Klaazz schreef:hey
als mijn moter van me megane koud is en ik rij 1 kilometer en schakel rustig door naar wat voor snel heid dan ook...........als ik dan de bocht om moet of remmen moet voor een stoplicht....dan schakel ik hem naar zijn 2.........dalen de toeren razend snel naar beneden en dan valt ie uit

.......start ik hem weer geen probleem..............weet iemand hier iets van af, of heeft iemand hetzelfde mee gemaakt??
ps....hij rijd op lpg als dit uitmaakt

Hallo Ik heb presies het zelfde.
ik koop een renault scenic particulier en binnen 2 dagen was mijn koppakking er uit pech helaas laat hem maken door een garage bleek ook de water pop kappot te zijn tegelijkertijd heb ik de distributie riem laten vervangen hij heeft die 2 dagen voor de reparatie goed gereden op gas niets aan de hand nier uit slaan gewoon rijden.
De reparatie heeft mij 883,- euro gekost.
na de reparatie rijd hij op benzienen prima maar zodra ik hem omschakel naar g3 slaat hij af inderdaad zodra ik mij koppeling in druk en geen gas geef.
Het lijkt mij als ik logies na denk dat het een afstelling moet wezen aan de gas toevoer. want tijdens het rijden rijd hij op gas prima.
Volgens de garage is alleen de lucht slang los geweest van de gas om de reparatie te doen
ik zelf ben een leek en kan mij alles wijs maken omtrent auto's
ik ben al een hele morgen aan het zoeken op dit forum wat het evt kan wezen en of ik het zelf kan afstellen.
Als ik het zelf kan ga ik geen extra geld meer uitgeven ben wel een beetje klaar met uitgeven.
Wie o Wie zou mij kunnen antwoorden of helpen??
Mensen alvast bedankt.