vraagje over draadbomen is er 1 main draadboom waar je wat aantoe kan voegen bijv je hebt nu geen electrische ramen en die wil je wel
kun je dan simpel gewoon een draadboom gaan halen voor de ramen of moet je dan een hele nieuwe halen waar dan de ramen bijin zitten ?
graag wat feedback hierop thnx
draadbomen
wat vvoor rauto??
en nee meestal is er wel voor bereiding maar daar heb je niks aan dus je heb de complete boom in je deuren nodig,iniedergeval en dan trek je een plusje en een minnetje en een paar draden van links naar rechts.en voila.
en nee meestal is er wel voor bereiding maar daar heb je niks aan dus je heb de complete boom in je deuren nodig,iniedergeval en dan trek je een plusje en een minnetje en een paar draden van links naar rechts.en voila.
Daar gaat ie niet harder van.cliofreak schreef:Ik had ook nog een vraagje over draadbomen, zou ik van een clio 16v de draadboom achter het dashbord in een gewone clio zetten?
hahahah toch nietMarcoG schreef:Daar gaat ie niet harder van.cliofreak schreef:Ik had ook nog een vraagje over draadbomen, zou ik van een clio 16v de draadboom achter het dashbord in een gewone clio zetten?

het gaat om een megane coupe fase 1