd voor een nieuwe foto 

Heb me foto in bovenstaande reply veranderd nu met de nieuwe velgies

nette velgjes! Heeft maatje van me in 17" onder zijn mr2 sw20 liggen 

-
Hier nog een Phase 2 Sedan rijder 
En blauwe in Den Haag.

En blauwe in Den Haag.
-
- Contacteer:
nou beetje laat....mischien komt er weer wat leven in dit topic..........IK heb er ook een!!
Een phase 1. echt super!!
Een phase 1. echt super!!
die rooie toch? ph I?
-
zag je wel trappen zondag, die rooie toch?
haha das wel gemeen hallo zeggen sorry, verder zeer mooie wagen, ik was diegene die je alarm aanzette, als dit die rooie was dan
haha das wel gemeen hallo zeggen sorry, verder zeer mooie wagen, ik was diegene die je alarm aanzette, als dit die rooie was dan
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Contacteer:
ooo dat was jij dus!!kool schreef:zag je wel trappen zondag, die rooie toch?

Trappen??!!

Welke was van jou dan die phase 2? met team 1916v erop??
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Nee die blauwe fase 1 die achter ralf's groene cabrio stond is van Kool.
p.s. Kool: wat loopt je blok stil en soepel stationair zeg, zo koud na de start..mijn klepstoters hoor je een stuk meer..
p.s. Kool: wat loopt je blok stil en soepel stationair zeg, zo koud na de start..mijn klepstoters hoor je een stuk meer..
-
- Contacteer:
Ja die rooie. Was met die toerenbegrens gekken mee.Haas schreef:die rooie toch? ph I?
-
- Contacteer:
@Robbert: dan was het volgens mij jouw electronische waterpomp die best veel herrie maakte? geen idee of t ongezond is of niet maar viel me op toen ik erbij stond te kijken..
Verder erg mooie wagen!
Verder erg mooie wagen!

-
- Contacteer:
Ja klopt, heb al een nieuwe liggen.Paul1916v schreef:@Robbert: dan was het volgens mij jouw electronische waterpomp die best veel herrie maakte? geen idee of t ongezond is of niet maar viel me op toen ik erbij stond te kijken..
Verder erg mooie wagen!
Maar is een beetje lastig bij te komen. en ik heb nog geen tijd gehad.....(en geen zin)
idd mooie wagen he!? Ga morgen m'n 17 inch bestellen, wordt een mooie 5 spaak, zo een die helemaal doorloopt tot aan je band. (dan is het net 18 namelijk)

-
- Contacteer:

van onderaf kan je er best goed bij toch? of hadden wij de bumper er nou afliggen?

van bovenaf anders ff radiateur eruit trekken..kan je die gelijk mooi ff doorspoelen!
p.s. tijd voor een projecttopic? of hier maar projecttopic van maken?

horen zeggen of?robbert 16v schreef:Ja die rooie. Was met die toerenbegrens gekken mee.

opletten paulPaul1916v schreef:van onderaf kan je er best goed bij toch? of hadden wij de bumper er nou afliggen?

ff je luchtfilterbak eruit halen, dat steuntje eronder en je slang naar van luchtfilter naar gasklephuis, dan kan t prima

Weleke ga je bestellen???robbert 16v schreef:Ja klopt, heb al een nieuwe liggen.Paul1916v schreef:@Robbert: dan was het volgens mij jouw electronische waterpomp die best veel herrie maakte? geen idee of t ongezond is of niet maar viel me op toen ik erbij stond te kijken..
Verder erg mooie wagen!
Maar is een beetje lastig bij te komen. en ik heb nog geen tijd gehad.....(en geen zin)
idd mooie wagen he!? Ga morgen m'n 17 inch bestellen, wordt een mooie 5 spaak, zo een die helemaal doorloopt tot aan je band. (dan is het net 18 namelijk)
robbert, open anders ff een projecttopic of een wie is wie 
dan blijft dit topic ff voor 'algemeen' gebruik
denk zo dat er wel meer over jouw auto verteld gaat worden de komende tijd, vandaar

dan blijft dit topic ff voor 'algemeen' gebruik

denk zo dat er wel meer over jouw auto verteld gaat worden de komende tijd, vandaar

-
- Contacteer:
Dat zeg ik...Haas schreef:opletten paulPaul1916v schreef:van onderaf kan je er best goed bij toch? of hadden wij de bumper er nou afliggen?
ff je luchtfilterbak eruit halen, dat steuntje eronder en je slang naar van luchtfilter naar gasklephuis, dan kan t prima

-
hehe dankje, is me nog nooit opgevallen, maar mijn klepstoters tikken eigenlijk nooit(ff afkloppenPaul1916v schreef:Nee die blauwe fase 1 die achter ralf's groene cabrio stond is van Kool.

dus jij stond er ook wel bij te staren toen ik de motorkap open had? weet helaas nog steeds niet altijd wie wie is helaas maar dat komt nog wel, next time praten we ff

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Contacteer:
Dat was ik die ff onder je kap kwam kijken ja 
Volgende keer ff babbeltje maken idd
p.s. alleen als de motor koud is tikt ie bij mij..netjes warmrijden en knallen..nergens last van

Volgende keer ff babbeltje maken idd

p.s. alleen als de motor koud is tikt ie bij mij..netjes warmrijden en knallen..nergens last van

kool, paul is die gast met die verrotte harses

nette Ph I btw hoor
maaruh..chat moet nu ff nokken, hier, sorry. Zullen we verder gaan in act 1916V

nette Ph I btw hoor

maaruh..chat moet nu ff nokken, hier, sorry. Zullen we verder gaan in act 1916V

-
- Contacteer:
[quote="mike16v"]Hier nog wat foto's van mijn chamade...
Wat heb ik er aan gedaan:
- Van binnen gepoetst en alles wat stuk was gefixt
- UItlaat iets aangepast, was DTM, maar nu gewoon een dubbele sebring.
- CUP Race chip
- JBL boxen in deuren geplaatst, Calliber boombox met ingebouwde versterker geplaatst
- Knipper lichten in de voor spatborden geplaatst.
Wat wil ik nog doen, gril vervangen door een 16v gril (is nu ff een standaard gril)
Misschien de bumper vervangen als ik een betere vind.
voorspatbord vervangen (passagiers kant)
Opendak plaatsen.
Witte breedstralers plaatsen.
en als ik mooie schoepenvelgen tegen kom wil ik die er wel onder hebben, kortom qua uiterlijk blijft ie redelijk origineel, maar wil hem gewoon strak hebben.
groetjes Mike (als iemand nog iets heeft qua onderdelen, dan hoor ik het graag!)
Hy even een vraagje, die cup chip die jij erin heb is dat zo een als die man hier bij rtc markt verkoopt voor 75,-? zijn die goed of moet ik er meer geld aan uitgeven?? bedankt!
Wat heb ik er aan gedaan:
- Van binnen gepoetst en alles wat stuk was gefixt
- UItlaat iets aangepast, was DTM, maar nu gewoon een dubbele sebring.
- CUP Race chip
- JBL boxen in deuren geplaatst, Calliber boombox met ingebouwde versterker geplaatst
- Knipper lichten in de voor spatborden geplaatst.
Wat wil ik nog doen, gril vervangen door een 16v gril (is nu ff een standaard gril)
Misschien de bumper vervangen als ik een betere vind.
voorspatbord vervangen (passagiers kant)
Opendak plaatsen.
Witte breedstralers plaatsen.
en als ik mooie schoepenvelgen tegen kom wil ik die er wel onder hebben, kortom qua uiterlijk blijft ie redelijk origineel, maar wil hem gewoon strak hebben.
groetjes Mike (als iemand nog iets heeft qua onderdelen, dan hoor ik het graag!)
Hy even een vraagje, die cup chip die jij erin heb is dat zo een als die man hier bij rtc markt verkoopt voor 75,-? zijn die goed of moet ik er meer geld aan uitgeven?? bedankt!