Zelf heb ik de keuze niet meer, maar het lijkt erop dat een 2.0T motor in de lagunaII een betere keus is dan de 3.0 v6? Althans, het verbruik is van de turbo is lager, acceleratie en topsnelheid bijna net zo goed en de prijs aanzienlijk lager.
Zijn er (afgezien van het geluid) voordelen aan de v6?
3.0 v6 of 2.0T??
uhm....neen
turbo roeleert grote tijden!!
turbo roeleert grote tijden!!
het voordeel van een V6 is het hogere verbruik.
het nadeel van een turbo is dat deze na 200.000 km versleten is en vervangen moet worden, dus een turbo op langere termijn is niet goedkoper als een V6 die makkelijk 500.000 km kan draaien.
het nadeel van een turbo is dat deze na 200.000 km versleten is en vervangen moet worden, dus een turbo op langere termijn is niet goedkoper als een V6 die makkelijk 500.000 km kan draaien.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
215 toch?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: zo 17 jun 2001 0:00
- Locatie: antwerp 21turbo+5cabrio
- Contacteer:
kan ook, was in ieder geval boven de 200.
ben het is aan het bekijken geweest, alles op en aan, leder auto airco, xenon, voor 29duizend euro
spijtig dat het niet te betalen is op wegentaxen en verzekering.....
ben het is aan het bekijken geweest, alles op en aan, leder auto airco, xenon, voor 29duizend euro
spijtig dat het niet te betalen is op wegentaxen en verzekering.....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
je hebt gelijk t is 205
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
laatste nieuwprijs 34.495
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ook een megane coupe cabrio nu in 2.0T met maar 165 pk
chippie van de rs erin hoppaaaaaa 225 pk
chippie van de rs erin hoppaaaaaa 225 pk
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
gewoon management van rs erin zetten
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
volgens renault dus wel
vel satis
espace
megane cabrio
megane rs
allemaal precies dezlfde motor met andere software en dus andere vermogens en karakteristieken
lieg ik dan liegt renault
vel satis
espace
megane cabrio
megane rs
allemaal precies dezlfde motor met andere software en dus andere vermogens en karakteristieken
lieg ik dan liegt renault
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Naja es kijken of Speedline opduikt in dit topic.
De VAG 1.8T's zijn ook in 3 verschillende versies, maar mooi dat daar andere turbo's etc. opzitten.
En tis allemaal ongetwijfeld te chippen, maar ik heb een sterk vermoeden dat het niet alleen softwarematig is.
De VAG 1.8T's zijn ook in 3 verschillende versies, maar mooi dat daar andere turbo's etc. opzitten.
En tis allemaal ongetwijfeld te chippen, maar ik heb een sterk vermoeden dat het niet alleen softwarematig is.