ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
werkt alleen als je op een knoppie drukt, tweeeeeeeetHesselgouda schreef:Dank u dank uJacco Twingi schreef:Sjonge jonge...
Als Hessel derbij is, ist ook altijd wat he![]()
![]()
BTW: Die slangWerelds
![]()
waarom sloeg je auto een aantal keren alarm!!
-
- Contacteer:
das het jacco alarm das niet van de twingo zelf 

Terring wat een acceleratie vermogen. Misschien heeft Ollie hier meer verstand van als ex duitser.Strijder schreef:ff een leuk filmpje http://www-03.zattevrienden.be/pics/err ... rve100.wmv domme gasten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
welk acceleratie vermogen?
-
- Contacteer:
even wat anders wij zijn met de beltbikes site bezig zie het pop up scherm
we leren het nog wel!!! (bij mij doet i het )
dus in de rest van nederland en daar buiten ook........ gaan we van uit.

Sorry heGabri schreef:werkt alleen als je op een knoppie drukt, tweeeeeeeetHesselgouda schreef:Dank u dank uJacco Twingi schreef:Sjonge jonge...
![]()
![]()

Hij blijft gewoon leuk als je langs fietsers en dergelijke rijdt

Mocht er ook zo'n hoog geluid uit mijn mond komen...spitsoor schreef:das het jacco alarm das niet van de twingo zelf
Bedenk dan dat ik waarschijnlijk ontzettend hard met mn ballen op de stang van mn fiets ben gedonderd

-
Ja hoor! M'n pop up killer killt 'm netjesBONELESS (jeroen) schreef:even wat anders wij zijn met de beltbikes site bezig zie het pop up scherm![]()
we leren het nog wel!!! (bij mij doet i het )
dus in de rest van nederland en daar buiten ook........ gaan we van uit.

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Zag je toch een paar keer je auto induiken toen die begon te ,loeien, of waren mijn oren bevroren??Ronnie B. schreef:Jacco Twingi schreef:Hijs bang voor slangen denkHesselgouda schreef:Dank u dank uJacco Twingi schreef:Sjonge jonge...
![]()
![]()
![]()
Maarreuh... Alarm? Mijn Twingo?
Da wist ik niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Een verbijsterende 8900 borsten....eeh puntenWilma schreef:Is het wat voor je tijdens de saaie nachtdiensten?Hesselgouda schreef:Lachen Bitch!!Wilma schreef:Bikini fruit machine
Hoe hoog is je score al?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Aah ha net zoiets als een rape alarm voor vrouwen!...wist niet dat Jacco er een had!!Gabri schreef:werkt alleen als je op een knoppie drukt, tweeeeeeeetHesselgouda schreef:Dank u dank uJacco Twingi schreef:Sjonge jonge...
![]()
![]()

Hmmm, zal ik maar niet te dicht in zijn buurt komenHesselgouda schreef:Denk het niet Jacco heeft een rape alarm!!Strijder schreef:wat een lekkeren dames![]()
val jij op jongens jacco?![]()
maar hij is wel leuk jah

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoezo?, ben jij zo'n mannenverkrachter? 

Een bitch is tot alles in staat
Be aware of the bitch!!!

Be aware of the bitch!!!

Hi hi, voel je je al bedreigd of heeft het een andere werking? 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Volgens mij werkt t vooral op de lachspierenWilma schreef:Hi hi, voel je je al bedreigd of heeft het een andere werking?

Tsss, je mag ook nergens meer slapen

Hij liep bij mij een beetje in de soep, kreeg keer op keer drie plaatjes met de handen over de tepels, dan is de lol er wel heel erg snel af. Als het een echte machine was geweest die ook uitbetaalde was ik daarentegen nog wel even doorgegaan...Hesselgouda schreef:Een verbijsterende 8900 borsten....eeh puntenWilma schreef:Is het wat voor je tijdens de saaie nachtdiensten?Hesselgouda schreef:Lachen Bitch!!Wilma schreef:Bikini fruit machine
Hoe hoog is je score al?

Damn, is er dan niemand die me gelooftPaulRSi schreef:Volgens mij werkt t vooral op de lachspierenWilma schreef:Hi hi, voel je je al bedreigd of heeft het een andere werking?![]()
![]()

Dat hebben we gemerktHesselgouda schreef:kom maar op ik deins nergens voor terugWilma schreef:Hi hi, voel je je al bedreigd of heeft het een andere werking?![]()
Hoe is het met je slang

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Going kronkly and strongWilma schreef:Dat hebben we gemerktHesselgouda schreef:kom maar op ik deins nergens voor terugWilma schreef:Hi hi, voel je je al bedreigd of heeft het een andere werking?![]()
![]()
Hoe is het met je slang

[img]http://images.flitsservice.nl/rpics_200 ... /kast5.jpg[/img]Hesselgouda schreef:http://www.nu.nl/news/494324/13/Traject ... loopt.html
Vanavond ff over de a2 knallen![]()
eigenlijk is dit niet de juiste opmerking, maar vind t toch wel een strakke actie ondanks dat wij ervoor opdraaien met de belastingcentjes. Ze zullen het quotum nu wel verhogen voor 2005 om de schade in te halenHesselgouda schreef:http://www.nu.nl/news/494324/13/Traject ... loopt.html

Goeie actie... Van pearlMadmaus schreef:[img]http://images.flitsservice.nl/rpics_200 ... /kast5.jpg[/img]Hesselgouda schreef:http://www.nu.nl/news/494324/13/Traject ... loopt.html

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ent leuke is dat ze de quota voor friesland met 50-80% naar beneden hebben gehaald 

Jij hebt toch niets te vrezen met dat rape alarmJacco Twingi schreef:Euhm...Wilma schreef:Een bitch is tot alles in staat![]()
Be aware of the bitch!!!
Met zulke opmerkingen ga ik natuurlijk wel steeds meer twijfelen of ik wel langs moet komen vrijdag...![]()
Alhoewel![]()