ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Mike (spitsoor)
Contacteer:

hahahaha die houd der eigen twingo wel :wink: :D toen ik zei om die ook aan te pakken moest ik er met men jatten vanaf blijven :lol: :lol:
-jacco-
Über-Spammer

Mike (spitsoor) schreef:hahahaha die houd der eigen twingo wel :wink: :D toen ik zei om die ook aan te pakken moest ik er met men jatten vanaf blijven :lol: :lol:
En terecht natuurlijk :lol:

;)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:evil: :p :lol: :lol: :lol: :lol:
Madmaus

Misschien een rare vraag voor een renault forum maja misschien weet iemand het wel :p

Mijn kat gooit sinds 2 dagen zijn waterbakje om en dan niet 1 keer per dag maar echt 5 keer ofzo. Dus zit die als ik aan het werk ben zonder water. Wat kan ik hieraan doen. Keertje 2 dagen geen water geven zodat ie het wel afleert ;)
Ik weet het in elk geval niet.

Gr,
Maurice
Tom
Moderator
Car: MB

bison kit eronder :lol: (onder de waterbak he, onder de pootjes van de kat gaat net wat te ver)
Madmaus

ja heb ik ook zitten denken, maar dan issie zo moeilijk bij te vullen en schoon te maken. Af en toe vraag ik me af of dat beest wel 100% is hahahaha
Wilma
Contacteer:

Wat zit er in het water bij jullie? :lol:

Probeer eens een stenen bakje neer te zetten. Is te zwaar om om te gooien. :wink:
NielsT

Een tijdje geleden had iemand een foto van een compressor op een Clio 16v gepost, ik vroeg me af op welke site hij staat, kan hem niet meer terug vinden!
Haas
Car: Megane RS

compressor of turbo???
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

compressor, dan meen ik me ook te herinneren
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Haas

niet datie die van dennis bedoeld.. :)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Wat een gelul... Ik ben het ook eens met verkeershandhaving binnen de bebouwde kom, op wegen met zijstraten en fietsers op de weg, maar daar staan ze nooit te flitsen! Omdat de meeste mensen het zelf al gevaarlijk vinden om daar te hard te rijden.

Nee, het team verkeershandhaving gaat altijd staan op plekken waar het relatief ongevaarlijk is om 10 km/u te hard te rijden. Tsjing, tsjing... :(
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

dat van die controles is bullshit.

maar die alcoholcontroles vind ik (Y)
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Merijn
Über-Spammer

Ook zo'n leuke:
Juist fietsers en voetgangers zijn vaak het slachtoffer van dit verkeersonveilig rijgedrag.
Ik durf te stellen dat 7 van de 10 ongevallen met fietsers of brommers, veroorzaakt wordt door de bestuurder van de fiets of brommer zelf. Die denken dat ze gvd overal voorrang hebben! Zonder te kijken fietsen ze een drukke rotonde op en als je ze dan niet gezien hebt, dan krijg je een grote bakkes... (N)
Haas

wekt ook vertrouwen dat er bijstaat hoeveel mensen ondervraagt zijn. NOT! Als je 20 grijze bollen ondervraagt, wil ik die cijfers best geloven...tis maar net waar en wie je ondervraagt..
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:dat van die controles is bullshit.
idd
maar die alcoholcontroles vind ik (Y)
daar kan niet vaak genoeg op gecontroleerd worden
Laatst gewijzigd door dennisvr op do 7 apr 2005 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas

Merijn schreef:Ook zo'n leuke:
Juist fietsers en voetgangers zijn vaak het slachtoffer van dit verkeersonveilig rijgedrag.
Ik durf te stellen dat 7 van de 10 ongevallen met fietsers of brommers, veroorzaakt wordt door de bestuurder van de fiets of brommer zelf. Die denken dat ze gvd overal voorrang hebben! Zonder te kijken fietsen ze een drukke rotonde op en als je ze dan niet gezien hebt, dan krijg je een grote bakkes... (N)
fietsers ten alle tijde beschermen door de wet, werkt dit natuurlijk ook wel in de hand!! Ook zo'n regel die kant nog wal raakt. Als fietser wordt je toch nooit in ongelijk gesteld en mocht dat zo zijn, boeit t niets, de autorijder moet toch dokken.. (N)
Wilma
Contacteer:

Laat ze dan vaker gaan controleren bij scholen! Daar sta ik wel achter...
Maar pleur op van die snelweg :(
Merijn
Über-Spammer

Helaas zal dat nooit gebeuren, omdat er te weinig geld opgehaald wordt bij dat soort controles. En dan moet er dus geld bij.

(Lees: geld gaat voor veiligheid)
Haas

Precies, bij scholen en tegen alcohol, prima, hoe meer, hoe beter!!

Maar controleren op te langzaam rijdende figuren op de snelweg, 95 en dan links oid. Inhalende vrachtwagens... :(
Wilma
Contacteer:

~Haas~ schreef:fietsers ten alle tijde beschermen door de wet, werkt dit natuurlijk ook wel in de hand!! Ook zo'n regel die kant nog wal raakt. Als fietser wordt je toch nooit in ongelijk gesteld en mocht dat zo zijn, boeit t niets, de autorijder moet toch dokken.. (N)
Dus wil je een nieuwe fiets.... Parkeer 'm tegen een auto :(
NielsT

Niels Takken schreef:Een tijdje geleden had iemand een foto van een compressor op een Clio 16v gepost, ik vroeg me af op welke site hij staat, kan hem niet meer terug vinden!
nee ik bedoelde inderdaad een compressor
Merijn
Über-Spammer

Het eerste wat ze in mijn ogen moeten doen is fietsers geen voorrang meer geven op rotondes. Daarmee heb je volgens mij het grootste deel van de problemen opgelost. :)
Haas

Wilma schreef:
~Haas~ schreef:fietsers ten alle tijde beschermen door de wet, werkt dit natuurlijk ook wel in de hand!! Ook zo'n regel die kant nog wal raakt. Als fietser wordt je toch nooit in ongelijk gesteld en mocht dat zo zijn, boeit t niets, de autorijder moet toch dokken.. (N)
Dus wil je een nieuwe fiets.... Parkeer 'm tegen een auto :(
precies!!! Afgelopen dinsdag ook zo'n ho*r. Ik sla rechtsaf bij een kruispunt met verkeerslicht. Ik heb groen, maar fietsers ook, dus ik stop, keek voor de derde keer om, om te kijken of er wat aankwam, zie nix, rijd aan, schiet er ineens rakelings een scooter voor me langs. Die remt, draait om en komt ff verhaal halen. Of ik blind was, of ik haar dood wilde rijden. Wordt ze zwaar agressief.. Ik zei wijselijk nix. Toen ze uitgeraasd was, zegt ze: wat heb je daar op te zeggen eikel!?!?! IK: misschien moet je de volgende keer je licht aandoen als het tien uur savos is, anders rijd een ander je bij het volgende kruispunt voor je flikker!!
Echt, achterlijke gekken! Als ik dat wief dus aanrijd, ben ik de schuldige, moet ik lappen, weg no claim en zij krijgt als t meezit een bekeuring wegens rijden zonder licht. Echt, ik kan hier zo pissig om worden!!! Afbutsen dat soort lui.. :gun: :evil: :(
~thijs~
Contacteer:

Om met fietsers enigsinds je gelijk te krijgen is een rechtsbijstand verzekering zeker een aanrader
Haas

ja, klopt, dat weet ik, mar dan nog..de regeling op zich slaat al nergens op :(
~thijs~
Contacteer:

helemaal mee eens

Ik heb in "mijn jeugd" een keer een dude van ze fiets gecrossed op me scootertje. Dude kwam van de stoep van links tegen het verkeer in dus 3 keer fout. Ik 2000 gulden schade heb uiteindelijk 300,- gulden terug gekregen via de rechtsbijstand. normaal gesproken zou ik nix gekregen hebben enne alle beetjes helpen he :wink:
Merijn
Über-Spammer

Grrrr.... :evil:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Jacco, je staat er fraai op in de autoweek!!!!! (Y) :worship: top stukje!!!
Anonymous

He gastuh, tijd niet gezien !

Alles goed hiero ?
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Kiek nou es wie er op het forum zit!!

Wb ploegah ;)
Anonymous

Dennis !

ben jij voorzitter tegenwoordig ? Geweldig !

Ik heb trouwens nog een paar kilo post voor jullie liggen. de bank, verzekeringen, full speed etc etc.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

wat voor ster heb je?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Paulus! Hoe is het man!
BTW, ik las net wat over FNB's, tegenwoordig is het elke week in Leiden bij het Transferium.
Gesloten