Klopt, heb ik het verleden al eens gepost hier met foto erbij.nadas schreef:zo ongeveer elke dag gespot:
in beusichem als je bij de pont de dijk op rijd:
een r19, donkergrijs staat al tijden te koop, leuk luchthappertje in de motorkap. daar achter volgensmij een gele Alpine onder een zeiltje.
kan dat niet met zekerheid zeggen. ben altijd nog half aant slapen als ik daar langskom. zou binnenkort wel fftjes eenmaken
cheers!
die jongen was ook bij de nieuwjaarsmeeting in utrecht .Patrick (Basic) schreef:Gister gespot in Wassenaar:
Waar: Op de Landscheidingsweg
Wat:
Twingo Goudkleuring PP-..-56
Uitgebouwd, cupvelgjes en op achterraam 2 Vive Le sport stickers.
Hij stond in de midden van de weg waar de aan de weg werken.
Oh oke, iemand van de club dusMissClio16v schreef:die jongen was ook bij de nieuwjaarsmeeting in utrecht .Patrick (Basic) schreef:Gister gespot in Wassenaar:
Waar: Op de Landscheidingsweg
Wat:
Twingo Goudkleuring PP-..-56
Uitgebouwd, cupvelgjes en op achterraam 2 Vive Le sport stickers.
Hij stond in de midden van de weg waar de aan de weg werken.
Hij woont in schiedam niet ver bij mij vandaan .
Chris schreef:Gisteravond gespot bij een meeting op het terrein van de Mac Donalds te Veenendaal:
- Geheel originele parelmoerwitte GT Turbo phase2, met dichte zijnruitjes, VD-56-HZ.
- De oude ClioRS van Maus, 22-HP-PF, met nog steeds zijn velgen en spoiler.
- Mégane coupé, NT-PB-74, met RTC stikkers en raamband. Uitlaten links en rechts en zeer dikke velgen.
- Zwarte Clio2 met dikke bumpers en zeer aparte chromen velgen.
- Diverse Clio16V's.
ikke?CChris schreef:zojuist gespot op de weg naar bilthoven/de bilt......ik was op de terugweg richting utrecht
een zo goed als originele gtt Blue Sport met een zwarte raamband met renault tuning club dr op, had een heeeeeeeeerlijke uitlaat!
Laguna V6 GTdennisvr schreef:ikke?CChris schreef:zojuist gespot op de weg naar bilthoven/de bilt......ik was op de terugweg richting utrecht
een zo goed als originele gtt Blue Sport met een zwarte raamband met renault tuning club dr op, had een heeeeeeeeerlijke uitlaat!
met wat reed jij dan?
Dank je! Leuk je weer es gesproken te hebben.Nadeem schreef:
Ook zag ik er een zga nieuw uitziende 5 GTT Blue Sport met errug dikke 16" OZ-jes eronder, had bekende van hier?
Eerste keer dat ik m irl zie en moet zeggen dattie er echt strak bij staat
Dat was ik denkHesselgouda schreef:Op de a12 bij Gouda
19 16v chamade, wit, getint glas, lm velgen, rtc stickers....rood, jongen achter stuur en meisje ernaast.
Duimpje enzo gegeven??, werd vrolijk terug gezwaaid!!
wie is dit??
16v met geblindeerde ramen?Madmaus schreef:Gisteren in Scheveningen:
Groene clio 16v met spoiler.
Clio Williams
Ja die heb ik ook gezien! Wilde nog een stickertje onder zijn ruit stoppen, maar helaas die had ik dus thuis liggen. mijn voorraadje in de auto was op.Ronnie B. schreef:afgelopen woensdag stond er in Den Bosch een 19 16 v
een nette blauwe phase 2 Kenteken was FP-SZ-44
Is niet mijn clio, ik heb een grijze. Ik ken 1 groene met spoiler en geblindeerde ramen. Jeffery heet hij volgens mij, werkt bij Veban Rijswijk.Madmaus schreef:Ja dat klopt! Zag er stoer uit trouwens! Welke spoiler zit erop???Liquid schreef:16v met geblindeerde ramen?Madmaus schreef:Gisteren in Scheveningen:
Groene clio 16v met spoiler.
Clio Williams
Dit zou mijn broertje wel eens geweest kunnen zijnChris schreef:Vanavond gespot in Utrecht, een antraciet grijze 21 Turbo, met een origineel Nederlands 87/88er S kenteken in nette staat.