ik heb sinds kort een clio 1.8 16V.
na vandaag een stukje te hebben gereden wil de motor niet meer stationair blijven lopen wat kan dit zijn? als ik ongeveer een half uur wacht en em dan weer start loopt ie weer mooi stationair na een stukkie rijden valt ie weer uit bij stationair. wat kan dit zijn ik krijg ook geen melding op et daschboard dat er een electronischestoring is o.i.d
dus niemand weet wat dit kan zijn??? hij heeft het trouwens nog niet weer gedaan. ik ben wel bij de stekkers van de ontsteking en de injectie langs geweest. deze waren dus goed.
Gebruik de search-functie effe. Ik geloof dat dit probleem wel bij meer mensen is voorgekomen. Als je er niet uit komt zal ik morgen nog wel effe zoeken.
Merijn schreef:Ik heb er weer eens flink naast zitten lezen...
Gebruik de search-functie effe. Ik geloof dat dit probleem wel bij meer mensen is voorgekomen. Als je er niet uit komt zal ik morgen nog wel effe zoeken.
Nu slapen!
btje erg late reactie het is verholpen er trilt een stekkertje van de stappen motor los dus die ff vastgezet en het is over!
Merijn schreef:Ik heb er weer eens flink naast zitten lezen...
Nu slapen!
btje erg late reactie het is verholpen er trilt een stekkertje van de stappen motor los dus die ff vastgezet en het is over!