De Onbekende Renault.
Gespot op de A10 richting Zeeburgtunnel:
Zwarte Clio 2 Fase 2 1.6 16V met dikke 17" velgen
Kenmerken: alle bumpers meegespoten
Kwam uit Monnickendam.
Kenteken: 37-XX-XX
Hij heeft mij ook gezien:
Kenmerken mijn auto:
Clio 2 Fase 2 1.6 16V Initiale, Odisee Bleu
OZ 16" velgen en dikke dubbele Sebring
+ RTC stickers en kentekenplaten
Kenteken: 65-NH-KT
Zwarte Clio 2 Fase 2 1.6 16V met dikke 17" velgen
Kenmerken: alle bumpers meegespoten
Kwam uit Monnickendam.
Kenteken: 37-XX-XX
Hij heeft mij ook gezien:
Kenmerken mijn auto:
Clio 2 Fase 2 1.6 16V Initiale, Odisee Bleu
OZ 16" velgen en dikke dubbele Sebring
+ RTC stickers en kentekenplaten
Kenteken: 65-NH-KT
Gisteren op de Boulevard in scheveningen, een 5 gtt met renault-tuning stickers op de zijruitjes. Volgens mij blauw met een witte bumper. Maar weet ik niet helemaal zeker. Nog ff naar elkaar gezwaaid.
Wie was dat?
Wie was dat?
Zaterdagnacht in Bunnik:
- Standaard 5je, donkerblauw met RTC nummerplaathouders.
Gister gespot:
Woerden:
- Clio16V, blauw metaal, JB-XJ-02, Lexus lampen, booskijkers, RTC stikkers.
- Clio16V, zwart, originele auto, S kenteken.
- 1916V phase1, blauw metaal, tegenover café Victoria(Arie).
Bodegraven:
- 1916V phase2, FR-RS-53, geheel origineel.
- GT Turbo phase 2, BY- kenteken, zwart/blauw parelmoer, doorgelaste motorkap, TDI sleuven, 15" velgen. RTC stikkers en nummerplaathouders.
Utrecht, Cobaltweg:
- Clio16V, grijs, 15" Velgen, Lexuslampen, P(2004 kenteken), Sleutelbloem nummerplaathouder.
- Mégane Coupé 16V, uitlaat links en rechts, 2003 kenteken.
- Standaard 5je, donkerblauw met RTC nummerplaathouders.

Gister gespot:
Woerden:
- Clio16V, blauw metaal, JB-XJ-02, Lexus lampen, booskijkers, RTC stikkers.
- Clio16V, zwart, originele auto, S kenteken.
- 1916V phase1, blauw metaal, tegenover café Victoria(Arie).
Bodegraven:
- 1916V phase2, FR-RS-53, geheel origineel.
- GT Turbo phase 2, BY- kenteken, zwart/blauw parelmoer, doorgelaste motorkap, TDI sleuven, 15" velgen. RTC stikkers en nummerplaathouders.
Utrecht, Cobaltweg:
- Clio16V, grijs, 15" Velgen, Lexuslampen, P(2004 kenteken), Sleutelbloem nummerplaathouder.
- Mégane Coupé 16V, uitlaat links en rechts, 2003 kenteken.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Moderator
- Car: Megane
net bij renault dealer ven de winden in berkel een blauwe renault 19 16v met een een Team 1916v sticker op de skirts.
Ik zag hem in een flits dus weet geen kenteken
Ik zag hem in een flits dus weet geen kenteken

Beetje laat maar... de RTC stikkers zaten er nog op ja!Chris schreef:Dat is de oude van Henk. Zaten de RTC stikkers er nog op?Sander101 schreef:Gisteren bij De Kuip in Rotterdam voor de wedstrijd een zwarte 5 Turbo. HV-GR-77. Ze gingen naar de voetbal want de bijrijder had de kaartjes in zijn hand.
-
gister in harmelen een zwarte clio 1 met booskijkers. Zag hem verders niet want was er ff niet helemaal bij!
weer gespot door chris... ik heb je niet gezien.... reed je wel in je 5?? en waar heb je me gespot? verder ben ik niet nieuwsgierig hoor!
[img]http://www.clioclub.nl/modules/photo-al ... 101%29.jpg[/img]

weer gespot door chris... ik heb je niet gezien.... reed je wel in je 5?? en waar heb je me gespot? verder ben ik niet nieuwsgierig hoor!

[img]http://www.clioclub.nl/modules/photo-al ... 101%29.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door JusClio16v op ma 11 apr 2005 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
JusClio16v schreef: weer gespot door chris... ik heb je niet gezien.... reed je wel in je 5?? en waar heb je me gespot? verder ben ik niet nieuwsgierig hoor!

Nope, reed in een Sukso VTS, je stond bij garage Vroege, met de neus richting Nieuwerbrug.
Oja, mijn bijrijder zei dat je s'ochtends vroeg aan de andere kant van de weg stond.
Blijft een mooie 16V.

-
thnx! ja me vriendin woont daar dus hij is daar regelmatig te bewonderen... Dus als je zoiets hebt van potverdorie ik wil die blauwe clio weer ff zien... of daar of op de parkeerplaats van station woerden in de bocht of op de pastoorsakker in snelrewaard 

zaterdag, op n57 ter hoogte van BP (vierpolders) richting Stellendam een mint groene 5 gt turbo
wie o wie???????

Is een kennis van mij (Michel).Leon schreef:zaterdag, op n57 ter hoogte van BP (vierpolders) richting Stellendam een mint groene 5 gt turbowie o wie???????
Is een kiwigroene GTT met witte stootstrips en witte velgen.
ja klopt, woont die daar ook in de buurt, want is niet de 1e keer dat ik m daar tegen komIs een kennis van mij (Michel).
Hij was vorige week ook langs de Hoofdweg gespot in Rotterdam.Leon schreef:ja klopt, woont die daar ook in de buurt, want is niet de 1e keer dat ik m daar tegen komIs een kennis van mij (Michel).
-
Zaterdag gespot in Maastricht, een blauwe clio 16v met RTC stickers. Reed van t station richting centrum. Kenteken weet ik niet, sandy heeft m gezien.. iemand van hier...
-
- Moderator
oh ja ik spotte gister op de a4 richting schiphol een rode clio RS phase II met een trekhaak
zat een oudere man in

zat een oudere man in

Zal wel van dinges zijn geweest ehmmm, ehh ehh. Had zeker ook gelaste booskijkers.ronaldsandy schreef:Zaterdag gespot in Maastricht, een blauwe clio 16v met RTC stickers. Reed van t station richting centrum. Kenteken weet ik niet, sandy heeft m gezien.. iemand van hier...
Er rijden hier plots heel veel clio 16vŽs rond die niet bij de club horen, zeker 3 williams blauwe en een lichtgrijze.
-
Dat weet ik niet hoor, vond t al heel wat dat ze wist dat het een 16v was..MarcoG schreef:Zal wel van dinges zijn geweest ehmmm, ehh ehh. Had zeker ook gelaste booskijkers.ronaldsandy schreef:Zaterdag gespot in Maastricht, een blauwe clio 16v met RTC stickers. Reed van t station richting centrum. Kenteken weet ik niet, sandy heeft m gezien.. iemand van hier...
Er rijden hier plots heel veel clio 16vŽs rond die niet bij de club horen, zeker 3 williams blauwe en een lichtgrijze.

Vanmiddag rond de klok van 2, kwam ik bij Drunen de A59 op (richting Waalwijk) en werd ingehaald door een blauwe Clio 2 phase 1. Deze was voorzien van RTC-kentekenplaathouders, Lexus-style achterlichten, andere uitlaat en getinte raampjes. Hij ging er vlak voor Waalwijk af. Wie o wie? 

-
- Contacteer:
met een trekhaak? ik meen dat je met een Clio Sport niets mocht trekken aan een haakP@TB@D schreef:oh ja ik spotte gister op de a4 richting schiphol een rode clio RS phase II met een trekhaak![]()
zat een oudere man in
-
- Contacteer:
waarom niet? koppel genoeg lijkt me? 

-
Ja dat klopt, alleen het was Sandy.. in welke auto zat jij dan.. Ze had je nl niet gezien..Maus schreef:Vanmiddag rond de klok van 2, kwam ik bij Drunen de A59 op (richting Waalwijk) en werd ingehaald door een blauwe Clio 2 phase 1. Deze was voorzien van RTC-kentekenplaathouders, Lexus-style achterlichten, andere uitlaat en getinte raampjes. Hij ging er vlak voor Waalwijk af. Wie o wie?
-
Zal het tegen haar zeggen..Maus schreef:Gewoon, in mn RS.![]()
Ik zat er eerst ff achter (op een paar 100 meter) en haalde d'r later in, vlak voor de wegwerkzaamheden.
Gelukkig kijkt ze niet om naar anderenronaldsandy schreef:Zal het tegen haar zeggen..Maus schreef:Gewoon, in mn RS.![]()
Ik zat er eerst ff achter (op een paar 100 meter) en haalde d'r later in, vlak voor de wegwerkzaamheden.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en wat is er mis met een trekhaakP@TB@D schreef:oh ja ik spotte gister op de a4 richting schiphol een rode clio RS phase II met een trekhaak![]()
zat een oudere man in

is kicken man als je een golf gti inhaalt met 185 en er komt nog een aanhanger achteraan met een kart erop

over schaapachtig kijken gesproken whehehehehehehehehe
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Je bedoelt dat die aanhanger achter je aan stuiterdeLuco/Alpine-racer schreef:en wat is er mis met een trekhaakP@TB@D schreef:oh ja ik spotte gister op de a4 richting schiphol een rode clio RS phase II met een trekhaak![]()
zat een oudere man in![]()
is kicken man als je een golf gti inhaalt met 185 en er komt nog een aanhanger achteraan met een kart erop![]()
![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nee hoor lag er naar strak achter
die gast in die golf baalde als een stekker whoeeeeeehahahahahahaha

die gast in die golf baalde als een stekker whoeeeeeehahahahahahaha
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Beter laat dan nooit
Vorige week zaterdagochtend om 9:45 in Leiden voor Grand Café "de Vriend" een zilvere Clio RS met kenteken 43-JN-BZ.

Vorige week zaterdagochtend om 9:45 in Leiden voor Grand Café "de Vriend" een zilvere Clio RS met kenteken 43-JN-BZ.
-
- Moderator
was jij dit dan??Luco/Alpine-racer schreef:en wat is er mis met een trekhaakP@TB@D schreef:oh ja ik spotte gister op de a4 richting schiphol een rode clio RS phase II met een trekhaak![]()
zat een oudere man in![]()
is kicken man als je een golf gti inhaalt met 185 en er komt nog een aanhanger achteraan met een kart erop![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
neej hij heeft zo alpine met een trekhaakP@TB@D schreef:Luco/Alpine-racer schreef:P@TB@D schreef:oh ja ik spotte gister op de a4 richting schiphol een rode clio RS phase II met een trekhaak![]()
zat een oudere man in
was jij dit dan??

Gespot vanmiddag om een uurtje of kwart voor 3 ,In Warmenhuizen een zilveren Renault 21 turbo.stond vlakbij een autobedrijf