Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Ik zal er waarschijnlijk niet zijn vanaaf, was gister kutziek maar nu wel weer beter maar ik kijk niog ff voel me niet echt geweldig 

Hmmm
Wou ff checken of er vanavond wat te doen was in M'stricht, maar ik tel er maar twee
Niet voor die twee, maar om daar dikke 40 km voor te karre neuh.
Greetz Stefan
P.S. Iemand interesse in me versterkertjes?
2 maanden oud (http://www.oxygenaudio.com)
1x Oxygena audio Sphere F500
1x Oxygen audio Spehre T500
Wou ff checken of er vanavond wat te doen was in M'stricht, maar ik tel er maar twee

Niet voor die twee, maar om daar dikke 40 km voor te karre neuh.
Greetz Stefan
P.S. Iemand interesse in me versterkertjes?
2 maanden oud (http://www.oxygenaudio.com)
1x Oxygena audio Sphere F500
1x Oxygen audio Spehre T500
-
Volgens mij zijn er nu wel meer mensen aanwezig
Lijstje Grieken vrijdag 10 december half 8
- Bram
- Rob
- Chantal
- Riel
- Rianne
- Rik
- Danny
- Wilco
- Marco
- Marcel
- Partick 21T
- Ollie
- enz....
Vul aan vul aan, ik ga zaterdagavond reserveren!

- Bram
- Rob
- Chantal
- Riel
- Rianne
- Rik
- Danny
- Wilco
- Marco
- Marcel
- Partick 21T
- Ollie
- enz....

-
Strakke Clio, Danny
Veel plezier ermee!

Veel plezier ermee!
- Bram
- Rob H (neem ik aan?)
- Chantal
- Riel
- Rianne
- Rik
- Danny
- Wilco
- Marco
- Marcel
- Partick 21T
- Ollie
- Rob (R5)
- Femke
- enz....
- Bram
- Rob H (neem ik aan?)
- Chantal
- Riel
- Rianne
- Rik
- Danny
- Wilco
- Marco
- Marcel
- Partick 21T
- Ollie
- Rob (R5)
- Femke
- enz....

-
Alex, remi en patrick L. laten jullie ook ff weten of jullie meegaan en uiteraard iedereen die ik vergeten ben???
-
ik had al eerder doorgegeven dat ik dan een ander feessie heb 

nou mensen fftjes update, diesel geluid is me nu ook bekent
is nie zo relax maarja. en ben er achter gekomen dat de banden aanlopen met maximaal insturen. en das wel minder dus ja reden voor andere velgen 
edit: hier is de link van dat filmpje http://www.benedenpeil.nl/index.php?av& ... 4d4bf236b0

edit: hier is de link van dat filmpje http://www.benedenpeil.nl/index.php?av& ... 4d4bf236b0

-
hehe, ja een echte 16v he, klinkt als een diesel in koude start, al verse olie erin?
hij is ook best stevig veraagd voor he, zou je eens een velgen eraf moeten halen en kijk je eens wat de et-waarde is , normaal bij renault ET36 of et35.
hij is ook best stevig veraagd voor he, zou je eens een velgen eraf moeten halen en kijk je eens wat de et-waarde is , normaal bij renault ET36 of et35.
-
Mensen, grieken is geregeld! Om half 8 bij de ACROPOLIS in geleen langs de rijksweg...kan niet missen.
tot dan!
half 8!
tot dan!
half 8!
- Bram
- Rob H (neem ik aan?)
- Chantal
- Riel
- Rianne
- Rik
- Danny
- Wilco
- Marco
- geschrapt
- Partick 21T
- Ollie
- Rob (R5)
- Femke
- enz....
Sorry maar khad mij niet opgegeven...
- Bram
- Rob H (neem ik aan?)
- Chantal
- Riel
- Rianne
- Rik
- Danny
- Wilco
- Marco
- geschrapt
- Partick 21T
- Ollie
- Rob (R5)
- Femke
- enz....

Sorry maar khad mij niet opgegeven...
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ach jij mag er wel bij voor een keer denk ik.op een kinderstoel.
hoe zit het daar met de parkeer gelegenheid????
heeft de griek daaro een eigen parkeer gelegenheid, of moeten we langs de rijksweg parkeren???.parking daaro is ook niet echt zo joepie als het langs de rijksweg moet.Maare ik heb er zin in
greetz marco
heeft de griek daaro een eigen parkeer gelegenheid, of moeten we langs de rijksweg parkeren???.parking daaro is ook niet echt zo joepie als het langs de rijksweg moet.Maare ik heb er zin in
greetz marco
-
niet aan gewerkt .die jongen deed gisteren wat moeilijk dus dan doe ik aan werk weigering
-
had je gisteren nog gebeld maar de voicemail stondaan.en was er wat te zien ben je wat opgeschoten
Euhm ja. Wagens waren niet direct mijn kleuren, maar wel erug netjes allemaal. En zijn eigen wagen
beterz als nieuw
kdenk dat ik alles heb wat ik nodig heb om weer ff vooruit te kunnen.
Wanneer heb jij tijd voor die distributie?! En kan ik de motorkrik binnenkort nog eens lenen...

Wanneer heb jij tijd voor die distributie?! En kan ik de motorkrik binnenkort nog eens lenen...
na een beetje dol rijden staat de 19 weer stil,er is weer iets stuk,maar eerlijk gezegd had ik dat wel verwacht.
ik weet niet zeker of het nu wel de bak is,maar ik wel zeker dat ie nu eraf moet.
het kan ook zijn dat de koppelingsplaten stuk zijn,kan kan kan............maar ja,uit elkaar halen dat ding en verder
is alleen even wanneer doe je het,maar ik ga het wel even doen van de week want die gaat nu niet weer 8 maanden voor de deur.
gelukkig gebeurde het bij me om de hoek,dus hij staat in de straat,maar ja.
ik laat wel weten als ik weer kan sprinten
groet pat.
ik weet niet zeker of het nu wel de bak is,maar ik wel zeker dat ie nu eraf moet.
het kan ook zijn dat de koppelingsplaten stuk zijn,kan kan kan............maar ja,uit elkaar halen dat ding en verder

is alleen even wanneer doe je het,maar ik ga het wel even doen van de week want die gaat nu niet weer 8 maanden voor de deur.
gelukkig gebeurde het bij me om de hoek,dus hij staat in de straat,maar ja.
ik laat wel weten als ik weer kan sprinten
groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
@ patrick.l: http://home.wanadoo.nl/clio16valve/docu ... awings.zip
beschrijving en maten van een catvervanger.
beschrijving en maten van een catvervanger.
Bling Bling
Na een weekend schuren samen met Fem is dit het resultaat. Staat wel leuk denk ik onder de GTX
.
[img]http://img89.exs.cx/img89/1848/z8wimg1961.jpg[/img]
Ik ben alleen aan het twijfelen of ik niet de hele velg moet polijste. Denk het wel...

Na een weekend schuren samen met Fem is dit het resultaat. Staat wel leuk denk ik onder de GTX

[img]http://img89.exs.cx/img89/1848/z8wimg1961.jpg[/img]
Ik ben alleen aan het twijfelen of ik niet de hele velg moet polijste. Denk het wel...
kut pat,godmi-jaar..........hmmmmmm,boeit jullie wat.
maar ja,voor de geinteresseerden ik heb een steekas over,niet over dat ik em over heb maar hij is over,dat wil zeggen dat hij over is......maaaaaaaagggg ik een broodje shoarma.........doe mij een broodje shoarma....een broodje shoarma graag....mag ik nou een broodje shoarma..doe me een broodje shoarma,mag ik er saus bij.............doe mij een broodje shoarma
koekje erbij................
maar ja,voor de geinteresseerden ik heb een steekas over,niet over dat ik em over heb maar hij is over,dat wil zeggen dat hij over is......maaaaaaaagggg ik een broodje shoarma.........doe mij een broodje shoarma....een broodje shoarma graag....mag ik nou een broodje shoarma..doe me een broodje shoarma,mag ik er saus bij.............doe mij een broodje shoarma

ja dat is de mijne die daar vaker staat,dat is het bewijs dat ik na het zoepen de auto laat staanRob schreef:Das k#t voor je Pat! Dus je hebt je as over? En honger?Hoe krijg je die as eigenlijk over? Klote er dus toch iets niet?
Oh ja. Is dat de 19 16V van jou die vaker bij de Heerderweg in de buurt staat?
dat die as over is,tja het is een beetje vreemd,maar ja ik geef em soms wel es een lel en dan denk ik dat dat wel kan gebeuren........denk ik.
-
@robh, thanx voor de link
@rob hajong, nice
@pat pech he,welke kant? ik heb mischien nog een as liggen, volgens mij een linker.

@rob hajong, nice

@pat pech he,welke kant? ik heb mischien nog een as liggen, volgens mij een linker.
@Rob Die velgen zien er goed uit. Heb je dat met de hand gedaan of met een machiene? En hoe hou de velgen zo goed? Komt er nog iets van een beschermlaag over?
klote man,maar zie het van de zonnige kant,een as heb je sneller verwisseld dan een bakpatrick 21TURBO schreef:maaaaaaaagggg ik een broodje shoarma.........doe mij een broodje shoarma....een broodje shoarma graag....mag ik nou een broodje shoarma..doe me een broodje shoarma,mag ik er saus bij.............doe mij een broodje shoarma![]()
![]()
koekje erbij................

ik heb de linker as over,ik heb geen idee of dat zo past want je hebt er verschil in in lengtePatrick L. schreef:@robh, thanx voor de link![]()
@rob hajong, nice![]()
-
ja, klopt ja, ik zal eens gaan zoeken,
maarre waar is ie iegenlijk over?
Hey Patrick L. Ik heb achter een remverschil van 55 tot 60%, schijven, blokken, klauwen vervangen, en nog steeds dat verschil. Andere testbank geprobeerd, verschil blijft. Nu wil ik voorlopig de moed opgeven en de auto maar ergens laten keuren waar ze geen remmentestbank hebben. Weet jij waar ik daarvoor terecht kan?
Misschien dat het probleem aan de ABS ligt...ik zou volgens die gast van het APK station de remslangen die uit de verdeler komen en naar links en rechtsachter gaan es moeten omwisselen en kijken of het probleem dan ook van rechts naar linksachter verschuift. Vond ik wel een goeie optie, alleen heb daar ff niet de tijd voor.
Misschien dat het probleem aan de ABS ligt...ik zou volgens die gast van het APK station de remslangen die uit de verdeler komen en naar links en rechtsachter gaan es moeten omwisselen en kijken of het probleem dan ook van rechts naar linksachter verschuift. Vond ik wel een goeie optie, alleen heb daar ff niet de tijd voor.
bij de overgang van de homokineet,dus net daarachter aan de wielkant,vreemd heel vreemd,maar ik heb nu een bijnaam "shumacher"want die had dat ook es tijdens de race,maar ja boeie.Patrick L. schreef:ja, klopt ja, ik zal eens gaan zoeken,
maar ik ga morgen eens bellen wat een nieuwe kost,ik weet niet maar dan heb ik twee nieuwe assen,wie weet is dat beter,maar als je es zou willen kijken dan zou ik dat wel tof vinden

voor nu,groeten uit het wvv,pat
-
Hey Marco, heb je dan nu misschien 1 of 2 klauwen over?MarcoG schreef:@Rob Die velgen zien er goed uit. Heb je dat met de hand gedaan of met een machiene? En hoe hou de velgen zo goed? Komt er nog iets van een beschermlaag over?
Nog altijd? Vette zeik. Ik kan je de auto hier in eindhoven eens nakijken en met een apparaat afvullen en kijken of de leidingen goed zijn?MarcoG schreef:Hey Patrick L. Ik heb achter een remverschil van 55 tot 60%, schijven, blokken, klauwen vervangen, en nog steeds dat verschil. Andere testbank geprobeerd, verschil blijft. Nu wil ik voorlopig de moed opgeven en de auto maar ergens laten keuren waar ze geen remmentestbank hebben. Weet jij waar ik daarvoor terecht kan?