Inderdaad nog een tikje omhoog achter, (of natuurlijk omlaag voor

Gr, Frits.
(Even voor de duidelijkheid, ik ben niet de Frits op de foto.)
Je maakt het moeilijk paul!! En ja ik ben Frits. maar welke van de 2?PaulRSi schreef:Nee wat jij (Frits) en Frits (andere Frits) zijn een weekje eerder met jouw auto bezig geweest![]()
Misschien kun je je huidige verlagingsveren op clio 16v dempers zetten?PaulRSi schreef:p.s. de auto mag voor nog wel een stukkie zakken idd...net iets te hoog zo
ach, je kent frits he...R(ay)Si schreef: En kreeg je niet eens een biertje van Frits? Foei
Thanx Rob! we zullen maandag eens gaan kijken! Jij hebt natuurlijk wel ervaring in problemen met lage clio's!robclio16V schreef:Gewoon die uitlaat wat anders hangen, dan rammelt hij niet meer.
Als je het anders niet voor elkaar krijgt gewoon een paar stukjes koelslang open snijden en op de delen waar de uitlaat tegenaan rammelt die stukjes vastzetten met een trekbandje.
ph.2 is volgens mij met gele mistlichten (die zitten er nu in ten minste) fase 3 schijnt wel witte te hebben ofzo? in ieder geval heb ik er een setje nieuwe witte bij, dus die gaan erin!Calle schreef:Zo, die ziet er strak uit! Het is dat hij er niet eerder mee gekomen is, anders was ik hem zelf wel gaan halen!
Ph.2 heeft toch standaard witte mistlampen? In ieder geval hoop ik voor je dat je hier iets meer geluk mee hebt dan met je cliko, maar dat gaat volgens mij wel goed komen. Wat heb je met de cliko gedaan?
Erik Olijnsma schreef:suc6 ermee, was een zeer nette prijs van JL
welke stikkerPaulRSi schreef:owja die foute sticker op de achterkant gaat er zo snel mogelijk af!!!!