ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:lol:
Ralf

nee.. maar ik weet wel hoe het moet..

nou de discussie er toch is, laat ik dan de vergelijking maken met benzine wat koste die vorig jaar, of 2 jaar geleden? veel minder dan nu, is ineens de natuurvoorraad duurder geworden?
Cd's waren vroeger 42 gulden das 19.50 euro ongeveer nu kosten ze tussen 15 en 20 euro (uitzondering sommige cd's zijn nog duurder ja maar das helemaal te gek :) )

Cd's worden dus al goedkoper ipv duurder.
Dus dat prijsfabeltje dat ze duurder zijn is niet waar.

Natuurlijk vind ik ook dat een cd rond de 10euro moet gaan kosten, platenmaatschappijen verdienen er genoeg aan. Maar denk ook eens aan hoeveel gezinnen er van dat geld gevoed moeten worden.. Kleine selectie:
-hoofdkantoor cd-winkel
-winkelpersoneel
-koerier
-artiest
-platenmaatschappij
-studio
-mensen in studio
-manager (krijgt het meest, doet het minst)
enz
enz

maarja ik heb er ook niets tegen om af en toe iets te downloaden, maar ik ken mensen die nooit een cd kopen nou dat vindt ik echt niet kunnen, als je die artiest zo goed vindt, koop die cd dan. Die artiest brengt heus geen cd's meer uit als niemand ze meer koopt hoor.

conclusie :D :
Cd's goedkoper, en downloaddingen weg..

Amen
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
Tom
Moderator
Car: MB

of dat er nou 1 mens van moet leven of 1.000.000 een product moet realistisch geprijsd zijn!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ralf

ik ben het er toch mee eens dat ze goedkoper moeten.. zoals je kan lezen.. maar sommige mensen houden er geen rekening mee dat er zoveel mensen een deel van die 15 of 20 euro moeten..
Tom
Moderator
Car: MB

dat begrijp ik (Y) . Maar dat je zegt "denk ook eens aan......" Ik snap geod dat je het zegt maar de klant geeft daar vrij weinig om. Die wil een product voor een schappelijke prijs. En als de platenmaatschappijen daar niet voor kunnen of willen zorgen dan moeten ze uiteindelijk de consequenties daarvan aanvaarden. En geloof maar dat ze nog steeds veel winst maken (maar wellicht minder), anders zouden er geen cd's meer uitgebracht worden
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ralf

Ik ben het helemaal met je eens :)
Ik denk/weet ook dat de platenmaatschappijen het downloaden zeer onderschat hebben en dus nu zelf met de shit zitten waar de winkels mede de dupe van worden.
En die beveiligingen slaan nergens op dus die moeten ze er ook af halen.
Mike (spitsoor)
Contacteer:

idd mee eens :D
R(ay)Si

Alleen nog maar VW!
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

R(ay)Si schreef:Geinig Spelletje :)
hehehe lache :lol:
Florus

Hans bexx vandaag met z'n truck gedisqualificeerd in de rally dakar,terwijl ze voor het begin v/d rally allen technisch gekeurd waren bleek hij nu toch niet in orde :@,terwijl hij 2de algemeen classement reed.
Lekker voor jan l#l, 2 weken door de woestijn lopen raggen (N) .
paulvanrooij
Contacteer:

slaat helemaal nergens op allemaal..die kabirov mag zn vrachtwagen 4 uuruit t parc fermée halen om te lassen en alles, en dan zou de wagen van hans bekx niet in orde zijn... :@
volgens mij gewoon ff met je portemonee zwaaien en je mag door..doe je dat niet dan word je eruit gegooid... :@
Florus

Vind het ook nergens opslaan,dan hadden ze bij de keuring voor de race maar béter moeten kijken,en die rus hadden ze zoiezo moeten disqualificeren,nadat ie had gerepareerd terwijl het niet mocht.
Kan me voorstellen hoe bexx z'n eigen nu voelt [img]http://smile.smilies.nl/428.gif[/img]
R(ay)Si

Zonde van Bekx :(
Alleen nog maar VW!
paulvanrooij
Contacteer:

T is nog niet voorbij he...hij heeft protest aangetekend (moest daarbij 2500euro aftikken..:S) en nu is t voer voor juristen (zoals ie t zelf zei) dus afwachten..wel zielig dat ie niet eens de finish mocht halen...toch 2 weken voor gewerkt... :@
Madmaus

Vraagje:

Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon de Samsung D500. Super telefoon helemaal geweldig gewoon :D
Nu heb ik er een USB bluetooth stick bijgenomen om gegevens tussen me pc en telefoon uit te wisselen.
Nu kom ik bij het volgende probleem:
Ik kan wel gegevens naar mijn telefoon zenden dus ringtones en plaatjes. Maar als ik een bestand van mijn telefoon naar me pc wil sturen lukt het niet. Ik kan geen verbinding krijgen zegt ie dan. Ik snap er helemaal niets van. :s :s Heeft iemand hier ervaring mee?????

Gr.
Maurice
Ollie

Kan liggen aan de Samsung. Er werkt namelijk ook amper een BT headset op dat ding, alleen die van Samsung zelf.
Maar het zou kunnen zijn dat je de telefoon en je pc eerst moet paren voordat je van tel->pc kunt zenden. Het is gewoon een beetje klungelen ermee, dat moet vanzelf lukken.
Heb je wel een 'serial port' verbinding aangemaakt in 'mijn bluetooth locaties' ?
Sanderrr

Dat gezeur heb ik ook met mijn nokia gehad. Je moet idd met serial port verbinding werken, maar de software die ik bij mijn USB BT ding kreeg ondersteunde dat nog niet. Dan moet je dus op inet ff nieuwere software zoeken. Succes met kloten! (Y)
Williams blauw past bij jou
Hessel

"Een mafkees in een Nissan Skyline met 1200 PK die met dik 300 km/h over de tokio bridge heenknalt over een vierbaans weg.

Check this out: http://exvitermini.com/movies/wngn0.mpg en http://exvitermini.com/movies/wngn1.mpg
:worship: :worship:
Madmaus

Ollie schreef:Kan liggen aan de Samsung. Er werkt namelijk ook amper een BT headset op dat ding, alleen die van Samsung zelf.
Maar het zou kunnen zijn dat je de telefoon en je pc eerst moet paren voordat je van tel->pc kunt zenden. Het is gewoon een beetje klungelen ermee, dat moet vanzelf lukken.
Heb je wel een 'serial port' verbinding aangemaakt in 'mijn bluetooth locaties' ?
Ik heb volgens mij geen serial port aangemaakt. Tenminste niet bewust misschien dat me pc dat automatisch doet. Heb geen idee hoe dat werkt. Hoe kan ik dat doen dan?
Ik ga der gewoon vanuit dat het werkt omdat ik wel van pc naar telefoon kan zenden maar niet van telefoon naar pc.
En ik heb een motorola headset en die werkt gewoon naar behoren!
Heb wel gezien dat er op de samsung-site een programmatje te downloaden is, Easy studio 2.0. Misschien dat dat help. Ga vanvavond nog maar even kijken. Het is heel frustrerend als iets niet werkt zoals het moet werken |:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

R(ay)Si

Lekker hoer :D
Alleen nog maar VW!
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Ralf schreef:ik weet ook hoe een computer werkt :wink:
:lol: :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Florus schreef:Hans bexx vandaag met z'n truck gedisqualificeerd in de rally dakar,terwijl ze voor het begin v/d rally allen technisch gekeurd waren bleek hij nu toch niet in orde :@,terwijl hij 2de algemeen classement reed.
Lekker voor jan l#l, 2 weken door de woestijn lopen raggen (N) .
Ja die fransen he (N) :evil:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ach ja, dat is sinds jaar en dag al zo en ik vrees dat het ook nooit zal veranderen. Het is gewoon een corrupt zooitje...
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:Ach ja, dat is sinds jaar en dag al zo en ik vrees dat het ook nooit zal veranderen. Het is gewoon een corrupt zooitje...
MERDE :evil: !!!!!!!!
Ollie

Madmaus schreef:
Ollie schreef:Kan liggen aan de Samsung. Er werkt namelijk ook amper een BT headset op dat ding, alleen die van Samsung zelf.
Ik heb volgens mij geen serial port aangemaakt. Tenminste niet bewust misschien dat me pc dat automatisch doet. Heb geen idee hoe dat werkt. Hoe kan ik dat doen dan?
Ik ga der gewoon vanuit dat het werkt omdat ik wel van pc naar telefoon kan zenden maar niet van telefoon naar pc.
Heb wel gezien dat er op de samsung-site een programmatje te downloaden is, Easy studio 2.0. Misschien dat dat help. Ga vanvavond nog maar even kijken. Het is heel frustrerend als iets niet werkt zoals het moet werken |:
Bij 'mijn bluetooth locaties' een nieuw apparaat toevoegen, zorgen dat je bt aanstaat op je toestel en dan zou je een serial port moeten kunnen toevoegen! Ik heb er ook ff mee moeten prutsen voordat het werkt allemaal!
Als je bv met de PC suite werkt van Nokia, moet je eerst die serial verbinding activeren voordat je ermee kunt werken.
Thierry

Bij mijn Sony-Ericsson T610 gaat dat allemaal prima hoor :)
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Corniels
Contacteer:

auw?
Madmaus

Ollie schreef:
Madmaus schreef:
Bij 'mijn bluetooth locaties' een nieuw apparaat toevoegen, zorgen dat je bt aanstaat op je toestel en dan zou je een serial port moeten kunnen toevoegen! Ik heb er ook ff mee moeten prutsen voordat het werkt allemaal!
Als je bv met de PC suite werkt van Nokia, moet je eerst die serial verbinding activeren voordat je ermee kunt werken.
Thx ik ga zo ff kijken. Heb ook al gekeken of er nieuwe drivers zijn en die zijn er dus die ga ik ook maar downloaden. het gaat om een Sitecom cn-500.
Hopen dat het goed gaat.....
R(ay)Si

Ollie schreef:[Als je bv met de PC suite werkt van Nokia, moet je eerst die serial verbinding activeren voordat je ermee kunt werken.
En nog werkt dat niet (bij mij), heb een interne BT-kaart. Kan hem wel verbinden met dat programma (Blue Soleil) ook volgens seriele poort maar nog herkent me PC suite hem niet :S

Vage zooi die troep :)
Alleen nog maar VW!
Ollie

Heb je alle mogelijke poorten geprobeerd?
R(ay)Si

ja volgens mij wel,

Dacht dat er wel meerdere poorten beschikbaar waren, maar ben ik niet zeker van...

Op een gegeven moment moet PC suite een telefoon zoeken, daar doet hij niet eens de moeite voor, hij vindt gewoon niets...

Zal strax nog eens kijken (Y)
Alleen nog maar VW!
Sanderrr

Voor Nokia PC Suite moet dat aparte proggie mRouter eerst connecten nadat je serial port aangezet hebt. Dan moet PC suite het gewoon doen.
Williams blauw past bij jou
Ollie

Precies, eerst connecten met mRouter en dan PC suite opstarten. En dan connecten gaat dus via die serial verbinding. En daarvoor moet je de juiste com poort geselecteerd hebben!
Gesloten