Patrick (Basic) schreef:Ik zag vrijdagavond of zaterdagavond ( ja weet het echt niet meer )
op de afslag van de A13 naar a12 richting zoetermeer volgens mij de clio van Jef rijden. Jap style einddemper toch?
ja zou best jef geweest kunnen zijn maar heeft een ovale peco uitlaat.
Patrick (Basic) schreef:Ik zag vrijdagavond of zaterdagavond ( ja weet het echt niet meer )
op de afslag van de A13 naar a12 richting zoetermeer volgens mij de clio van Jef rijden. Jap style einddemper toch?
ja zou best jef geweest kunnen zijn maar heeft een ovale peco uitlaat.
Gisteravond ston bij sportschool Green Health Centre in Bodegraven een geheel originele zwarte Clio16V, kenteken FV-PG-58, nummerplaathouder van autobedrijf Van Rhoon uit Reeuwijk.
Of ik heb het kenteken verkeerd opgeslagen of het is een verbouwde 1.4.
Vandaag bij autoschadebedrijf Ad Brands in Elshout....een net zwart gespoten renault 5 Alpine turbo Zag er echt mooi uit!! Was van iemand uit heusden kreeg ik te horen.....kenteken zat er niet op jammer genoeg
Chris schreef:Gisteravond ston bij sportschool Green Health Centre in Bodegraven een geheel originele zwarte Clio16V, kenteken FV-PG-58, nummerplaathouder van autobedrijf Van Rhoon uit Reeuwijk.
Of ik heb het kenteken verkeerd opgeslagen of het is een verbouwde 1.4.
GijsClioRS schreef:Vanmiddag volgens mij de oude Clio van Remi16V weer gespot in Utrecht. XP-TS-** Grijs, donkere carbon(look?) motorkap, spoilerkit 4 uitlaten.
Ik weet nie of de nieuwe eigenaar ook RTC member is maar de RTC stickers zaten nog op de zijruiten
Vanmiddag op de A27 Hilversum richting utrecht
rond de klok van 12.30:
Zwarte Clio RS Ph2 volgens mij
zwart van kleur met in iedergeval de achterramen
behoorlijk donker getint, kweet geen kenteken plaat meer.
iemand van hier ?
GijsClioRS schreef:Vanmiddag volgens mij de oude Clio van Remi16V weer gespot in Utrecht. XP-TS-** Grijs, donkere carbon(look?) motorkap, spoilerkit 4 uitlaten.
Ik weet nie of de nieuwe eigenaar ook RTC member is maar de RTC stickers zaten nog op de zijruiten
Vanmiddag reed er om half 1 in woerden een 5GT Turbo Bleu-sport.
deze auto was in nieuwstaat zo te zien.Dikke O.Z Superturismo's er onder.Kenteken was YL-52-BK Bestuurder was Chris zelf
Ronnie B. schreef:Vanmiddag reed er om half 1 in woerden een 5GT Turbo Bleu-sport.
deze auto was in nieuwstaat zo te zien.Dikke O.Z Superturismo's er onder.Kenteken was YL-52-BK Bestuurder was Chris zelf
Ja denk t ook er ontbraken waarschijnlijk hier en daar ook nog wat onderdelen?? toch