Ik denk dat 'ie best een 100 mm eindstuk kan hebben. Ik heb de mijne overigens voor 164,00 gekocht via Ebay. Voor zo'n bedrag stel ik ook niet zulke hoge eisen.
LotuzClioWilliams schreef:Ik denk dat 'ie best een 100 mm eindstuk kan hebben. Ik heb de mijne overigens voor 164,00 gekocht via Ebay. Voor zo'n bedrag stel ik ook niet zulke hoge eisen.
Nee dat is waar, duurt het zo lang voordat die binnen is dan>?
Ik heb gisteren het overschrijvingsformulier naar de Postbank gestuurd (kan niet via Girotel naar het buitenland overmaken ). Dan is het afwachten hoe snel het geld overgemaakt is aan het bedrijf waarvan ik de demper gekocht heb. En dan moet de demper natuurlijk nog verstuurd worden. Ik denk dat het al met al zo'n anderhalve week zal duren voordat ik de demper binnen heb. Ruim op tijd voor de jaarmeeting iig.
Ik wil ook een ander stuur, maar het wordt toch een beetje prijzig verhaal. Een beetje mooi stuur is al gauw ruim 100,00 en dan moet je idd nog een naaf erbij kopen. En aangezien ik eigenlijk al iets teveel heb uitgegeven de afgelopen maand (Supersprint middendempervervanger, Morette koplampen en Laser einddemper), laat ik het originele stuur voorlopig lekker zitten.
Ik weet nog niet wanneer ik die Morettes ga monteren. Eerst ga ik op de jaarmeeting kijken hoe Frits zijn Morettes gemonteerd heeft (met name hoe hij z'n mistlampen omgebouwd heeft naar knipperlichten).
Ik weet nog niet wanneer ik die Morettes ga monteren. Eerst ga ik op de jaarmeeting kijken hoe Frits zijn Morettes gemonteerd heeft (met name hoe hij z'n mistlampen omgebouwd heeft naar knipperlichten).