Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
MarcoG
Contacteer:

Hmja, als een reno19 stabi stang ergens vandaan te trekken is, komt dat goed uit. Maar ik weet niet of die stuurstang van die 19 probleemloos op mijn stuurbekrachtiging is te monteren....?
Marcel J.

MarcoG schreef:Hmja, als een reno19 stabi stang ergens vandaan te trekken is, komt dat goed uit. Maar ik weet niet of die stuurstang van die 19 probleemloos op mijn stuurbekrachtiging is te monteren....?
Waarom niet?! Als die andere ook stuurbekrachteging heeft!? Kzal eens kijken wat er mogelijk is. Thuis vin dik iig nietzo snel een verschil. Maar reno kennende zal het wel weer zo zijn :p
Rob.H

Ben ook weer eens begonnen met wat extra's op de clio te bouwen ook al is het weer er niet echt super voor.
Ik heb de centrale deurvergrenderling op de kofferbak aangesloten en elektrische ramen ingebouwd. Ik moet alleen nog de schakelaars aansluiten.
MarcoG
Contacteer:

@Rob H. Hoe? Wat voor clio? Zat dat spul er niet al standaard op?
Marcel J.

Ligt eraan of je comfortpakket had besteld. Niet alle clio's hebben alles electrische. Zekers de achterklep niet. Kabels lopen dacht ik wel, dus plug and play zeg maar.
Rob.H

@ marcoG: Clio 1.8 16v

Nee ook geen plug and play, hier en daar is er wel aangedacht op iets extra's zo aantesluiten. Maar de bevestigings punten van het motortje van de achterklep waren er al en ook voor de elektrische ramen. kabels mag je zelf leggen. en om kabels door de rubber van de achterklep heen te krijgen is geen pretje.

ik moet nog wat lampjes in het dashboard vervangen, klokjes goed zetten en een sensor vernieuwen van de olie temp. Denk dat die stuk is want het klokje werkt.
Marcel J.

Rob.H schreef:een sensor vernieuwen van de olie temp. Denk dat die stuk is want het klokje werkt.
zou je dat wel doen :wink:
Rob.H

MJ schreef:
Rob.H schreef:een sensor vernieuwen van de olie temp. Denk dat die stuk is want het klokje werkt.
zou je dat wel doen :wink:
Hoezo? Ik heb de stekkers nagekeken die zijn okeej, en als ik het wijzertje anders zet en de auto op contact zet komt ie omhoog. Maar hij gaat niet verder omhoog als de olie warmer wordt.
Marcel J.

Waarom sensor vervangen als het klokje werkt?! :~ :wink:
Rob

Nou mensen, jullie krijgen allemaal de groeten van Fem en mij. Alleen we hebben nog geen i-net, dus forummen zit er niet in voorlopig.
TNM deze donderdag ook niet, dus tot de volgende keer. :)

Voor iedereen die ergens mee bezig is --> succes ermee, en ik ben wel van de partij met de openingsmeeting. Wanneer en waar dat ook moge wezen.
MarcoG
Contacteer:

Nou, 210 loopt ie dus ook nog. Net terug vaaaaan maastricht, plankgas het laatste stuk snelweg voor Heerlen.
Een leukere manier om je lambda-sonde schoon te blazen weet ik zo 123 ook niet >-) (ja, behalve met 250 hehe)
Riël
Über-Spammer

Rob schreef:Nou mensen, jullie krijgen allemaal de groeten van Fem en mij. Alleen we hebben nog geen i-net, dus forummen zit er niet in voorlopig.
TNM deze donderdag ook niet, dus tot de volgende keer. :)

Voor iedereen die ergens mee bezig is --> succes ermee, en ik ben wel van de partij met de openingsmeeting. Wanneer en waar dat ook moge wezen.
6 maart bij de Kuip in rotterdam , p4. Wel een beetje opletten hé. Veel plezier in het nieuwe huisje :)
Bram (vospower)

Komende donderdag TNM: 21.00 uur in mstricht

Komen:
- Danny
- Bram
- Rob.H
-

Maybe:
voske

nou ik moet helaas terug komen of ik donderdag kom het is niet geheel zeker dit komt omdat de 1ste echte problemen met de clio zijn op komen dagen.

het probleem: er moet een nieuwe uitlaat pakking op komen tussen het spruitstuk en de uitlaatverloop. hierdoor kan het zijn dat de lambazone (als ik het goed schrijf) niet helemaal goed werkt waardoor de clio nie goed loopt. onze redder in nood wilco kolsteren :worship: :worship: gaat dit verhelpen waarschijnlijk word die ook ff bij de hoen op de computer aangesloten en uitgelezen of er geen andere problemen zijn. dus is weer ff dikke pret :( , maar ja het blijft een renault he :lol:

groetjes
Rob.H

MJ schreef:Waarom sensor vervangen als het klokje werkt?! :~ :wink:
Wat denk jij dan waarom hij geen waarde aangeeft?
Rik

Bram (vospower) schreef:Komende donderdag TNM: 21.00 uur in mstricht

Komen:
- Danny
- Bram
- Rob.H
- Rik
-

Maybe:
Patrick L.

hey allen,
hoe ist?

donderdag niet aanwezig,
openingsmeeting niet aanwezig helaas werken dat weekend, verlof gevraagd voor weekend erna (N) dacht dat dan de openingsmeeting zou zijn.
De GTT is ook nog steeds niet klaar en de 1916v is mij ook weer geld aan het kosten, vandaag nieuwe accu gekocht en de middendemper is ook gaar (N)

groete oet Bung :)
Rob.H

Accu heb ik ook nieuwe gekocht van het weekend, het starten gaat een stuk beter. Denk toch dat het iets te maken heeft met een aardkabel.
Bram (vospower)

WTF heb jij voor avatar?

@ patrick, succes ermee!
MarcoG
Contacteer:

Nou, ik kom in elk geval ook even naar de Geusselt, aangezien ik toch in maastricht blijf vannacht. Maar ik kom wel pas na 9...
Ollie

Ik kom ook richting Maastricht vanavond, lang geleden dat er mensen daar waren dus daar moet ik optimaal gebruik van maken natuurlijk :D
Ben er rond 21.45u...
MarcoG
Contacteer:

Riel, kom je ook? Ben je nog een macmenu schuldig :)
Riël
Über-Spammer

Haaaaha
oh ja
ik ben er tegen kwart voor 10

Groetjes!
MarcoG
Contacteer:

also piss dan :wink:
Rob.H

Bram (vospower) schreef:WTF heb jij voor avatar?
Wie ik? Dat is die race clio waar we eens naar zijn gaan kijken. Moet wel nog heel wat aan gebeuren. Voor 1500 en de trailer er gratis bij.
Bram (vospower)

Nou de trailer is niet gratis, zit gewoon bij die 1500 euris :p ik vroeg me af waar al die mooie kleurtjes vandaan kwame :p

@ Danny, denk je aan onze deal?
Ollie

Was weer eens enigszins wat te doen in Maastricht mensen..

Big up yourself (Y)
Bram (vospower)

Yeah! Was toch wel weer leuk.

Volgende week: half 9 uur poolcentrum Sittard!
Rob.H

Zeker weer eens gezellig gisteren.
@ ollie: chantal wil best een paar uurtjes met haar vriendin achter de stand staan.
Ollie

Kijk, dat is goed nieuws. Gezellig wat dames bij elkaar, afgewisseld door de heren. Gaan we het ff over hebben donderdag (Y)
Marcel J.

Kmeld me trouwens af voor de jaaropening, wagen is nog niet af :( Beetje tegenvallers te verwerken, Tblijft reno :wink:

Rijd trouwens in maastricht blauwe 16V rond met eengruwelijke spoiler maar wel mooie goude 16" (?!) velgen rond. Sportief baasje (Y)

@Pat21T: Laat eens weten hoe het met je 21T gaat man, Kweet dat ik niet de enige ben die bij bert aan het bestellen is :wink:
MarcoG
Contacteer:

Aangezien ik nu dus problemen had mijn grotere remkracht beheerst op het asfalt te brengen, binnenkort op mijn skelter te vinden:

maatje 16", bridgestone potenzaŽs S02 205/45 :worship:

De fotoŽs doen geen recht aan de velgen, ben ze in het echt gaan bekijken en was meteen verkocht (L)
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... e1-web.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... e2-web.jpg[/img]

Voor die wieltjes moet ik langere bouten hebben.

@MJ Ik heb eens goed bekeken hoe de ophanging bij een willy eruit ziet. Ehm, die stabi stang zit er stukken beter vast aan de draagarm (Y) , alleen weet ik nog niet of ik ook een andere fusee nodig zal hebben. Indien wel, wordt het veel te duur, want bij een andere fusee zouden ook andere schokdempers nodig worden. De stuurstang zal in elk geval ook vervangen moeten worden door een langere aangezien de draagarm aan elke zijde 2cm meer naar buiten gaat komen.
Rob.H

Ik vind ze een beetje raar die velgen ze lijke veel op die van mij:
[img]http://home.wanadoo.nl/hermans84/wheel1.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/hermans84/wheel2.jpg[/img]

Rik en ik moesten gisteren in valkenburg tafeltennissen, we waren net in valkenburg rijd er naast ons een witte gtt met blauwe gril daarachter een expres en een laguna die ook daarnog eens bij hoorde. Even allemaal met de lichten knipperen en weer door.
MarcoG
Contacteer:

Die stonden ook erg goed eronder Rob.
Voor het geld hoefde ik het niet te doen, ik kreeg die velgen er erg goedkoop bij, vandaar ook mijn snelle beslissing. De banden zijn bijna ongebruikt...
Was onder de indruk van de rolkooi. Is ie gelast of geschroefd?
Rob.H

MarcoG schreef:Die stonden ook erg goed eronder Rob.
Voor het geld hoefde ik het niet te doen, ik kreeg die velgen er erg goedkoop bij, vandaar ook mijn snelle beslissing. De banden zijn bijna ongebruikt...
Was onder de indruk van de rolkooi. Is ie gelast of geschroefd?
Die is geschoefd maar zat er al in toen ik de clio kocht. Ga je zondag mee?
Gesloten