Sportdempers voor de 21T, waar te koop?
-
weet iemand of er ergens sportdempers zijn te bestellen voor mijn R21T uit 1989?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
probeer http://www.platimex.nl eens.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
gewoon zelf maken een 3" systeem vanaf de turbo naar achteren en dan alleen een universele sportdemper monteren.
ik heb er zelf een remus met dubble dtm pijp onder hangen van een opel astra gsi 16v.
werkt perfect en heeft een hele mooi race geluid absoluut niet te hard.
vraag anders maar eens aan andere forummers.
groeten: mark
ik heb er zelf een remus met dubble dtm pijp onder hangen van een opel astra gsi 16v.
werkt perfect en heeft een hele mooi race geluid absoluut niet te hard.
vraag anders maar eens aan andere forummers.
groeten: mark
-
- Über-Spammer
je zal er maar achteraan rijden 

-
- Über-Spammer
heb wel ergens een koni-set voor de 21 gevonden, eventueel met een verlaging van 80 mma.c.j.zuidema schreef:ik bedoelde dus schokbrekers

edit: gevonden
http://www.shop.a-b-t.net/renault_tuning_r_21.htm
Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op vr 6 mei 2005 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gabri schreef:je zal er maar achteraan rijden
even testen hoe dit allemaal werkt,is nieuw voor mij,dus als er nu rare dingen gebeuren dan weet je dat
-
- Über-Spammer
lukt ook met verlagingsveren van 40 mmpaz-maniac schreef: een 21 80mm laat zakken ligt ie toch wel redelijk laag lijkt me

-
Ok,ik heb op die site even gekeken,als ik het goed gelezen heb is dat zonder verlaging,die kan je er wel apart bij bestellen,maar ik wil hem toch niet lager hebben dan standaard.
Misschien dat ik ze toch wel koop,ondanks de hoofdprijs,want hoe die nu voor een wegligging heeft,daar valt niet mee te rijden,terwijl de schokbrekers wel goed zijn getest gisteren.
Heeft er iemand ook nog toevallig een middenconsole liggen waar de verwarmingsknoppen aan vast zitten,dit samen met de airco bediening,het gaat om een handbediende airco of weet iemand waar ik dat kan gaan zoeken?
Misschien dat ik ze toch wel koop,ondanks de hoofdprijs,want hoe die nu voor een wegligging heeft,daar valt niet mee te rijden,terwijl de schokbrekers wel goed zijn getest gisteren.
Heeft er iemand ook nog toevallig een middenconsole liggen waar de verwarmingsknoppen aan vast zitten,dit samen met de airco bediening,het gaat om een handbediende airco of weet iemand waar ik dat kan gaan zoeken?
Standaard ligt de 21 als een blok op de weg, het komt wel eens voor dat er verkeerde (normale 21 dempers) worden gemonteerd onder een 21T
ik zoek ook nog steeds naar een goed en betaalbaar setje verlagingsveren voor de 21 turbo maar die zijn onvindbaar of gewoon
veel te duur uit engeland,

-
- Über-Spammer
je had toch veren?
ja shit dingen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat was hun reactie?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
belt me nog terug
niks van gemerkt op zandvoortLe Mec schreef:Standaard ligt de 21 als een blok op de weg, het komt wel eens voor dat er verkeerde (normale 21 dempers) worden gemonteerd onder een 21T

Immer wieder die verdammte Holländer
zo heb vandaag een reactie gekregen van mijn leverancier over mijn veren.
heb waarschijnlijk een verkeerd type veren gehad en hij stuurt me nu een setje van een andere type op. (hopelijk nu wel de goeien)
afijn maandag of dinsdag weet ik meer dus.
in iedergeval was de man zeer vriendelijk en coulant ook qua prijs
heb waarschijnlijk een verkeerd type veren gehad en hij stuurt me nu een setje van een andere type op. (hopelijk nu wel de goeien)
afijn maandag of dinsdag weet ik meer dus.
in iedergeval was de man zeer vriendelijk en coulant ook qua prijs

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Niels?
yep niels idd
mark 5t schreef:ik zoek ook nog steeds naar een goed en betaalbaar setje verlagingsveren voor de 21 turbo maar die zijn onvindbaar of gewoon

[img]http://i5.photobucket.com/albums/y175/j ... 002193.jpg[/img]
heb je daar wat aan ?
hee jo ik zie nu dat je ook nog h&r veren hebt?
waar haal je die en hoeveel verlaging geven die?
of heb je misschien een setje te koop?
wat is de diameter van het ijzer van de veer omdat ik nu veren heb van 13mm en de anderen die ik had waren 14 mm.
die van 14 mm gaven echter totaal geen verlaging.
alvast bedankt en groeten: mark
waar haal je die en hoeveel verlaging geven die?
of heb je misschien een setje te koop?
wat is de diameter van het ijzer van de veer omdat ik nu veren heb van 13mm en de anderen die ik had waren 14 mm.
die van 14 mm gaven echter totaal geen verlaging.
alvast bedankt en groeten: mark
deze komen van bij Benny verhulst vandaan. Ik heb de foto zodanig genomen dat je de nummer duidelijk ziet. Daarmee kan je een eind verder komen als je dit aan je lokale leverancier doorgeeft 
ok ik ga morgen even informeren bedankt alvast!
ga ze straks even halen
sjonge jonge inmiddels 3 sets veren geprobeerd om mijn 21 turbo te verlagen en nog steeds geen goeie gevonden.
zal toch wel op engels spul uitdraaien .
tips iemand?

zal toch wel op engels spul uitdraaien .
tips iemand?
hmmm volgens mij ben ik die pm kwijt of heb hem niet gehad.
heb je al een pm gestuurd maar hierbij ook nog even stuur aub nog een keer.
alvast bedankt.
heb je al een pm gestuurd maar hierbij ook nog even stuur aub nog een keer.
alvast bedankt.

hier mark, deze zijn zeker de juiste
, komt men body kit ook van
http://www.primaracing.com/ProductList.aspx
http://www.primaracing.com/ProductList.aspx
toppie jo!!!
ik ga die site even bekijken.
heb jij alles gewoon via de website besteld?
komt er nog veel verzendkosten overheen?
ik ga die site even bekijken.
heb jij alles gewoon via de website besteld?
komt er nog veel verzendkosten overheen?
ja maar voor je iets besteld kan je effe informeren bij ofwel de site waar je je aangemeld hebt, ofwel via rtoc. Dikwijls is het zo dat zij ook spullen hebben. Wie je ook zeker kan helpen is Jeroen (JL tuning)