Zeker mooi ja, vind t ook wel een vette spoiler

That's the spiritSteven schreef:Daar zijn beunhazen weer prima voor.Basic schreef:Kijk dat zijn dan ook dingen die je zelf moet doen. Scheelt hoop euro's. Je moet het natuurlijk niet verkeerd doenFlorus schreef:Lagers kosten bij rijsbergen 70 euri per stuk,ik heb ze zelf vervangen,
maar je hebt wel een persbank nodig om ze in en uit het fusee te persen,
'k was er ongeveer een uurtje of 3 a 4 mee zoet voor beide kanten
Zelf fuseetje eruit halen en dan lagertje over laten persen voor 5 euri. Dan ga ik niet zelf lopen kloten met een bankschroef, hamer etc.
Maar idd 230 euri is gewoon dikke geldklopperij, gewoon lagertje van de autmaterialenzaak (kijk onder de clubkortingen) en gaan
als de hoeken al beginnen te buigen, don't waste your time!LotuzClioWilliams schreef:Ik heb gisteren weer m'n JBL GTO 936E speakers uit de berging gehaald. Die zaten nog in m'n 106 hoedenplank. Ik heb een Clio hoedenplank liggen die ik daarvoor kan misbruiken. Alleen nog even bekijken hoe ik het aan ga pakken.
De speakers mogen iig niet zichtbaar zijn, dus ik heb sowieso doek nodig om de gehele bovenkant van de hoedenplank te bedekken. De hoeken van de plank moeten verstevigd worden, anders buigen die binnen no time door. En dan vraag ik me nog af in hoeverre de plank verstevigd moet worden.
welke dikte hebben jullie dan gebruikt??Roy schreef:Eindelijk iemand die het doorheeftBasic schreef:mwah mijn ervaring met MDF is dat het doorzakt.
mijn voorkeer gaat uit naar multiplex.
Pcies bij de gamma een 20 mm plankje voor 15 euro of zoRoy schreef:Eindelijk iemand die het doorheeftBasic schreef:mwah mijn ervaring met MDF is dat het doorzakt.
mijn voorkeer gaat uit naar multiplex.
Thierry schreef:Deze zijn 13cm, maar er zaten er bij mij al in van die grootte, dus ik kan ze er zo in zetten
Max is 130W en normaal is 35W
Frequentie: 40 - 30.000Hz