ik heb een renault 19 en moet de koppelingsplaten vervangen weet iemand toevallig een site waar op staat hoe het moet?
alvast bedankt abel
koppelingsplaten vervangen
Gaat het om een 19 16V?
In de vraagbaak staat alles beschreven.
In de vraagbaak staat alles beschreven.
Wat voor type r19??
en rijd eens langs de brezan en vraag wat een koppelings set kost voor je auto (bellen kan ook he)
Nieuwe koppelings kabel misschien en en dag of als het tegenzit 2 sleutelen met een kammeraad.
Het is echt niet moeilijk bij een niet 16V
en rijd eens langs de brezan en vraag wat een koppelings set kost voor je auto (bellen kan ook he)
Nieuwe koppelings kabel misschien en en dag of als het tegenzit 2 sleutelen met een kammeraad.
Het is echt niet moeilijk bij een niet 16V
Beantwoord eerst de vragen maar eens voordat je verder gaat schreeuwen... ze worden niet voor niets gesteld.voske1 schreef:hallo
kan iemand tips geven waar ik op moet letten.

je hebt gelijk, maar immer die ruhe evo, immer die ruhe!!

@Voske1: geef even aan om wat voor 19 het gaat, dus motorinhoud/motorcode, das een stuk makkelijker advies geven

@Voske1: geef even aan om wat voor 19 het gaat, dus motorinhoud/motorcode, das een stuk makkelijker advies geven

Bij een 1.4 moet je de versnellingsbak zonder al te veel problemen van het blok af kunnen halen terwijl deze nog in de auto zit. Je zult de motor wel in een takel moeten hangen of op een extra steun zetten. Bij de montage heb je een centreerapparaatje modig om koppelingsplaat netjes in het midden te krijgen, anders wordt montage een echt drama. Succes.
Kijk, daar hebben we wat aanvoske1 schreef:het gaat om een renault 19 europa met 1.4e motor 58kw
ik heb al een koppelingsplaat een drukgroep en een lager
ik ga hem vrijdag in bouwen dus als men tips heeft
alvast bedankt