[DoubleYou] GTT rode ph1 is weg!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
In deze tijd de Express weg doen is niet handig, er is een superuitgebreid aanbod op t moment, en zelfs de nieuwere kangoos zijn al aangekomen bij de gemiddelde verkoopprijs van de Express van vorig jaar.
Ik heb al gegadigden voor de GTT, dus ik denk dat het helemaal goed komt. De ad staat er ook pas 2 dagen op.
Ik heb al gegadigden voor de GTT, dus ik denk dat het helemaal goed komt. De ad staat er ook pas 2 dagen op.
Beter dubbelman...
maar die turbo expres van je licht toch ook wel aardig in de markt?ik vind het een zeer exclusieve auto hoor 

Hey dubbelman wat is het rustig?is ie al verkocht?
-
- Contacteer:
Ik blijf mails krijgen, antwoord die en niemand reageert dan weer verder, en ik heb vandaag het eerste (!) telefoontje gehad. Wilde hem ombouwen, dat betekent dat er dus weer een ph1 minder op de weg rijdt (als hij hem koopt).
Bemoei je fflekker met je eigen zooitje joh...Chris schreef:Wat zit jij er met je neus bovenop dan? Wil je nog een rode opknapper voor derbij?! Er staan nog twee van die dingen te wachten op je.

ik toon mn interesse in zn auto...

Joost (DoubleYou) schreef:Ik blijf mails krijgen, antwoord die en niemand reageert dan weer verder, en ik heb vandaag het eerste (!) telefoontje gehad. Wilde hem ombouwen, dat betekent dat er dus weer een ph1 minder op de weg rijdt (als hij hem koopt).
Ja dat zou ook weer zonde zijn joost...ze worden toch schaarser op deze manier.....
en is ie al weg?
-
- Contacteer:
Druk bezig met alle topics doorbladeren en replien? In de latest zie ik alleen maar jou naam staan bij een hele lijst topics 
Maar nee, hij is nog niet weg. Zondag (volgende week) komt nummer 1 van de lijst kijken, en die wil hem heel graag hebben zegt hij. Hij wil de wagen ombouwen en vroeg zich iets af van een kit en stuurde mij een fotootje daarvan. Aangezien ik zelf geen verstand van kits heb weet ik niet welke hij er van plan was op te zetten, maar iig blijft de auto niet fase 1 in dat geval.
Nummer 2 van de lijst is al langsgekomen, die wilde hem voor dagelijkse auto gebruiken. Eigenlijk gun ik het hem niet zo, want hij is niet echt een liefhebber ervan en zodra de wagen het niet meer doet ben ik bang dat hij hem op de sloop zet. Hij heeft niets specifieks gezegd over of hij hem neemt, maar nummer 1 gaat voor.
Dan is er ook een nummer 3 geweest, echte Renault freak met Alpine Turbo aan het restaureren, en hij wilde deze auto om mee te rijden en tegelijkertijd restaureren. Eigenlijk dé persoon die ik zoek. Hij vond het wel zo netjes dat de nummer 1 voorgaat, en zo vind ik dat ook. Dus volgende week zondag meer info.

Maar nee, hij is nog niet weg. Zondag (volgende week) komt nummer 1 van de lijst kijken, en die wil hem heel graag hebben zegt hij. Hij wil de wagen ombouwen en vroeg zich iets af van een kit en stuurde mij een fotootje daarvan. Aangezien ik zelf geen verstand van kits heb weet ik niet welke hij er van plan was op te zetten, maar iig blijft de auto niet fase 1 in dat geval.
Nummer 2 van de lijst is al langsgekomen, die wilde hem voor dagelijkse auto gebruiken. Eigenlijk gun ik het hem niet zo, want hij is niet echt een liefhebber ervan en zodra de wagen het niet meer doet ben ik bang dat hij hem op de sloop zet. Hij heeft niets specifieks gezegd over of hij hem neemt, maar nummer 1 gaat voor.
Dan is er ook een nummer 3 geweest, echte Renault freak met Alpine Turbo aan het restaureren, en hij wilde deze auto om mee te rijden en tegelijkertijd restaureren. Eigenlijk dé persoon die ik zoek. Hij vond het wel zo netjes dat de nummer 1 voorgaat, en zo vind ik dat ook. Dus volgende week zondag meer info.
-
- Contacteer:
man als je goed kan vangen verkoop je aan de eerste die met geld op de stoep staat
maar zeg dat dan ook tegen iedereen die serieus in onderhandeling is
wie weet kan ej ze tegen elkaar uitspelen en vang je meer of maak je in iedergeval geen verlies op je vastgestelde vraagprijs
weg is weg geld is geld
maar zeg dat dan ook tegen iedereen die serieus in onderhandeling is
wie weet kan ej ze tegen elkaar uitspelen en vang je meer of maak je in iedergeval geen verlies op je vastgestelde vraagprijs
weg is weg geld is geld
-
- Contacteer:
Ok, maar doe niet iemand anders aan wat je zelf ook niet wilt. Kreeg een verhaal te horen van nr 3 dat hij onderweg was naar een auto, 160 km, en aangekomen (er was een afspraak gemaakt) kreeg hij te horen dat de auto een uur geleden verkocht was en de deur werd zo voor hem dichtgegooid.
Nou zelf ook bijna zoiets meegemaakt, is absoluut onprettig. Dat doe ik anderen dus ook niet aan en voor mij is wie het eerst komt wie het eerst maalt. Moet natuurlijk niet abnormaal lang duren, maar volgende week zondag vind ik nog wel kunnen.
Nou zelf ook bijna zoiets meegemaakt, is absoluut onprettig. Dat doe ik anderen dus ook niet aan en voor mij is wie het eerst komt wie het eerst maalt. Moet natuurlijk niet abnormaal lang duren, maar volgende week zondag vind ik nog wel kunnen.
Joost (DoubleYou) schreef:Ok, maar doe niet iemand anders aan wat je zelf ook niet wilt. Kreeg een verhaal te horen van nr 3 dat hij onderweg was naar een auto, 160 km, en aangekomen (er was een afspraak gemaakt) kreeg hij te horen dat de auto een uur geleden verkocht was en de deur werd zo voor hem dichtgegooid.

Dus, zoals Sven zegt; Degene die het eerst met geld op de stoep staat, mag hem meenemen

Als je hem egt kwijt wilt, zou ik het wel weten hoor...
ja dat vond ik wel ff geinig die ouwe topics ophalenJoost (DoubleYou) schreef:Druk bezig met alle topics doorbladeren en replien? In de latest zie ik alleen maar jou naam staan bij een hele lijst topics

hey heemskerk moet jij er geen rooie bij hebben?dat maakt je collectie een beetje compleetChris schreef:Joost, verkoop hem aan de eerste de beste! Doe je dat niet, dan snap je het echt nog niet helemaal...

-
- Contacteer:
Rood-wit-blauw

Misschien snap ik het dan niet Chris

Joost (DoubleYou) schreef:Rood-wit-blauw![]()

-
- Contacteer:
Gelukkig, was al bang dat ik de enige was die hem niet begreep 

ja chris moet je ff op Club Cinq kijken.daar staat dat ie voor de A.P.K.gaat! goed bezig overigens joost 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
?, ben nu de draad volledig kwijt by DJ

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
Hm ja een beetje welMartijnG schreef:Hij zelf ook waarschijnlijk...Erik Olijnsma schreef:?, ben nu de draad volledig kwijt by DY![]()

Goed zal weer eens wat updaten. Op CC houd ik al enige tijd het topic wel bij, door alle veranderingen aan de RTC site kom ik hier niet meer wijs uit, het is ook onwijze druk met 200 nieuwe posts na 2 dagen, oftewel ik raak door de bomen het bos kwijt.
Maargoed. Na 2 maanden advertentie bleek wel dat niemand die GTT wil. Dan kan je 2 dingen doen, apk of slopen. Ik denk, wat maakt het uit, ik ga wel kijken wat er voor de apk mis is. Ik had in ieder geval de koppelingdelen al gekocht, en die konden al niet meer terug. Die kosten waren al gemaakt.
Bij de apk bleek het best mee te vallen: linksvoor fuseekogel, en achterremmen deden het niet: remdrukverdeler dood en de remschijven moesten worden vervangen. Ik ben naar de Brezan gegaan, ben blij lid te zijn van RTC want dat heeft me veel geld gespaard

Ik ben nu bezig met alles er onder zetten. De remschijven+wiellagers en remblokken achter zitten, de fuseekogel hangt half los (1 bout zit extreem vast), de remdrukverdeler moet nog.
Er waren ook een paar kleine probleempjes bij aankoop: kachelknoppen werken niet, en het raam gaat niet omhoog of omlaag. Dus ik heb nieuwe kachelknoppen meegenomen van de sloop, en 2ehands elektro ramen gekocht.
Nou gaat van het weekend de koppeling vervangen worden, en bij de grote Renault 5 meeting 05-05-05 is de eerste openbare verschijning.
De bedoeling is nu dat deze GTT een dagelijkse auto wordt. De automaat die ik heb gaat dus ook wijken, en heb ik deze plus de express-gtt. Beter dan GTT kan en ga ik toch niet kopen, dus ik denk dat deze auto wel langer blijft dan de andere 5jes die ik had

Voordat je denkt dat deze GTT ooit verkocht wordt: betwijfel het. Je weet het nooit met mij (ja ik weet het zelf soms ook niet

Heb ik nu genoeg geupdate?