EN KOMT ER MORGEN IEMAND NAAR DE MAC???
LAAT HET FF WETEN AUB!!!

Je kunt beter een subliment bij de olie doen tegen het tikken. 10 min laten lopen & dan de olie aflaten en goede olie vullen. Dit zal n\beter helpen tegen het tikken. Maar Tblijft toch een specifiek kwaaltje voor de 16v. Niet besparen op de olie...MarcoG schreef:Gisteren nog olie ververst, 1/2 liter afgetapt en aangevuld met ATF olie, warm gereden, en toen de hele meuk eruit en filtertje ook verwisseld. Met het idee dat het het getik van de kleppen tegen zou gaan...maar dat heeft nog niet helemaal zijn werking gedaan. Bij de volgende oliewissel nog maar een keer doen.
*BULLSHIT*Riël schreef:Overtreft dus de normen SL/CF van de Agip
maargoed, de agip kan die normen net zo goed overtreffen, SL is de laatste normMaar maxlife heeft additieven die de agip niet heeft, en die kunnen bij veel km's best goed van pas komen.
MJ schreef:*BULLSHIT*Riël schreef:Overtreft dus de normen SL/CF van de Agip
maargoed, de agip kan die normen net zo goed overtreffen, SL is de laatste normMaar maxlife heeft additieven die de agip niet heeft, en die kunnen bij veel km's best goed van pas komen.
Wil meneer aub geen appels met peren vergelijken. Zekers voor iemand die jouw studie doet...
@marco g; PM
nee hoorRiël schreef:![]()
![]()
moet je zo bijdehand zijn?
Nee, allebei prima olien, maar ze verschillen iets. Mijn voorkeur gaat naar de valvoline, goede ervaringen mee en agip ken ik niet. Thats it,
Kdenk het nietMarcoG schreef:Wat betreft die 19 16V draagarmen en assen...ehh, mijn standaard 16V stuurstang en stabilisatorstang, passen die nog wel na een ombouw?