Hallo, heb net leuke 16v schoepenvelgies gekocht maar zijn een beetje verweerd, weet iemand waar je je velgen kan laten stralen en spuiten?? Wat gaat dat kosten ongeveer???
Nou heb ik een maatje met een zandstraalbakkie, dus kan ik ze zelf stralen..., zou het spuiten ook zelf te doen zijn? wat voor lak moet je dan pakken? iemand???
Veel mogelijkheden. Ga naar een verfzaak en laat je daar informeren, goede gronlak, kleur en blanke lak geeft mooi resultaat. Velgen zijn met een spuitbus nog goed te doen! Er is ook speciale velgenlak.
Heb mijn velgen inderdaad weggebracht naar een adresje in Geldrop, prijs viel erg mee.. Resultaat is ook perfect.... Heb ze laten poedercoaten.... Baal alleen erg van de kleur... Lijkt net of ze in grondlak kleur zijn gespoten..... Dus nu moet ik ze weer overlaten spuiten....
wat je het beste kan doen als je de velgen hebt laten stralen is ze spuiten met epoxieprimer, dit vult alle oneffenheden na het stralen mooi op en geeft ook een zeer goede hechting voor de lak, daarna kleurtje erop en klaar is klara