radio

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
renaultje
Contacteer:

Ik begrijp er niks van ik heb een renault laguna type 2 en af en toe doen me speakers helemaal niks. bijv. 's ochtens :( gekeken op de radio maar de stekkers zitten goed en de bedrading op de speakers ook. hebben jullie dit ook al gehad het gaat om een radio met navigatie systeem hij is staandaard van renault. hebben jullie een idee. ps de radio blijft gewoon aan alleen ik heb geen geluid.

alvast bedank :worship:
radiation1

Hmm, ziet er uit als thermisch probleem, als je met bv achterkant schroevendraaier tegen achterzijde radio klopt, doen de speakers het dan wel of af en toe?? kunnen wellicht gebroken tinverbindingen zijn van het back palane circuit board intern (heb al 'ns meegemaakt), zijn de connectoren stevig vastgeklemd?
radiation1

probeer ook eens een deel van de speaker paren af te koppelen om te kijken of er een probleem in een groep sturing zit, dus beide achter of voor speakers eraf.
renaultje
Contacteer:

het zijn niet de speakers al bij de dealer geweest zou een nieuwe krijgen. nog een vraag is het mogelijk om op de bestaande radio een versterker aan te sluiten ik vind het een slecht geluid ik heb er nu andere speakers in maar begint ergens op te lijken maar het is nog slecht. ideeen??
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

alleen met behulp van een high-input converter
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
renaultje
Contacteer:

en dat is :l ?????
renaultje
Contacteer:

nieuwe radio gehad! haha dat is mooi. ik heb een zwaardere gekregen van ze schilt ong. 10 watt is wel te merken
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Plaats reactie