De Onbekende Renault.
-
- Contacteer:
Vanmiddag in de stad van Wijk bij Duurstede. Een Clio William's . Kenteken : kon ik zo vlug niet zien.
Voor de rest ook geen RTC kenmerken. Zal hem is proberen aan te spreken,want volgens mij woont hij ook in Wijk

Voor de rest ook geen RTC kenmerken. Zal hem is proberen aan te spreken,want volgens mij woont hij ook in Wijk
Hier had een leuke tekst kunnen staan.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Vanmiddag in de file bij de benelux tunnel.
Een Donker Blauwe Clio RS kenteken begon met een 11, hing een geur denneboom aan de spiegel. Nette wagen.
Verder op een strakke zilvere 5 GT Turbo errug netjes, voorbumper gesmooth, acherbumper ook, sloten pleiten. Reichard open grill er in nette wagen
Kenten BY-70-**
Beide geen RTC kenmerken.
Een Donker Blauwe Clio RS kenteken begon met een 11, hing een geur denneboom aan de spiegel. Nette wagen.
Verder op een strakke zilvere 5 GT Turbo errug netjes, voorbumper gesmooth, acherbumper ook, sloten pleiten. Reichard open grill er in nette wagen

Kenten BY-70-**
jaah die was het een bruine 5 (nee geen roest) met gouden stickers,Alleycat schreef:In het goud?Fleetwood schreef:Om een uur of 5 vanavond een 5 baccara in het goud,
in arnhem op de rotonde van de huygenslaan,
met gouden rtc stickers op de achterruitjes...
zag er mooi uit...
Was het niet toevallig een bruine?![]()
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TwD9AugW ... 010004.JPG[/img]
ik was in de war,moe van het werken...

trouwens,ik reed achter je...

Laatst gewijzigd door Fleetwood op do 26 mei 2005 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
ik word er zoo moei van.
-
- Contacteer:
Vanmiddag gespot om 17:20 uur op de A4 ter hoogte van de afslag de Lier. Een zwarte R5 (turbo?). Zaten rode stickers op en rtc zijruitstickers
Geinig bakkie om te zien. Had ook aardig de vaart erin. Kenteken was: BV-08-LX

-
- Contacteer:
Die GTT kwam ik vandaag ook tegen ter hoogte van pernisTino schreef:Vanmiddag in de file bij de benelux tunnel.
Verder op een strakke zilvere 5 GT Turbo errug netjes, voorbumper gesmooth, acherbumper ook, sloten pleiten. Reichard open grill er in nette wagen![]()
Kenten BY-70-**

Dat is de oude anttraciet grijze van van S. Emmelot.Mike (spitsoor) schreef:Vanmiddag gespot om 17:20 uur op de A4 ter hoogte van de afslag de Lier. Een zwarte R5 (turbo?). Zaten rode stickers op en rtc zijruitstickersGeinig bakkie om te zien. Had ook aardig de vaart erin. Kenteken was: BV-08-LX
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Hebbik niet gezien, waar reed je in?Fleetwood schreef: jaah die was het een bruine 5 (nee geen roest) met gouden stickers,
-
Vanmiddag in Utrecht. Zwarte 5 gtt met rode gtt bestickering op de zijkant. Zag er niet echt goed verzorgd uit. Verder niet goed kunnen zien.
/_________ hierin...,pijltje schuin omhoog...Alleycat schreef:Hebbik niet gezien, waar reed je in?Fleetwood schreef: jaah die was het een bruine 5 (nee geen roest) met gouden stickers,

\
ik word er zoo moei van.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Daarnet in Oss geparkeerd bij de Spieghel:
449 blauwe 19 16v fase 2, nette 17inch 5spaaks fox velgen, M3 spiegels, booskijkers, team 19 16v raamband achter. Kenteken: 87-FK-HD
Kon geen RTC kenmerken ontdekken, maar was op de fiets en dus geen stickers bij me..
449 blauwe 19 16v fase 2, nette 17inch 5spaaks fox velgen, M3 spiegels, booskijkers, team 19 16v raamband achter. Kenteken: 87-FK-HD
Kon geen RTC kenmerken ontdekken, maar was op de fiets en dus geen stickers bij me..

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gistermiddag in Gouda op de Nieuwe Gouwe O.Z. een geel/goude Twingo. Verlaagd. Uitgebouwd. Brede wielen !!! En een lekker uitlaatgeluidje. Sloeg af naar rechts over de Steve Bikobrug .
Kenteken begon met PP dacht ik. Ik zat 3 wagens erachter.
Kenteken begon met PP dacht ik. Ik zat 3 wagens erachter.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Gister op de Wilhelminastraat in Haarlem een Willie volgens mij, ging een beetje te snel om goed te kijken. Zaten volgens mij iets van 16'' Primasport velgen onder ala Marcel en RobertdB
Woensdag in Gouda een grijze clio 1.8 16v met mezelf erin want hij is ook van mij
ooh ooh oooh wat mooi issie toch mooi
ooh ooh oooh wat mooi issie toch mooi
Vroem enzo
YupErwin ( Clio 16v ) schreef:Vanmiddag in de stad van Wijk bij Duurstede. Een Clio William's . Kenteken : kon ik zo vlug niet zien.![]()

wasn't me~thijs~ schreef:Gister op de Wilhelminastraat in Haarlem een Willie volgens mij, ging een beetje te snel om goed te kijken. Zaten volgens mij iets van 16'' Primasport velgen onder ala Marcel en RobertdB

-
- Über-Spammer
vanavond een aantal renaultjes gespot omgeving in leeuwarden
- zilvergrijze megane coupe, smerige oz velgen en hele veldslag op de motorkap... rtc-stickers aanwezig
- donkergrijze megane coupe, 17" velgen
hoge achterspoiler (nog niet verlaagd)... rtc-stickers aanwezig
- blauw megane coupe, lexus achterlampen en rtc-stickers. wie was dit?
- blauwe megane coupe ph1, NS-DG-99, keurige momo 17" velgen, wie kent de huidige eigenaar
tussen hardegarijp en 4bras
-blauwe clio16V, heb zo snel geen kenmerken gezien
- zilvergrijze megane coupe, smerige oz velgen en hele veldslag op de motorkap... rtc-stickers aanwezig
- donkergrijze megane coupe, 17" velgen

- blauw megane coupe, lexus achterlampen en rtc-stickers. wie was dit?
- blauwe megane coupe ph1, NS-DG-99, keurige momo 17" velgen, wie kent de huidige eigenaar
tussen hardegarijp en 4bras
-blauwe clio16V, heb zo snel geen kenmerken gezien

Bij de Mac in Gouda... Arie in gezelschap van zijn blauwe coupé! Had net ze ontbijt beeindigt toen ik daar kwam voor een late lunch (+- 14.30 uur?)
Tevens zag ik deze nog passeren
[img]http://img270.echo.cx/img270/8570/cliozwart7if.jpg[/img]

Tevens zag ik deze nog passeren
[img]http://img270.echo.cx/img270/8570/cliozwart7if.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoe kom je daarbijGabri schreef:- zilvergrijze megane coupe, smerige oz velgen en hele veldslag op de motorkap... rtc-stickers aanwezig

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wat deed jij in Oss dan?Vos schreef:vanmiddag in oss een witte gt turbo cabrio zag er goed uit... kon niet zo snel het kenteken bekijken.......

Eergister zag ik wel een witte 'normale' 5 cabrio rijden...ook in Oss
-
Deze heb ik vandaag ook zien rijden op de A15 bij Tiel-west.Vos schreef:vanmiddag in oss een witte gt turbo cabrio zag er goed uit... kon niet zo snel het kenteken bekijken.......
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Nope, nog nooit in mn leven daar geweestStyxX schreef:Vanochtend bij de Rotonde van Wijk bij Duurstede/Cothen een zilvere clio 16v, leek veel op die van Liquid. Kon t niet goed zien ging erg snel

- Vanmiddag in Naaldwijk een felgroene clio 1.8 16v met te foute spoiler en tribal bestickering, bekende?
Vroem enzo
-
- Contacteer:
Vanmiddag op de N57 tussen stellendam en goedereede een KPN groene clio (grijs kenteken) met 2 witte viper strepen. Zag er wel grappig uit 

Vandaag in Rotterdam:
Een zwarte GTT met dubbele demper in het midden van de achterdemper.
Kenteken iets van YY-99-.. weet niet zeker...
Wel rtc houders.
Een vet ding en er kwam een mooi geluidje uit, wel warm denk met dit weer, zo'n zwarte auto
Wou nog toeteren, maar k reed in een vito, en dan denkt ie ook, wat een gek
Een zwarte GTT met dubbele demper in het midden van de achterdemper.
Kenteken iets van YY-99-.. weet niet zeker...
Wel rtc houders.
Een vet ding en er kwam een mooi geluidje uit, wel warm denk met dit weer, zo'n zwarte auto

Wou nog toeteren, maar k reed in een vito, en dan denkt ie ook, wat een gek

-
- Contacteer:
vandaag vlak bij me werk in heiloo,
een rode Alpine a310!
een rode Alpine a310!

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]