het zijn de originele Williams zuigers die in diverse 2 liter ombouw motortjes komen...Donleben schreef:Dat zijn weer de Williams zuigers of nu ook hele andere?
Hoe staat het eigenlijk met je eigen op te bouwen blok zoals je eerder al had aangegeven?
Schiet dat al wat op of moet je nog gaan beginnen met de complete opbouw?
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat uitpakken.
eigenlijk zijn ze allemaal al uitverkocht...dus de volgende lichting al wel weer 3 maanden duren ofzo...

maar goed...eeuuhh...die motor laat ff op zich wachten...ik heb met mezelf de afspraak dat ik eerst mijn eigen Renault 5 op ga bouwen...die zou tijdens de openingsmeeting in principe klaar MOETEN KUNNEN zijn...moet het allemaal een beetje meezitten uiteraard...
maar daar zal ik zodra alle benodigde onderdelen binnen zijn een begin aan gaan maken, en daar zal ik dan wel een apart topic voor openen...
laten we zeggen dat het een erg "leuk" project wordt, waar wel wat centen in gaan zitten, vandaar dat die atmosferische heavy duty applicatie maar even moet wachten...ik geloof niet dat dat heel erg is...

EDIT:
komt ook een beetje omdat die 2 liter motor uit m'n circuitgebakje niet heel veel interesse opwekt bij mensen (hoogste bod = 500 euro