Friday Nightmeeting Noord-Holland.
-
- Contacteer:
nouwe wanneer gaanuh we weeruh meetuh?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Sjees wat een dingRO 16v schreef:Morgen op de Maasvlakte, kijken wat de brommert kan.![]()
Dit is het snorbrommertje en dan na te gaan dat ie rood was maar zwart is ooohh zo mooi:klik
Krijg hem alleen niet goedgekeurd bij de RDW dus rijden we nog met aussie kenteken, totdat ik een oplossing heb gevonden.
Moet ook maar eens een nieuwe foto sessie houden.

Alleen nog maar VW!
De achterbrug is te lang, te veel geluid en qua co is ie niet goed, dit komt omdat ie afgesteld staat op een mengesel van 50% Ron 97 en 50% C16.iwi schreef:waarop wordt ie afgekeurd dan ?
Nu ben ik vandaag samen met Jan Smit bezig geweest om hem beter af te stellen maar dat is niet gelukt, ik blijf verplicht 1 liter C16 in de tank gooien doe ik dit niet dan pingeld hij er op los.
Nu hoor ik mensen zeggen gooi dan de druk omlaag maar dat is geen optie, 1.8 bar rulez.

Gisteren nog wel op de Maasvlakte geweest, lanceren vanaf 8k is leuk alleen komt dan het voorwiel niet meer naar beneden, woeiii wat heb ik gescheten, er was nog een Antiliaan die het beter wist maar die stapt nooit meer op m'n motor, z'n knieen knikken nu nog en hij's blank geworden.

Maar 26 nov kan ik niet dan zit ik in Essen het hele weekend.
Dus kan het een week eerder of later??
maar goed dat ze hier niet meeleest 

Immer wieder die verdammte Holländer
doe dan de druk omlaag om door de keuring te gaan en pass dan doe hem weer omhoogRO 16v schreef:De achterbrug is te lang, te veel geluid en qua co is ie niet goed, dit komt omdat ie afgesteld staat op een mengesel van 50% Ron 97 en 50% C16.iwi schreef:waarop wordt ie afgekeurd dan ?
Nu ben ik vandaag samen met Jan Smit bezig geweest om hem beter af te stellen maar dat is niet gelukt, ik blijf verplicht 1 liter C16 in de tank gooien doe ik dit niet dan pingeld hij er op los.
Nu hoor ik mensen zeggen gooi dan de druk omlaag maar dat is geen optie, 1.8 bar rulez.![]()
Gisteren nog wel op de Maasvlakte geweest, lanceren vanaf 8k is leuk alleen komt dan het voorwiel niet meer naar beneden, woeiii wat heb ik gescheten, er was nog een Antiliaan die het beter wist maar die stapt nooit meer op m'n motor, z'n knieen knikken nu nog en hij's blank geworden.![]()
Maar 26 nov kan ik niet dan zit ik in Essen het hele weekend.
Dus kan het een week eerder of later??

is 26 in Essen autos of motoren?
Zelfs op de laagste druk (0.8 bar) is de uitstoot nog te hoog, lager kan ie niet.drgman schreef:doe dan de druk omlaag om door de keuring te gaan en pass dan doe hem weer omhoog
is 26 in Essen autos of motoren?
Essen = auto, alles wat met tuning te maken heeft.
Zie je vrijdag Greg, hopen dat het droog blijft anders wordt het glibberen en glijden.

-
- Contacteer:
ro kijk even of je hem door de tuv krijgt
dan kan ie daarna gewoon op nl kenteken
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ben ik al mee bezig geweest, tuv goedkeuring krijg je alleen met een turbo kit van Mc Express en dan te verstaan de streetkit en die heb ik niet, ik heb een Velocity Racing racekit stage 1.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ro kijk even of je hem door de tuv krijgt
Maar niet getreurd er staan iets anders in de planning waar ik wel goedkeuring voor krijg.

-
- Contacteer:
maakt mij niet uit... ik ga toch wel op me bek
naja met schaatsen wel wat minder als met boarden

naja met schaatsen wel wat minder als met boarden
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
lachen! ik board wel een stukkie mee, kijken of me achterwaartse salto back indy grab 360 loop er nog in zit 

En niet te vergeten de Voorwaartse triple axle 180 handle back looping vanaf een 1 meter schansje-Ray- schreef:lachen! ik board wel een stukkie mee, kijken of me achterwaartse salto back indy grab 360 loop er nog in zit

Vorige keer was die namelijk niet erg vlekkeloos he.....

Alleen nog maar VW!
dope 

-
- Contacteer:
weheheh na ik kom niet verder als dat oefen helling kje hoor! 

-
- Contacteer:
oowh wat een grote mond..
zullen met ze 2e ff van boven naar beneden op de grote heling??

zullen met ze 2e ff van boven naar beneden op de grote heling??

-
- Contacteer:
uuh nog een voorkeur voor dag ofzo?
waarneer het rustig is of niet?
weten de ray's dat niet?
waarneer het rustig is of niet?
weten de ray's dat niet?

ik denk dat ik dit jaar sowieso weinig tijd heb.... ben nu erg druk me de 21 en vanaf 6 december gaat het los op me werk, de beruchte KNJ periode 
zal voor mij januari worden, tenzij ik een gaatje weet te prikken. roepen jullie maar.

zal voor mij januari worden, tenzij ik een gaatje weet te prikken. roepen jullie maar.
-
- Contacteer:
wat voor werk doe je?

teamcoach @ TPG Post.Erik (Schepjes) schreef:wat voor werk doe je?
KNJ = Kerst NieuwJaar periode

-
- Contacteer:
aha drukke tijden dus.
ik dacht dat je op die boot werkte ofzo van je "www"

ik dacht dat je op die boot werkte ofzo van je "www"