Ik durf te stellen dat 7 van de 10 ongevallen met fietsers of brommers, veroorzaakt wordt door de bestuurder van de fiets of brommer zelf. Die denken dat ze gvd overal voorrang hebben! Zonder te kijken fietsen ze een drukke rotonde op en als je ze dan niet gezien hebt, dan krijg je een grote bakkes...Juist fietsers en voetgangers zijn vaak het slachtoffer van dit verkeersonveilig rijgedrag.
iddErik Olijnsma schreef:dat van die controles is bullshit.
daar kan niet vaak genoeg op gecontroleerd wordenmaar die alcoholcontroles vind ik
fietsers ten alle tijde beschermen door de wet, werkt dit natuurlijk ook wel in de hand!! Ook zo'n regel die kant nog wal raakt. Als fietser wordt je toch nooit in ongelijk gesteld en mocht dat zo zijn, boeit t niets, de autorijder moet toch dokken..Merijn schreef:Ook zo'n leuke:
Ik durf te stellen dat 7 van de 10 ongevallen met fietsers of brommers, veroorzaakt wordt door de bestuurder van de fiets of brommer zelf. Die denken dat ze gvd overal voorrang hebben! Zonder te kijken fietsen ze een drukke rotonde op en als je ze dan niet gezien hebt, dan krijg je een grote bakkes...Juist fietsers en voetgangers zijn vaak het slachtoffer van dit verkeersonveilig rijgedrag.
Dus wil je een nieuwe fiets.... Parkeer 'm tegen een auto~Haas~ schreef:fietsers ten alle tijde beschermen door de wet, werkt dit natuurlijk ook wel in de hand!! Ook zo'n regel die kant nog wal raakt. Als fietser wordt je toch nooit in ongelijk gesteld en mocht dat zo zijn, boeit t niets, de autorijder moet toch dokken..
nee ik bedoelde inderdaad een compressorNiels Takken schreef:Een tijdje geleden had iemand een foto van een compressor op een Clio 16v gepost, ik vroeg me af op welke site hij staat, kan hem niet meer terug vinden!
precies!!! Afgelopen dinsdag ook zo'n ho*r. Ik sla rechtsaf bij een kruispunt met verkeerslicht. Ik heb groen, maar fietsers ook, dus ik stop, keek voor de derde keer om, om te kijken of er wat aankwam, zie nix, rijd aan, schiet er ineens rakelings een scooter voor me langs. Die remt, draait om en komt ff verhaal halen. Of ik blind was, of ik haar dood wilde rijden. Wordt ze zwaar agressief.. Ik zei wijselijk nix. Toen ze uitgeraasd was, zegt ze: wat heb je daar op te zeggen eikel!?!?! IK: misschien moet je de volgende keer je licht aandoen als het tien uur savos is, anders rijd een ander je bij het volgende kruispunt voor je flikker!!Wilma schreef:Dus wil je een nieuwe fiets.... Parkeer 'm tegen een auto~Haas~ schreef:fietsers ten alle tijde beschermen door de wet, werkt dit natuurlijk ook wel in de hand!! Ook zo'n regel die kant nog wal raakt. Als fietser wordt je toch nooit in ongelijk gesteld en mocht dat zo zijn, boeit t niets, de autorijder moet toch dokken..