ACT: Gereedschap
Nog geen beter nieuws als levering in december...
jammer
Kan gewoon niet wachten 

Het is het wachten waard. Ik heb nog iemand gevonden, maar die bied zo voor veel meer aan
Even kijken of ik die kan laten zakken.

-
- Contacteer:
Omdat ik ook niet kan wachten, mag binnekort weer m`n blokje er terug inhangen.
Ben ik dus op zoek gegaan naar een net doppensetje.
Heb vanmiddag bij de brezan een mooie set zien staan.
Kleiner als deze set, maar ja hij kost ook minder 71,- om precies te zijn.
Misschien interessant voor de mensen die hem op korte termijn nodig hebben.
Ben ik dus op zoek gegaan naar een net doppensetje.
Heb vanmiddag bij de brezan een mooie set zien staan.
Kleiner als deze set, maar ja hij kost ook minder 71,- om precies te zijn.
Misschien interessant voor de mensen die hem op korte termijn nodig hebben.
Steven ik heb nog eens gekeken, maar dit zijn de ratels met harde handvatten, die zijn niet fijn!
JIj maakt alle zacht rubber vies.
-
- Contacteer:
Via m`n baas voor 59,-
.
Ben er blij mee, als die gekke spuiter nou ook eens op schiet heb ik weer iets te doen.

Ben er blij mee, als die gekke spuiter nou ook eens op schiet heb ik weer iets te doen.
Steven schreef:Je bent gewoon jaloers he?Martijn. schreef:ieuw wil niet weten wat jij en steven stiekem doenRiël schreef:JIj maakt alle zacht rubber vies.
/me kijkt opzij ..ziet daar zijn vriendin zitten...hmm jaloers... echt niet

Het spijt me zeer, maar ik heb m'n centjes in volgens mij dit identieke set gestoken. Ben nu flink aan het sleutelen en had gewoon dringend nieuw gereedschap nodig. Mocht er weer een mooie aanbieding komen dan ben ik misschien wel weer van de partij.SimonBalk schreef:Mooi. Kan niet wachten! Ik ben net jarig geweest en heb gelijk het ontvangen geld in wat goed gereedschap gestoken. Heb al genoeg situaties mee gemaakt waarbij zo'n ring/ratel ERG handig was geweestRiël schreef:Heb martijnberk, visser en simonbalk gewoon binnen, heb de lijst niet geupdate ..
[img]http://www.5gtt.com/rtcforum/steek-ratel.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Riël schreef:Nog geen beter nieuws als levering in december...

en en en?
weet je al wat?

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Ben ook wel benieuwd of er wat meer info is.Erik (Schepjes) schreef:Riël schreef:Nog geen beter nieuws als levering in december...![]()
en en en?
weet je al wat?

Ben er nog mee bezig. Het is idd al bijna december, ik verwacht ze dan ook te hebben. Zodra ik meer weet laat ik het weten, heb ik ze ontvangen jullie ze natuurlijk zsm 

De doppensets zullen jullie voor de kerst zeker allemaal hebben, begin december kan ik deze kisten weer krijgen, het betreft alleen een zwarte kist, en geen blauwe
De bits zijn niet goudkleurig maar gewoon donker (wat echt niet uitmaakt voor de kwaliteit).
Jullie kunnen nog inschrijven!!!!!

Jullie kunnen nog inschrijven!!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
^^^^^^^^^^^^^^^^^Riël schreef:Hallo,
Ik stuitte op een doppenset welke ik zelf ook gebruik, maar deze is een flink stuk uitgebreider. Ik ken de sets dus, en de kwaliteit is super (ik heb nog niets stukgekregen op 3 jaar tijd). De prijs is echter nog beter, onderstaande set kost, als ik 10-15 personen vind, MAX 115 euro incl verzenden. De exacte prijs is nog niet bekend.
Het gaat zich deze set:
[img]http://www.mynetcologne.de/~nc-tueckmsa/2291.jpg[/img]
NIce eh?
Schrijf je bij de lijst indien je interesse hebt! Betaling gaat vooraf.
Groetjes!
Ik wil zo'n set!
Riel
PS verzending regel ik, je krijgt de set gewoon bezorgd. Afhalen kan ook op eventueel een meeting o.i.d. dat kunnen we altijd regelen.
-
- Contacteer:
heb je zo'n handige moeder?Merijn schreef:haha... Weinig kans, vrees ik. Mijn pa weet net zoveel van auto's als mijn moeder.

Geweldig!!!!
Ik kan niet wachten!

Ik kan niet wachten!
-
- Contacteer:

Begin December..

en en en??

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Ik heb via mail bevestiging dat ze per 10-12 binnen zijn, dus binnenkort oppikken maar 

Moet ik wel wat mazzel hebben wil ik dat halen. Maar er is zeer zeker een kans dat het kan lukken!

Ik kan waarschijnlijk niet naar de ALV, maar ik mag aannemen dat ze dan gewoon verstuurd worden.
Ik kan bijna niet meer wachten. Ik moet nu de heletijd een doppenset lenen bij een vriend van me

Als er nog mensen zijn die er een willen hebben:
112,50 naar mijn rekening, uiterlijk donderdag binnen!!
Dan neem ik er nog mee.
112,50 naar mijn rekening, uiterlijk donderdag binnen!!
Dan neem ik er nog mee.