GTT Marcel dLC
Dat je geen warme lucht krijgt licht waarschijnlijk aan een kabel die niet helemaal lekker ligt. Ff kijken hoe die lopen. Er mag geen kniek ofzo inzitten. Anders ff kijken voor een lange. De kabel om je kachelstanden( raam, boven, beneden) te bedienen is een stukje langer. Waarschijnlijk moet je er zo en monteren 

5 GT Turbo '88 GT5
had je mij niet ff kunnen bellenREMCAB schreef:inderdaad jongens deze auto is van mijn geweest en ik heb ook toen een laguna v6 gekocht en ook al weer verkocht nu een zeer mooie megane cabrio. aan dat 5je mankeert niets aan top auto

Heb zelf pas de MD28R gekocht en die is niet standaard
. Misschien dat op de site van C&E staat wat voor turbo het is. Vind de kleur van je GTT fantastisch. Zit er zelf ook aan te denken om hem deze kleur te spuiten maar heb geblindeerde achterramen en die wil ik zo houden. Weet niet of ik dees in de kleur van de carroserie of het plastic moet spuiten.

eenkapottespatiebalkisnietleuk
-
Heb gemaild naar C&E over mijn turbo, en het volgende antwoord gekregen 

Hallo Marcel,
De CEMD14R geeft wat extra vermogen en is vervaardigd om wat meer op zijn donder te krijgen.
De compressor is wat groter er zit een speciale afdichting aan het turbine wiel om op de juiste manier te functioneren terwijl er een open uitlaat systeem gemonteerd zit, hij heeft een speciaal thrust bearing zodat hij wat meer thrust loading aankan en bij de correcte tuning en fueling levert hij zo'n 35 pk extra en uiteraard wat meer koppel.
Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
groet,
Casper
http://www.turbochargers.nl
-
Maar eens effe een updateje, hij rijdt nogsteeds prima. Alleen wat kleinigheidjes, zoals een kilometerteller die niet altijd mee wil werken een een kachelventilatuermotortje die ermee stopte...
Komende maandag wordt 'ie getaxeerd.

Komende maandag wordt 'ie getaxeerd.

-
Vanmiddag is de taxateur van Augustijn Auto Expertise langsgeweest om mijn turbootje eens nader te bekijken. De beste man had zelfs nog enigszins verstand van GTT'tjes... een vriend van hem had er ook een gehad
Taxatierapport krijg ik nog thuisgestuurd, maar met het richtbedrag mag ik zeker niet mopperen
Binnenkort is het dus de bedoeling mijn GT all-risk te verzekeren op taxatiebedrag

Taxatierapport krijg ik nog thuisgestuurd, maar met het richtbedrag mag ik zeker niet mopperen

Binnenkort is het dus de bedoeling mijn GT all-risk te verzekeren op taxatiebedrag

-
Ik gebruik hem gewoon dagelijks ja.
Zat er inderdaad aan te denken zondag maar eens even langs te komen wippen, dus je ziet me misschien wel verschijnen
Zat er inderdaad aan te denken zondag maar eens even langs te komen wippen, dus je ziet me misschien wel verschijnen
zeer mooie ph 1
. dat probleem met die bijrijderst stoel had ik ook. de rugleuning werkte niet egt flex. ff nagekeken en er was een lasnaad doorgescheurt bij het schanierpunt. een beetje profesorisch vast gezet met een slangeklem. en hij doet het nog steeds.

rijd je met FNO mee?Marcel dLC schreef:Ik gebruik hem gewoon dagelijks ja.
-
Hoe laat en waar enzo??
-
Hij is nog niet helemaal af, maar dit wordt mijn nieuwe kleppendeksel:
![Afbeelding]()
bling bling
Ik krijg hem van Erik voor mijn verjaardag, hij is er al avonden lang op aan het polijsten
Verder was er een turboslang gescheurd, die heb ik dus maar even vervangen zo dat hij nu weer prima op druk komt
bling bling

Ik krijg hem van Erik voor mijn verjaardag, hij is er al avonden lang op aan het polijsten

Verder was er een turboslang gescheurd, die heb ik dus maar even vervangen zo dat hij nu weer prima op druk komt

Moet ook, moet toch oefenen he voor je waterpomp

ik zie alleen een kruisje..

netjes blinky blinky

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
Vandaag mijn kleppendekseltje maar eens gemonteerd, en gelijk ook de kleppen gesteld en mijn blokje voorzien van allerhande nieuwe sapjes 
[img]http://images.madkow.nl/kleppendeksel.jpg[/img]

[img]http://images.madkow.nl/kleppendeksel.jpg[/img]
-
De nieuwste modificaties aan mijn voorbumper:
[img]http://images.madkow.nl/schade1.jpg[/img]
[img]http://images.madkow.nl/schade2.jpg[/img]
Ik reed weg bij de benzinepomp.... auto voor me begint te rijden, maar slaat vervolgens af. Ik begon ook te rijden en reageerde te laat. Zodoende ging zijn trekhaak dwars door mijn voorbumper
vervolgens kom ik kwartiertje later Chris (volgens mij) tegen op de A59 die dus de primeur heeft van het mogen zien van mijn schade
Ik ben dus nu op zoek naar een in goede staat verkerende ongespoten phase 1 bumper. Wie heeft er eentje voor me??
[img]http://images.madkow.nl/schade1.jpg[/img]
[img]http://images.madkow.nl/schade2.jpg[/img]

Ik reed weg bij de benzinepomp.... auto voor me begint te rijden, maar slaat vervolgens af. Ik begon ook te rijden en reageerde te laat. Zodoende ging zijn trekhaak dwars door mijn voorbumper

vervolgens kom ik kwartiertje later Chris (volgens mij) tegen op de A59 die dus de primeur heeft van het mogen zien van mijn schade

Ik ben dus nu op zoek naar een in goede staat verkerende ongespoten phase 1 bumper. Wie heeft er eentje voor me??
marcel, das behoordlijk naadje!
Al een te koop gevraagd topic geopend?
Al een te koop gevraagd topic geopend?

das een klote schade, alleen je bumper kapot, of nog meer, je knipperlicht en grille zitten ook niet zo heel recht meer, of is daar verder geen schade aan??. in elk geval succes met de reparatie
R5GTT. Drive it like you stole it
-
't is voor zover ik kan zien alleen de bumper, weet iemand of deze nou wel of niet nog nieuw te krijgen zijn bij de dealer??paz-maniac schreef:das een klote schade, alleen je bumper kapot, of nog meer, je knipperlicht en grille zitten ook niet zo heel recht meer, of is daar verder geen schade aan??. in elk geval succes met de reparatie
@Haas
topic heb ik geopend ja

-
Ik ga morgen eens bij 5drive langs bij de dealer in waalwijk (hij werkt daar in het magazijn), eens zien of hij een nieuw kan bestellen... als dat kan doe ik dat natuurlijk
Achterbumper heb ik gelukkig nog een zeer goeie liggen voor als daar nog eens wat mee gebeurt

Achterbumper heb ik gelukkig nog een zeer goeie liggen voor als daar nog eens wat mee gebeurt

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ook via Smoke niet meer??Tino schreef:Ja zijn op zeker nieuw te krijgen, hellaas de achterbumper niet meer.
Project: GTT Blue Sport