ACT: Clio Williams Deel 1

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
LotuzClioWilliams

Strijder schreef:@t Lotuz hoe staat het met je zijscherm?
Ik heb de wagen gisteren weggebracht en hij zou eigenlijk vandaag weer klaar zijn. Ze hebben echter geconstateerd dat als zij de plek waar de bobbeltjes zitten op dezelfde manier behandelen als de vorige keer, het effect wederom van korte duur zal zijn. Dus nu gaat de plaatwerker ermee aan de slag. Hopelijk geeft dit een beter resultaat. Morgenmiddag kan ik zien hoe het geworden is.
NielsT

dus ze lassen er niet nieuwe schermen in?
LotuzClioWilliams

Tuurlijk! Betaal jij ze voor me? Die wagen gaat me langzamerhand een fortuin kosten. Voor dezelfde maandlasten had ik net zo goed een lening voor een nieuwe wagen af kunnen sluiten.
LotuzClioWilliams

Maar nee, er gaat geen nieuwe scherm in. Ze proberen het eerst op deze wijze te herstellen. Blijkt dat ook niet te werken, dan kan er altijd nog een nieuwe scherm in, maar dat wordt dan niet op de korte termijn gedaan. Die wagen moet eerst z'n megabeurt krijgen. Dat is veel belangrijker.
Calle

Toen ik zaterdag weer "in de put zat" viel me op dat mijn katloze clio 16V uitlaat een downpipe had van twee buizen die pas vlak voor het eerste dempertje (waar bij modernere een kat zit) samen komen. Dat zou dus 4-2-1 zijn.

Ook heb ik nergens een lambda sensor kunnen ontdekken...
Harm
Car: Renault Grand Espace
Contacteer:

Wat er vandaag door mijn brievenbus viel... :worship:

[img]http://uenk.xs4all.nl/images/bin/spruitstuk.JPG[/img]

Komt mooi uit, want in het 2e originele spruitstuk zit alweer een gat tussen de vier buizen in.
LotuzClioWilliams

Nice! 8)
Marcel B.

Blinggggg :)

Zal wel een flinke knal gegeven hebben? :p

btw: check even hier: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=200

:D
GeniustheGzA

Harm schreef:Wat er vandaag door mijn brievenbus viel... :worship:

Komt mooi uit, want in het 2e originele spruitstuk zit alweer een gat tussen de vier buizen in.
Ik hoop dat de pakking die links op de foto ligt bij jou wel past. Bij mij namelijk niet. Kon ik nog ff naar de autoshop! En die veren lubberen ook mooi uit zodat de voorpijp los gaat zitten. Wel leuk hoor, vlammen onder de motorkap! Ook mooi, origineel meegeleverd en niet passen! Met de franse slag zullen we maar zeggen...

Verder, helemaal gaaf! (Y)

Weet iemand trouwens waar die 2 "klepjes" voor zijn? (boven in de foto)
Laatst gewijzigd door GeniustheGzA op di 12 apr 2005 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Strijder

Netjes man, welke postbode heb jij? :D
LotuzClioWilliams

De één haalt een Devil spruitstuk zo ergens op. En bij de ander vallen ze zo in z'n brievenbus! :s :lol:
Thierry

Goed bezig Harm! (Y)
Die ringvormige pakking is bij mij ook gelijk een beter passende voor gestoken. Degene die erbij zit past inderdaad niet zo goed
GeniustheGzA schreef:Weet iemand trouwens waar die 2 "klepjes" voor zijn? (boven in de foto)
Die kun je ergens rond dat spruitstuk heen doen ofzo, maar dat is bij mij ook niet gedaan omdat het niet echt nodig is en het past volgens mij ook niet echt zo geweldig :p
Harm
Contacteer:

En wat voor type ring vormige pakking hebben jullie er dan ingezet ?
Kan ik die ook meteen ff halen.
Weet iemand trouwens waar die 2 "klepjes" voor zijn? (boven in de foto)
Misschien om iets van de stuurbekrachtiging af te schermen?
Robke
Car: Lexus IS250

Calle schreef:Toen ik zaterdag weer "in de put zat" viel me op dat mijn katloze clio 16V uitlaat een downpipe had van twee buizen die pas vlak voor het eerste dempertje (waar bij modernere een kat zit) samen komen. Dat zou dus 4-2-1 zijn.

Jouw 16V heeft geen kat, daarom dus ook geen lamdbasonde. (Y)
Weer minder wat er kapot kaan gaan. :lol:
Calle

robclio16V schreef:
Calle schreef:Toen ik zaterdag weer "in de put zat" viel me op dat mijn katloze clio 16V uitlaat een downpipe had van twee buizen die pas vlak voor het eerste dempertje (waar bij modernere een kat zit) samen komen. Dat zou dus 4-2-1 zijn.

Jouw 16V heeft geen kat, daarom dus ook geen lamdbasonde. (Y)
Weer minder wat er kapot kaan gaan. :lol:
Hoera! :D :D

Mijn toplager was trouwens goed stuk (in tweeen gebroken...) hij stuurt nu weer heerlijk! Nogmaals bedankt. (F)
PatrickG

Ik heb mijn spruitstuk net ff onder handen genomen :P

Weet iemand of die ring tussen de 2 delen van het spruitstuk en zo een complete bout om die 2 delen aan elkaar te bevestigen los te bestellen zijn? Zoals die onderaan op de foto van harm te zien zijn??

mijn werkie ;)
[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsampl ... tukkie.JPG[/img]
Thierry

Die is flink opgeknapt patrick (Y)
NielsT

Netjes man! Hoe je doe je zoiets nou? :p
Harm
Contacteer:

Patrick schreef: Weet iemand of die ring tussen de 2 delen van het spruitstuk en zo een complete bout om die 2 delen aan elkaar te bevestigen los te bestellen zijn? Zoals die onderaan op de foto van harm te zien zijn??
GeniustheGzA schreef: Ik hoop dat de pakking die links op de foto ligt bij jou wel past. Bij mij namelijk niet. Kon ik nog ff naar de autoshop! En die veren lubberen ook mooi uit zodat de voorpijp los gaat zitten. Wel leuk hoor, vlammen onder de motorkap! Ook mooi, origineel meegeleverd en niet passen! Met de franse slag zullen we maar zeggen...
PatrickG

Niels Takken schreef:Netjes man! Hoe je doe je zoiets nou? :p
With a little help from the electric steelbrush :P
NielsT

Patrick (Basic) schreef:
Niels Takken schreef:Netjes man! Hoe je doe je zoiets nou? :p
With a little help from the electric steelbrush :P
:D (Y)
LotuzClioWilliams

LotuzClioWilliams schreef:
Ik heb de wagen gisteren weggebracht en hij zou eigenlijk vandaag weer klaar zijn. Ze hebben echter geconstateerd dat als zij de plek waar de bobbeltjes zitten op dezelfde manier behandelen als de vorige keer, het effect wederom van korte duur zal zijn. Dus nu gaat de plaatwerker ermee aan de slag. Hopelijk geeft dit een beter resultaat. Morgenmiddag kan ik zien hoe het geworden is.
Nou, het wordt dus nog een dag later. Net stond het scherm nog in de plamuur namelijk. Patience grasshopper...
Strijder

Nou, het wordt dus nog een dag later. Net stond het scherm nog in de plamuur namelijk. Patience grasshopper...
damn zeg het zit ook niet mee zeg, hopeloos schadebedrijf (N)
LotuzClioWilliams

Dat wil ik niet zeggen. Ze doen er iig moeite voor om het deze keer beter te doen. Ik wil best een dag of twee langer wachten als het resultaat er naar is. Zolang ik 'em morgenmiddag maar weer kan ophalen, want vrijdagochtend moet hij terug naar de garage voor de APK.

Het scheelt me iig weer brandstofkosten deze week. Jammer alleen dat het weer van dat zeikweer is. Gisteren lekker zonnetje, dus op de fiets. Dat ziet er de komende dagen niet naar uit.
Strijder

Nee daar ben ik het met je mee eens, maar eerst laat je hem maken en dan binnen 3 weken weer bobbeltjes, (en dat voor zo'n bedrijf) dan zou je hem ophalen vandaag en dan is ie nog niet klaar.
Maarja hopelijk kan je hem morgen ophalen is is ie nu wel goed behandeld.
jiggy
Contacteer:

eeyz mensen
heeft iemand hier nog williams velgen te koop met een paar banden er op.
greetzzzzzzzzzz marcel
LotuzClioWilliams

Strijder heeft volgens mij nog een setje opknappers. Hij heeft namelijk laatst een hele nette set overgenomen van Marcel.
jiggy
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:Strijder heeft volgens mij nog een setje opknappers. Hij heeft namelijk laatst een hele nette set overgenomen van Marcel.
dat zou beter zijn heb hem al ff een pm gestuurd dus nu is het hopen.
bedankt man
greetzzzzzzzzzzmarcel
Donleben
Contacteer:

Hoeveel wil je er dan voor uitgeven? (incl. banden)
jiggy
Contacteer:

geen idee ligt beetje aan hoe ze er uit zien en wat er nog van de band over is,heb je een paar liggen dan anders moet je ff foto sturen en wat je er voor hebben wil
greetzzzzzzz marcel
heb zelf ook nog velgen die miss kan inruilen met bij betaling zeg het maar als je weet
LotuzClioWilliams

LotuzClioWilliams schreef:Dat wil ik niet zeggen. Ze doen er iig moeite voor om het deze keer beter te doen. Ik wil best een dag of twee langer wachten als het resultaat er naar is. Zolang ik 'em morgenmiddag maar weer kan ophalen, want vrijdagochtend moet hij terug naar de garage voor de APK.

Het scheelt me iig weer brandstofkosten deze week. Jammer alleen dat het weer van dat zeikweer is. Gisteren lekker zonnetje, dus op de fiets. Dat ziet er de komende dagen niet naar uit.
Ik heb m'n wagen gistermiddag opgehaald en het achterscherm ziet er weer strak uit. Alleen nog van het weekend even een Williams sticker erop plakken, want hij ziet er al drie maanden nogal kaal uit aan die kant. :)
PatrickG

LotuzClioWilliams schreef:Dat wil ik niet zeggen. Ze doen er iig moeite voor om het deze keer beter te doen. Ik wil best een dag of twee langer wachten als het resultaat er naar is. Zolang ik 'em morgenmiddag maar weer kan ophalen, want vrijdagochtend moet hij terug naar de garage voor de APK.

Ik heb m'n wagen gistermiddag opgehaald en het achterscherm ziet er weer strak uit. Alleen nog van het weekend even een Williams sticker erop plakken, want hij ziet er al drie maanden nogal kaal uit aan die kant. :)
niet scheef he ;)
NielsT

Beter! hopen dat je er nu langer van mag genieten!
LotuzClioWilliams

Dat hoop ik ook. En nee, ik zal de sticker niet scheef plakken. :lol:

Hij is zojuist ook weer apk goedgekeurd, dus dit hoofdstuk is afgesloten. En nu wil ik gewoon even een paar maanden probleemloos rijden en genieten van die wagen. Als het weer nu ook wat beter wordt, kan ik 'em eindelijk weer eens mooi oppoetsen en ook de velgen weer laten glimmen. Nog wat lampjes in het interieur vervangen en de audio inbouwen. Er is genoeg te doen wat leuk is en niet teveel geld kost. :)
Gesloten