Zei ik je toch alErik Olijnsma schreef:En de GTT mag weer een jaar de wegen onveilig maken!![]()
glansrijk erdoorheen gekomen

Jacco Twingi schreef:Zei ik je toch alErik Olijnsma schreef:En de GTT mag weer een jaar de wegen onveilig maken!![]()
glansrijk erdoorheen gekomen
dennisvr schreef:je hebt een pak van 10.000 moeten kopen?Jacco Twingi schreef: Ik heb er op voorraad
want ze raken die dingen aan de straatstenen niet kwijt omdat jij erin staat deze week
(geintje![]()
)
iig niet van kenwood, die zijn rond met daarin 10?? polen..Erik Olijnsma schreef:dit zijn aansluitingen van bv een wisselaar, van philiph, VDO of Grundig.
hangt van de unit zelf af.
okErik Olijnsma schreef:klopt, tis ook geen sony, pioneer, clarion, alpine of jvc
Welk onderhouddennisvr schreef: Leuk stukje Jacco!!!
Wel ff wat aan het onderhoud doen he?
Jacco Twingi schreef:Welk onderhouddennisvr schreef: Leuk stukje Jacco!!!
Wel ff wat aan het onderhoud doen he?
***Ik zal ze eerst ff bellen dat ze geen leugens moeten schrijven...
- Twingo's met clio-motoren bij de club? Ik wist het niet...
- Ik op 15 inch gereden? Gek, daar ben ik niet eens bij geweest***
Luisteren is ook een vak
ehh.... wat the fuck gebeurt daar???
oftewel, goed onthouden mikeMike (spitsoor) schreef:teveel lachgas in ze lage toeren met als gevolg een op 1 hoping van gas met als resultaat een explosietjeduur geintje overigens
goed onthoudenGabri schreef:oftewel, goed onthouden mikeMike (spitsoor) schreef:teveel lachgas in ze lage toeren met als gevolg een op 1 hoping van gas met als resultaat een explosietjeduur geintje overigens
![]()
(of snel terug gebladerd)
Ik weet wel dat het past, alleen dan zonder rubber er omheenMike (spitsoor) schreef: 15" onder een twingo wordt lastig volgens mij ckers onder de jouwevondt het verder wel
heb het men ouders ook laten lezen me ma vondt het vooral een stoer uiterlijk hebben