ACT: Clio16V I
-
We maken er gewoon een Benetton editie van. Geen gedoe met kleurverschil. 

Is misschien handig als je vermeld wat je nu hebt... En wil je "beter" soundje maken? Beter stiller? Beter sneller? Beter RVS?anti schreef:jongens ik heb een vraag. welke uitlaat systeem is beter voor mijn clio 1.8 16v en waar zou ik deze kunnen bestellen?
Je kunt ook via de zoek knop kijken naar soortgelijke topics. Die zijn er genoeg.
Succes!
Ik zag onderstaande auto van de week ook ergens langs komen, maar welk topic was dat ook alweer?!
[img]http://www.renault-tuning.com/type/7_un2.jpg[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
die in dat projecttopic staat ook in het williams topic http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... start=1700Bram schreef:@ Chris
Volgens mij heb je hem in het projecttopiv an romano ( cliotuning) gezien ?
maar lijkt me toch een anderen
Dit is de oude auto van Tim B. Geen idee wie er nu mee rondrijdt. 1 van de mooiste Clio's, m.i.Chris schreef:Ik zag onderstaande auto van de week ook ergens langs komen, maar welk topic was dat ook alweer?!

hey ik had een vraag of jullie ook weten welke kleur draad van de remlichten achter is om een derde remlicht op aan te sluiten greeetz marcel
violet paars remlicht links achterjiggy schreef:hey ik had een vraag of jullie ook weten welke kleur draad van de remlichten achter is om een derde remlicht op aan te sluiten greeetz marcel
violet/wit remlicht rechts achter
bij mjijn clio

-
- Contacteer:
De lamdasondes hebben allemaal dezelfde voltages, mits ze goed werken.Foeke schreef:Ik heb laatst iets gehoord (weet niet of het klopt) over het verschil tussen die van een 19 en een clio dat het voltage van de lambda anders is????????????
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
volgens mij was het zo dat het voltage afhankelijk was van het mengsel, een rijk mengsel geeft een ander voltage dan wanneer de motor te arm loopt.
kben niet helemaal zeker, zkou et effe moeten opzoeken. so
me if i'am wrong

kben niet helemaal zeker, zkou et effe moeten opzoeken. so

R5GTT. Drive it like you stole it
Het gaat mij er om dat ik door de apk kom...met het 2 liter blok en de aangepaste chip kom ik er eigenlijk niet door. Ook niet met de kat eronder. Vorig jaar hebben ze 30-45 mins lopen kloten en kwam er nét door (eigenlijk net niet, maar gematst).
Met een standaard chip moet ik er door komen lijkt me...misschien dat er door het evt. verschil in chips een voordeel valt te behalen.
Met een standaard chip moet ik er door komen lijkt me...misschien dat er door het evt. verschil in chips een voordeel valt te behalen.
hee jasper...jij ook problemen dus...
wat ik bij Rob heb gedaan...:
-motor warm draaien (HEEL WARM!!!)
-stekker van de stationairomloop los halen
-het schroefje op het gasklephuis zo in/uitdraaien totdat de CO meter 0% aangeeft
voila...
weer een jaar APK erop!
maar jouw motor zou er "zo" doorheen moeten gaan, gezien de standaard setup...
succes!
en weer een jaar veel plezier gewenst!!!
-het schroefje op het gasklephuis zo in/uitdraaien totdat de CO meter 0% aangeeft

voila...
weer een jaar APK erop!
succes!
Punt 1 was ik al van plan ja. Dan ga ik ff kijken naar punten 2 en 3...ff opzoeken in vraagbaak
is verder gewoon 'legaal' ofzo?
Dan hoef ik dus ook nix te doen met omwisselen computer ofzo? En wel de kat eronder neem ik aan?

Dan hoef ik dus ook nix te doen met omwisselen computer ofzo? En wel de kat eronder neem ik aan?
-
- Contacteer:
Ik had n keer een defecte lambdasonde en gaf hij 5% aan.
Daarna doorgemeten en vervangen, waaran ik 0,05 % CO had.
Misschien dat t daar aan kan liggen, maar succes ermee!
Daarna doorgemeten en vervangen, waaran ik 0,05 % CO had.
Misschien dat t daar aan kan liggen, maar succes ermee!
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Bij een CO meting moet de motor toch altijd warm gedraaid zijn? Anders hou je toch schommelende waardes?PtrGte schreef:hee jasper...jij ook problemen dus...
-het schroefje op het gasklephuis zo in/uitdraaien totdat de CO meter 0% aangeeft![]()
voila...
weer een jaar APK erop!
succes!
En dit is ook toegestaan als er een controleur langskomt ?PtrGte schreef:hee jasper...jij ook problemen dus...
-het schroefje op het gasklephuis zo in/uitdraaien totdat de CO meter 0% aangeeft![]()

Dat gebeurd echt vaak hier in de buurt.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
damn das een gaaaaaaaaf ding! mooi zwart is niet lelijk.. 

-
Erg dikke clio zeg
Ook wel leuke site waar die foto op staat, staan ook veel filmpjes op (nog niet gekeken, maar zijn aan het downloaden
)
http://www.cliowilliamsclub.net/
Gr, Frits.

Ook wel leuke site waar die foto op staat, staan ook veel filmpjes op (nog niet gekeken, maar zijn aan het downloaden

http://www.cliowilliamsclub.net/
Gr, Frits.
Is een erg leuke site ja, staan ook veel artikels van de 16v en williams op 

inderdaad, veel mooierantoine schreef:Moooooooooooooooi. Maar zie daar aan de linkerkant nog meer mooi spul staan.

Immer wieder die verdammte Holländer