http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 01805&rd=1
Ik denk dat de meesten van ons Williams rijders al zo'n interieurtje hebben.
eentje reserve is nooit weg toch ?LotuzClioWilliams schreef:Ik denk dat de meesten van ons Williams rijders al zo'n interieurtje hebben.
Wannabee's of mensen die weten hoe lekker de stoelen zitten.Ferdy schreef:eentje reserve is nooit weg toch ?LotuzClioWilliams schreef:Ik denk dat de meesten van ons Williams rijders al zo'n interieurtje hebben.
is dat voor jou TE ver weg dan ?Frits schreef:Wannabee's of mensen die weten hoe lekker de stoelen zitten.Ferdy schreef:eentje reserve is nooit weg toch ?LotuzClioWilliams schreef:Ik denk dat de meesten van ons Williams rijders al zo'n interieurtje hebben.Jammer dat het in Dresden is.......
Mulitmeter kan max 200mA aan, is dat voldoende?Niels Takken schreef:Hoeveel ampere lekt hij dan? Kan je radio zijn (geheugen) klokje, alarm etc. Als je de amperes weet kan je denk ik wat beter zien, hoe groot de gebruiker is?
Verkocht voor slechts 200,-!
Normaalgesproken zou de stroom wel onder de 200 mA moeten liggen, maar als je last hebt van een verbruiker, is 't al vrij vlot meer, kan je meter dus niet aan.Harm schreef:Mulitmeter kan max 200mA aan, is dat voldoende?Niels Takken schreef:Hoeveel ampere lekt hij dan? Kan je radio zijn (geheugen) klokje, alarm etc. Als je de amperes weet kan je denk ik wat beter zien, hoe groot de gebruiker is?
Edit:
Het probleem is als vanzelf opgelost. Maar wat de stroomvreter precies was ben ik niet achter.
Hier sluit ik me geheel bij aan...Merijn schreef:Eeuwig zonde, want jij rijdt toch wel in misschien wel de mooiste Williams die ik ooit heb gezien.
Maar als het precies zo'n zelfde auto zou zijn, dan zou het geen zin hebben om die Williams te verkopen.Bram (vospower) schreef:Ik niet, totaal andere auto![]()