startprobleem

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
Anonymous

ik weet niet of jullie mijn probleempje al hebben gelezen? wie kan mij de oplossing geven van mijn start probleem? nieuwe accu daarna nieuwe dynamo een startmotor van een half tot 1 jaar maar nog geen klik .De auto had hiervoor een tijdje stil gestaan)
weet er iemand wat t probleem kan zijn????

gegroet een turbo gek
-PAZ-
Über-Spammer

meet de bedrading van je startmotor eens door, met name de +50 aansluiting vanaf je contactslot via de stekker links voor naar de startmotor.
R5GTT. Drive it like you stole it
Anonymous

daar ben ik weer, 2 dagen onder de kap gelegen= startmotor vervangen(bleek n telichte te zijn en rotor verdeelkap, bougiesen kabels verder vervangen) hij reed weer als n zonnetje tot ik mijn tank leegreed..... kabr schoongemaakt 10 liter benzine erin alleen nu houdt hij in en slaat af als hij stationair moet lopen..+hort- en stoten. heeft iemand n idee? :(
H8bal

sip walraven schreef:daar ben ik weer, 2 dagen onder de kap gelegen= startmotor vervangen(bleek n telichte te zijn en rotor verdeelkap, bougiesen kabels verder vervangen) hij reed weer als n zonnetje tot ik mijn tank leegreed..... kabr schoongemaakt 10 liter benzine erin alleen nu houdt hij in en slaat af als hij stationair moet lopen..+hort- en stoten. heeft iemand n idee? :(
Misschien wat drab uit het onderste van je tank in je leiding gekomen? Misschien eens loskoppelen aan de filter en vanvoor aan je carb en eens doorblazen met perslucht.

Of je brandstof filter zelf vervangen, kost toch bijna niets.
Anonymous

ik had iets te snel mijn probleem gelanceerd want enkele sec later las ik t zelfde probleem bij een ander in t forum. Bij hem werd aangeraden om zijn stationair sproeier schoon te maken=> heb ik dus ook gedaan en dat hielp, hoewel ik t waarscijnlijk een aantal keren moet herhalen want hij is vanmiddag weer gaan sputteren.... geen probleem je kan er gemakkelijk bij. en dat gebeurd je niet vaak bij n gtt :smile: :) :D
Plaats reactie