Maar goed 4 parkers door zijn nummerplaat of niet, het blijft een bloedgave wagen

Die parkers mag je houden, maar doe mij die auto maarRemy schreef:Maar goed 4 parkers door zijn nummerplaat of niet, het blijft een bloedgave wagen![]()
![]()
Tja, die V6'jes raken ze bijna niet kwijt als ze worden ingeruild, bij mijn oude dealer stond er eentje te koop jaar na jaarMaus schreef:Toch jammer dat als je er eentje in de verkoop hebt, er niemand geinteresseerd is.......
tja als ik het geldt ervoor zou hebben zou ik best een V6 als erbij willen hebben maar ja da heb ik nieSander2 schreef:Tja, die V6'jes raken ze bijna niet kwijt als ze worden ingeruild, bij mijn oude dealer stond er eentje te koop jaar na jaarMaus schreef:Toch jammer dat als je er eentje in de verkoop hebt, er niemand geinteresseerd is.......
Ik durf 't bijna niet te zeggen, maareh de Opel Speedster?elmotheelk (Eric) schreef:En zeg nou zelf: is er 1 merk die aan zo'n auto als de Clio V6 (lees: kleine auto in exteme uitvoering) kan tippen? Ik kan me niks bedenken!
Niks dan!
Hmm, de Turbo is wel redelijk vergelijkbaar ja. Maar er is 1 groot verschik: er bestaat geen 'gewone burger' Speedster, zoals bij de Clio.Maus schreef:Ik durf 't bijna niet te zeggen, maareh de Opel Speedster?elmotheelk (Eric) schreef:En zeg nou zelf: is er 1 merk die aan zo'n auto als de Clio V6 (lees: kleine auto in exteme uitvoering) kan tippen? Ik kan me niks bedenken!
Niks dan!
Ik hoorde zoiets van een collega, die had hem daar zien staan, en vond het wel wat voor mij..Maus schreef:Jeps. Ik geloof nu voor E 26.000,-Chris schreef:Maus, die van jou staat er ook nog steeds toch?
Nee. Groter dan, sneller dan, net zo snel als, net zo groot als...Maus schreef:Groter als, sneller dan.....
Maus schreef:Maar 't is waar je voor kiest, wil je een confortabele reiswagen,dan neem je de S3. Wil je juist iets aparts, dan de V6 of speedster.
Je hebt ze ook met een hardtop!!! oftewel een plank ipv een tent zeilMaus schreef:Dat je dat een dak durft te noemen, vin 't meer een stukje tentdoek.
Een hardtop kost je dacht ik 4000 euro (ja, je leest 't goed), word je ook niet vrolijk van. Praktischer met in- en uitstappen wordt ie er tenminste niet op.Rémi clio ph3 schreef:Je hebt ze ook met een hardtop!!! oftewel een plank ipv een tent zeilMaus schreef:Dat je dat een dak durft te noemen, vin 't meer een stukje tentdoek.