Ik heb een clio 1 fase 3 ofzo met die wat grotere koplampen, ik wil wat booskijkers erop zodat ie niet zo zielig kijkt
kan ik deze het beste los kopen? zoja waar?
en is maken met plexi ofzo een optie? of word het dan niet zo mooi?
als je dan toch booskijkers wilt, kan je het beter van de eerste keer goed doen, die plastic zooi vin ik persoonlijk echt geen gezicht, en ze zijn nog redelijk duur, en ook deze moet je laten spuiten. je zal wel goedkoper uit zijn met die dingen ipv lassen, maar ik vin het nix. vraag eens prijs op bij een schade bedrijf, mischien valt het nog wel mee met de kosten
Idd je bent optisch beter af met gelaste Ik had er zelf gemaakt van polyester om wat langere te hebben (en origineler)maar achteraf heb ik er dan ook maar opgelast .Staat echt veel properder.Van werk komt het overeen uit. Heb dus nog af te werken (opschuren&spuiten)booskijkers voor 19 16v ph1 kiggen.
Aanlassen is idd duur als je gewoon wil af zijn
van "die zielige look"
Ik heb hier es prijs laten maken daarvoor, en dat
kwam op 375 euro (alles inclusief).
Dus auto binnen doen zonder zelf iets gedaan te
hebben, en terug krijgen met booskijkers aangelast
en volledige motorkap herspoten...
Dan ben je toch wel veel goedkoper uit met zo'n
setje booskijkers. En ben je het beu gezien, je haalt
ze eraf...
zijn dat booskijkers? heel klein dan volgens mij, maar ide van die eerst foto lijken me wel wat.. maar kan je dat ook makkelijk zelf maken??? of is dat niet echt aan te raden?
mocht je ze gaan lassen houd er dan wel effe rekening mee dat je ivm apk max 25 procent van je koplamp mag afdekken en dat je het lichtbeeld niet mag geinvloeden, of je moet natuurlijk een extra kapje hebben wat je er effe op mikt bij de apk
Denk dat echt beter af bent met goed werk nl. oplassen! Voor die booskijkers van op de foto moet je wel veel fantasie hebben om die te zien hoor! Sorry voor de eigenaar moet wel zeggen dat ie voor de rest meer dan ok is
Ik ben opzoek naar vrolijkkijkers.
Je weet wel; waar je vrolijk van wordt.
Waar kan je die kopen?
En als die er niet zijn, dan wil ik wel sexykijkers, of nog liever een systeem waarbij ik zelf kan bepalen hoe mijn auto moet... lichtgeven?
Want kijken kan de mijne nogsteeds niet.
Stefan S. schreef:Zie linkvoor een betere foto van alleen de booskijkers. Voor 40 euro kun je echt niet iets zelf maken, tenzij je met tape gaat plakken
beetje polyester... beetje prutsen... moet kunnen hoor