Vrijdag 17 Juni 2005 Dynodag Goes, nog klein aantal plekken
steven....kan ik die niet kopen ipv die die jij bedoelt 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Je wilde toch een helemaal standaard GTT?~Haas~ schreef:steven....kan ik die niet kopen ipv die die jij bedoelt

zeik niet... 

we hebben wel weer ff gelachen vandaag hè steve
wat een zure mensen rijden er op de weg zeg
vooral in opel agila's...
verder door een beste file een uur vertraging gehad, wel nog een dikke twin turbo supra gezien met 345 pk en bijna 500Nm koppel
Stevie's GTT perstte er aardig wat vermogen uit, is een mooie bevestiging voor iemand die alles zelf in mekaar knutselt

verder door een beste file een uur vertraging gehad, wel nog een dikke twin turbo supra gezien met 345 pk en bijna 500Nm koppel

Stevie's GTT perstte er aardig wat vermogen uit, is een mooie bevestiging voor iemand die alles zelf in mekaar knutselt

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:

twas weer fijn bij die hollanders te zijn
hier ook enkele pics:
http://renaultclubbelgie.be/phpBB/viewt ... &start=100

hier ook enkele pics:
-
- Car: Renault Clio III RS
Deze kwamen we op de terugweg nog tegen ,met de motorkap open en op de vluchtstrook.-Ray- schreef: verder door een beste file een uur vertraging gehad, wel nog een dikke twin turbo supra gezien met 345 pk en bijna 500Nm koppel![]()
Beetje jammer...., iet wat file onderweg, en tot twee keer toe een andere route....
De Haas en ik hebben maar besloten om halverwege de rit om te keren.....
Jammer maar helaas...., volgende keer nemen we de hele dag wel vrij, en zijn we er 's morgens vroeg weer bij...
(toen hebben we er maar een klein toertochtje van gemaakt, en zijn lekker bij mn vriendinnetje een biertje wezen drinken in het zonnetje
)

De Haas en ik hebben maar besloten om halverwege de rit om te keren.....

Jammer maar helaas...., volgende keer nemen we de hele dag wel vrij, en zijn we er 's morgens vroeg weer bij...

(toen hebben we er maar een klein toertochtje van gemaakt, en zijn lekker bij mn vriendinnetje een biertje wezen drinken in het zonnetje

Wat heeft Limburgio d'r ammal opzitten dan, naast die KTR300?-jo- schreef:twas weer fijn bij die hollanders te zijn![]()
hier ook enkele pics:
[img]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane ... G_4413.jpg[/img]
Hallo forummers,
Op zaterdag 30 Juli organiseer ik alweer de 4e dynodag in Goes. Op deze dag kunt u het vermogen en koppel laten meten van uw voertuig in een sessie van 20 minuten. De kosten bedragen 37,50 per auto per sessie van 20 minuten.
In principe zijn alle merken voertuigen welkom. Het is echter niet mogelijk om te meten aan permanent vierwiel aangedreven voertuigen. Het evenement vindt voor de vierde maal plaats bij de firma Fredriks Dynojet aan de Albert Plesmanweg 20-22 te Goes. De dag start om 09:20 en eindigt om 17:00.
Aanmeldingen, vragen en opmerkingen op speedline_37@hotmail.com
Voor een kijkje achter de schermen, reacties van deelnemers en discussie kunt u terecht op de volgende links en draadjes op clubfora.
Renault Club Belgie forum
2e Dynodag Goes 2005
8200rpm.com forum
2e Dynodag Goes 2005
Renault Tuning Club forum
Dynodag 03-07-2004
Dynodag 28-08-2004
Dynodag 28-08-2004 (2)
Dynodag 23-04-2005
Hallo forummers,
Op zaterdag 30 Juli organiseer ik alweer de 4e dynodag in Goes. Op deze dag kunt u het vermogen en koppel laten meten van uw voertuig in een sessie van 20 minuten. De kosten bedragen 37,50 per auto per sessie van 20 minuten.
In principe zijn alle merken voertuigen welkom. Het is echter niet mogelijk om te meten aan permanent vierwiel aangedreven voertuigen. Het evenement vindt voor de vierde maal plaats bij de firma Fredriks Dynojet aan de Albert Plesmanweg 20-22 te Goes. De dag start om 09:20 en eindigt om 17:00.
Aanmeldingen, vragen en opmerkingen op speedline_37@hotmail.com
Voor een kijkje achter de schermen, reacties van deelnemers en discussie kunt u terecht op de volgende links en draadjes op clubfora.
Renault Club Belgie forum
2e Dynodag Goes 2005
8200rpm.com forum
2e Dynodag Goes 2005
Renault Tuning Club forum
Dynodag 03-07-2004
Dynodag 28-08-2004
Dynodag 28-08-2004 (2)
Dynodag 23-04-2005
Laatst gewijzigd door speedline op za 11 jun 2005 16:38, 6 keer totaal gewijzigd.
Voor eigenaren van extensief gemodificeerde Renaults organiseer ik ook dit jaar weer een zogenaamde chippen-op-maat dag. Op deze aparte dag bestaat er de mogelijkheid je auto op maat (dus helemaal gericht op jouw specifieke motor en modificaties) tegen een aantrekkelijk tarief te laten chippen/ afstellen door Henk Dijkstra van de firma Fastchip.
Dit is echt alleen voor bepaalde typen Renaults met verregaande motorische modificaties. Ik denk hierbij aan een complete uitlaatlijn inclusief spruitstuk, een bewerkte cilinderkop, 'snelle' nokkenassen, compressieverhoging, 2-liter motorombouw, turbokit, een spruitstuk met individuele gaskleppen, grotere injectoren enzovoorts.
Met een (bijna) standaard auto ben je beter en goedkoper af met een 'standaard' Fastchip snelle chip voor jouw betreffende Renault.
Dit evenement vindt plaats op vrijdag 17 Juni. Dag is vol al is er misschien nog 1 plek over. Informatie en/ of aanmelding via
speedline_37@hotmail.com
Dit is echt alleen voor bepaalde typen Renaults met verregaande motorische modificaties. Ik denk hierbij aan een complete uitlaatlijn inclusief spruitstuk, een bewerkte cilinderkop, 'snelle' nokkenassen, compressieverhoging, 2-liter motorombouw, turbokit, een spruitstuk met individuele gaskleppen, grotere injectoren enzovoorts.
Met een (bijna) standaard auto ben je beter en goedkoper af met een 'standaard' Fastchip snelle chip voor jouw betreffende Renault.
Dit evenement vindt plaats op vrijdag 17 Juni. Dag is vol al is er misschien nog 1 plek over. Informatie en/ of aanmelding via
speedline_37@hotmail.com
Laatst gewijzigd door speedline op za 11 jun 2005 16:38, 8 keer totaal gewijzigd.
Potentiele deelnemers kunnen op het RCB forum stemmen voor de datum. Hier de link:
Dynodag draad RCB
Dynodag draad RCB
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
of je gebruikt de edit knop even 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
Leverbaar bij ons uit voorraad voor de 16v en Williams.speedline schreef:Met een (bijna) standaard auto ben je beter en goedkoper af met een standaard Fastchip eprom voor jouw betreffende auto.
Tevens geflashte ECU's of Groep N ECU's voor de RS.
Nog een mooie foto van 23 April...
[img]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane ... G_4417.jpg[/img]
[img]http://www.8200rpm.com/gallery/stephane ... G_4417.jpg[/img]
Stem aub in het topic op het RCB forum dan... Zonder dat mensen aangeven op welke datum zij willen kan ik geen datum prikken...
En geen gechat over je intentie. Stemmen op een datum en aanmelden graag...
Dynodag draad RCB
En geen gechat over je intentie. Stemmen op een datum en aanmelden graag...
Dynodag draad RCB
Chippen-op-maat dag vindt plaats op
vrijdag 17 Juni
Er is onder voorbehoud nog 1 plek. Aanmeldingen via speedline_37@hotmail.com.
vrijdag 17 Juni
Er is onder voorbehoud nog 1 plek. Aanmeldingen via speedline_37@hotmail.com.
Aanmeldingen voor vrijdag 17 Juni 2005 via speedline_37@hotmail.com...
Morgen, vrijdag 17 Juni 2005 zijn er nog een klein aantal plekken voor mensen die het vermogen en koppel van hun auto willen laten meten.
Aanmeldingen via speedline_37@hotmail.com
Aanmeldingen via speedline_37@hotmail.com
Hebben ze eigenlijk een beetje prettige koeling daaro? Ik zag op een ander forum een foto van een bmw met een los (extra?) ventilatortje er voor, maar ben eigenlijk wel benieuwd wat er verders voor rijwindvoorziening is. (wil ooit toch eens ergens meten..
)

ik vond het wel oké, je moet er niet voor gaan staan iig 

Immer wieder die verdammte Holländer