
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Met een 1.4T ?Luco/Alpine-racer schreef:2.25
laat die eerst 2.04 rijden dan mag die weer commentaar leveren en die 2.04 is ook met een 5je![]()
![]()
Merijn schreef:Steven is eigenlijk ook maar een prutsertje, hoor...


-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
niet met een 1.4 neeErik (Schepjes) schreef:Met een 1.4T ?Luco/Alpine-racer schreef:2.25
laat die eerst 2.04 rijden dan mag die weer commentaar leveren en die 2.04 is ook met een 5je![]()
![]()
Merijn schreef:Steven is eigenlijk ook maar een prutsertje, hoor...zijn we allemaal toch

2.04 is gezet met een clio sport blok erin
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luister es Luco, jij denkt zeker datje met je ouwe leeftijd de vader van het forum mag worden na 2 maandjes posten?
Ik heb idd een hoop commentaar, maar beter dan al dat gekwijlebabbel van de rest van het forum
Ik zeg gewoon wat ik ervan vind en als je liever een mening had gehad willen hebben die wat liever overkomt heb je gewoon pech
2.25 is voor mij de allereerste x op Zandvoort en het bochtenwerk van een oma vergeleken met een doorgewinterde circuit-rijder.
En er is ook nog een verschil dat ik gewoon de volgende dag met dezelfde auto naar m'n werk moet, dus ga sowieso nog op de volle rand rijden.
Niet meer dan logisch dat je dan meer voor safe gaat dan voor de volle 100%...
En jah ik ben pas 4 maanden aan het fulltimen, dus ik heb ook niet het budget van een ouwe lul die genoeg centen te makken heeft.
Daarentegen doe ik wel alles zelf aan m'n auto tenzij het echt niet anders kan. Iets wat ik van velen hier niet kan zeggen....
Maargoed, genoeg op de kast gezeten
Ik heb idd een hoop commentaar, maar beter dan al dat gekwijlebabbel van de rest van het forum

Ik zeg gewoon wat ik ervan vind en als je liever een mening had gehad willen hebben die wat liever overkomt heb je gewoon pech

2.25 is voor mij de allereerste x op Zandvoort en het bochtenwerk van een oma vergeleken met een doorgewinterde circuit-rijder.
En er is ook nog een verschil dat ik gewoon de volgende dag met dezelfde auto naar m'n werk moet, dus ga sowieso nog op de volle rand rijden.
Niet meer dan logisch dat je dan meer voor safe gaat dan voor de volle 100%...
En jah ik ben pas 4 maanden aan het fulltimen, dus ik heb ook niet het budget van een ouwe lul die genoeg centen te makken heeft.
Daarentegen doe ik wel alles zelf aan m'n auto tenzij het echt niet anders kan. Iets wat ik van velen hier niet kan zeggen....
Maargoed, genoeg op de kast gezeten

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
*amen* 
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
namen?



-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Steven schreef:Luister es Luco, jij denkt zeker datje met je ouwe leeftijd de vader van het forum mag worden na 2 maandjes posten?
Ik heb idd een hoop commentaar, maar beter dan al dat gekwijlebabbel van de rest van het forum
Ik zeg gewoon wat ik ervan vind en als je liever een mening had gehad willen hebben die wat liever overkomt heb je gewoon pech
2.25 is voor mij de allereerste x op Zandvoort en het bochtenwerk van een oma vergeleken met een doorgewinterde circuit-rijder.
En er is ook nog een verschil dat ik gewoon de volgende dag met dezelfde auto naar m'n werk moet, dus ga sowieso nog op de volle rand rijden.
Niet meer dan logisch dat je dan meer voor safe gaat dan voor de volle 100%...
En jah ik ben pas 4 maanden aan het fulltimen, dus ik heb ook niet het budget van een ouwe lul die genoeg centen te makken heeft.
Daarentegen doe ik wel alles zelf aan m'n auto tenzij het echt niet anders kan. Iets wat ik van velen hier niet kan zeggen....
Maargoed, genoeg op de kast gezeten
nee hoior ik wil geen opa van het forum worden en heb graag mensen zoals jij, ik zeg ook waar het op staat.
maar als jij dat doet kan je ook de bal terugverwachten




zeker niet beledigend bedoelt hoor.
ikzelf doe weinig heb twee linkerhanden maar ik heb die tijd ook niet gereden maar een jong ventje die ook graag sleuteld en ook geen mulimiljonair is hoor, hij doet alles zelf hier een fototje
[img]http://www.zoetracing.nl/gallery/Eigen% ... 83_IMG.JPG[/img]
dit is de gte nu rijd die met een zwarte sommige kennen hem hier wel hij rijd alleen liever zonder turbo




misschien zie ik je wel een keer op het circuit en keep on met de scherpe opmerkingen doe ik ook




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
...en een standaard GTE heeft inderdaad 95pk en geen 120, maar dat is hier al meerdere keren verteld alleen schijn jij nogal eigenwijs te zijn ofzo?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja geloof je nou echt dat in duitsland de gte die als tegenhanger van de gtt werd bedoeld maar 95 pk hadPatrick L. schreef:...en een standaard GTE heeft inderdaad 95pk en geen 120, maar dat is hier al meerdere keren verteld alleen schijn jij nogal eigenwijs te zijn ofzo?
je hebt helemaal gelijkhoor







binnenkort uitdraai te zien van de standaard 1700
maar ja dan roept de helft hier hij is niet standaard
ach je kan beter spoilertjes poetsen




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
na.. was er hier niet iemand op het forum met een g-tech meetinstrument?
wil ik me GTEtje wel ff beschikbaar stellen
weinig kans dat het 120 pk heeft maar goed
wil ik me GTEtje wel ff beschikbaar stellen

weinig kans dat het 120 pk heeft maar goed
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
hé jongens hou t geruzie over PM ofzo...anders gaat de hele zooi straks weer op slot als t uit de hand loopt en daar heb ik (en iedereen neem ik aan) geen zin in...
scherpe opmerkingLuco/Alpine-racer schreef:Patrick L. schreef:
ach je kan beter spoilertjes poetsen![]()
![]()
![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
ruzie?
ik zie alleen een discusie?
ik zie alleen een discusie?

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
dat zeg ik,... eigenwijs......
spoilertjes poetsen?
nee daar hou ik me niet zo mee bezig, ben meer het sleutel type en niet zo`n praatjes maker als jij
spoilertjes poetsen?
nee daar hou ik me niet zo mee bezig, ben meer het sleutel type en niet zo`n praatjes maker als jij

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
over de GTT/GTE wel ja..maar ik zie ook opmerkingen die de verkeerde kant op gaan..vandaar dat ik t ff netjes vraag..voor t te laat is...

Luco je posts raken nog kant nog wal 
120pk is tuurlijk mogelijk uit een GTE-blok, maarja simpelgezien kun je beter een 16v/Willy/Megane blokpakken omdat je dan meer pks voor je geld krijgt.
Of je moet echt fanaat zijn om zo'n GTE-blok op te peppen, maar leg jij maar eens uit wat simpele aanpassingen zijn...
Voor simpele aanpassingen denk ik aan:
-Betere luchttoevoer
-Nokkestok
-Chip (op maat)
-Uitlaatsysteem
Maar de vraag is of je dan al op de 120pk zit.

120pk is tuurlijk mogelijk uit een GTE-blok, maarja simpelgezien kun je beter een 16v/Willy/Megane blokpakken omdat je dan meer pks voor je geld krijgt.
Of je moet echt fanaat zijn om zo'n GTE-blok op te peppen, maar leg jij maar eens uit wat simpele aanpassingen zijn...
Voor simpele aanpassingen denk ik aan:
-Betere luchttoevoer
-Nokkestok
-Chip (op maat)
-Uitlaatsysteem
Maar de vraag is of je dan al op de 120pk zit.
Ik ben eens op duitse websites gaan zoeken (aangezien de GTE daar ook origineel geleverd is) en daar had iemand alle modellen in DL verkrijgbaar gepost per jaar, waarvan hier 1990:
[quote:STKA]1990 Renault 5 Campus: 1108 cm3, 33 kW (45 PS)
Renault 5 TL: 1108 cm3, 33 kW (45 PS)
Renault 5 SD: 1595 cm3, 40 kW (55 PS)
Renault 5 GTD: 1595 cm3, 40 kW (55 PS)
Renault 5 GTL 1.4: 1397 cm3, 43 kW (59 PS)
Renault 5 GTR: 1397 cm3, 44 kW (60 PS)
Renault 5 GTS: 1397 cm3, 52 kW (71 PS)
Renault 5 GTX: 1721 cm3, 52 kW (73 PS)
Renault 5 GTE: 1721 cm3, 70 kW (94 PS)
Renault 5 GT Turbo: 1397 cm3, 85 kW (115 PS)[/quote]
Zie ook: Renault Board
Origineel en officieel dus 70 KW, kunnen we deze welles-nietes discussie nu staken?
[quote:STKA]1990 Renault 5 Campus: 1108 cm3, 33 kW (45 PS)
Renault 5 TL: 1108 cm3, 33 kW (45 PS)
Renault 5 SD: 1595 cm3, 40 kW (55 PS)
Renault 5 GTD: 1595 cm3, 40 kW (55 PS)
Renault 5 GTL 1.4: 1397 cm3, 43 kW (59 PS)
Renault 5 GTR: 1397 cm3, 44 kW (60 PS)
Renault 5 GTS: 1397 cm3, 52 kW (71 PS)
Renault 5 GTX: 1721 cm3, 52 kW (73 PS)
Renault 5 GTE: 1721 cm3, 70 kW (94 PS)
Renault 5 GT Turbo: 1397 cm3, 85 kW (115 PS)[/quote]
Zie ook: Renault Board
Origineel en officieel dus 70 KW, kunnen we deze welles-nietes discussie nu staken?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik heb de aanpassingen al een aantal keren genoemd
maar ja jullie geloven het niet, nou dan niet, maakt mij niet uit ik heb de uitdraai gezien en weet dat er niks mee is gebeurd behalve ecu, ander uitlaatspruitstuk, volvo 480, ander verloop luchtaanzuiging.
verder helemaal niks en uitdraai was 118 pk na 248.000 op de klok
kom kijken op zandvoort
maar ja jullie geloven het niet, nou dan niet, maakt mij niet uit ik heb de uitdraai gezien en weet dat er niks mee is gebeurd behalve ecu, ander uitlaatspruitstuk, volvo 480, ander verloop luchtaanzuiging.
verder helemaal niks en uitdraai was 118 pk na 248.000 op de klok
kom kijken op zandvoort
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
naja, je kan er heel simpel even van afmaken, printje ff inscannen, en dan hebben we het kleur op wit. 
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
118 pk uit 1721 cc is nou ook niet echt formule 1 techniek, dat zou wel moeten lukken. Het viel mijn met mijn GTE op dat er bovenin niet veel puf meer inzat, boven de 4000 a 4500 was het feest wel ver voorbij. Daar is volgens mij nog een hoop winst te halen, zeker in de pk afdeling aangezien die rechtstreeks aan de aantal toeren gerelateerd zijn. Lekker blokje van een GTE, maar verre van zo gretig als een GTT op 1 bar die ik daarvoor reedt.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
idd..eigenlijk een voor <--> na meting doen..anders weet je nog neit wat je gewonnen hebt enzo..Steven schreef:Op watvoor rollerbank is ook nog wel een leuk gegeven....

-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
haha ander onderwerp. Zijn ze nu helemaal gek geworden bij opel.
Dit komt van een opel forum:
ftp://93ssr:93ssr@trollskog.mine.nu/93ssr/93ssr.mpg
en de foto's:
http://ftp.nordictuning.com/src/img/rob ... or_uhr.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/rob-img ... _delar.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robbygg16.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robbygg17.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robbygg18.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robbygg19.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robbygg20.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/rob-img/utan_motor.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robkaross1.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robert/robinred.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robert/robgrill.jpg

Dit komt van een opel forum:
ftp://93ssr:93ssr@trollskog.mine.nu/93ssr/93ssr.mpg
en de foto's:
http://ftp.nordictuning.com/src/img/rob ... or_uhr.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/rob-img ... _delar.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robbygg16.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robbygg17.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robbygg18.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robbygg19.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robbygg20.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/rob-img/utan_motor.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robkaross1.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robert/robinred.jpg
http://ftp.nordictuning.com/src/img/robert/robgrill.jpg
Laatst gewijzigd door antoine op zo 17 apr 2005 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Van diegene die bij automaxx staat heb ik een wat minder hoge pet op staanSteven schreef:Op watvoor rollerbank is ook nog wel een leuk gegeven....

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
is bij jullie de site soms ook wat traag? Heb tot nu toe al 2 x gehad dat ie niet wilde openen.



-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik heb het printje niet hier he das het probleem is mijn auto nietErik Olijnsma schreef:naja, je kan er heel simpel even van afmaken, printje ff inscannen, en dan hebben we het kleur op wit.



en inderdaad het meeste win je bovenin door meer luchttoevoer en afvoer en dat scheelt echt een berg en is zeker geen f1 techniek:-) de middelen waren beperkt
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
vertelErik Olijnsma schreef:Van diegene die bij automaxx staat heb ik een wat minder hoge pet op staanSteven schreef:Op watvoor rollerbank is ook nog wel een leuk gegeven....
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
staat er dan je moet namelijk geregistreerd zijnantoine schreef:haha ander onderwerp. Zijn ze nu helemaal gek geworden bij opel.![]()
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=18163

Wat staat daar? Ik heb niet zo'n behoefte me aan te melden bij een opel forumantoine schreef:haha ander onderwerp. Zijn ze nu helemaal gek geworden bij opel.![]()
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=18163

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
wel gaaaaaaaaaaaaafantoine schreef:haha ander onderwerp. Zijn ze nu helemaal gek geworden bij opel.![]()
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=18163
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 289
- Lid geworden op: wo 15 jan 2003 22:19
- Car: Renault 5 GT Turbo B
- Locatie: Roosendaal
Even een vraagje, weet iemand of de schroefdraad(het uitstekende gedeelte zeg maar) van de antenne van de GTT aan de antenne zit of aan het bevestigiingspunt aan het dak?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
schijnt niet al te nauwkeurig te zijnPaul1916v schreef:vertelErik Olijnsma schreef:Van diegene die bij automaxx staat heb ik een wat minder hoge pet op staanSteven schreef:Op watvoor rollerbank is ook nog wel een leuk gegeven....
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD