Friday Nightmeeting Zuid-Nederland Roosendaal
Heej das balen man.
Maar spreken we weer om een uurtje of half 9 af bij de tol?
Ik moet zeggen dat het bij mij ook nog wel een beetje onder voorbehoud is, aangezien mijn zus nog steeds niet is bevallen van de kleine (terwijl die kleine er nu al 2 weken had moeten zijn)
Hoe de zaken er nu naar uit zien kom ik gewoon maar het kan dus zijn dat ik gebeld wordt voor een bevalling haha.
Maar spreken we weer om een uurtje of half 9 af bij de tol?
Ik moet zeggen dat het bij mij ook nog wel een beetje onder voorbehoud is, aangezien mijn zus nog steeds niet is bevallen van de kleine (terwijl die kleine er nu al 2 weken had moeten zijn)

Hoe de zaken er nu naar uit zien kom ik gewoon maar het kan dus zijn dat ik gebeld wordt voor een bevalling haha.
Renault Clio 1.8 16v
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
half 9 is oke
Jair heeft een leuke 19 16v ph1 kunnen vinden,morgen komt hij er al mee naar Roosendaal.
@steefz ik was ook 2 weken te laat.
Jair heeft een leuke 19 16v ph1 kunnen vinden,morgen komt hij er al mee naar Roosendaal.
@steefz ik was ook 2 weken te laat.

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Heej lache man dat ie nu een 16v heeft.
Maar laten we maar gewoon hopen dat dat jong nog minsten maar ff een nachtje kan blijven zitten, haha. Tot nu toe is er in ieder geval nog nix aan het handje
Maar laten we maar gewoon hopen dat dat jong nog minsten maar ff een nachtje kan blijven zitten, haha. Tot nu toe is er in ieder geval nog nix aan het handje

Renault Clio 1.8 16v
Klopt het dat er 26 november weer een FN meeting is bij de Mac in Roosendaal?
Komen:
- Stefan
-
Misschien:
-

Komen:
- Stefan
-
Misschien:
-
Renault Clio 1.8 16v
-
- Contacteer:
klopt als een bus
Vrijdag de 26e is het dan zover
komen:
-Stefan
-Yvo
-Christian
-Erix
-Kevin
komen:
-Stefan
-Yvo
-Christian
-Erix
-Kevin
-
- Contacteer:
komen:
-Stefan
-Yvo
-Christian
-Erix
-Kevin
-Rene[/quote]
komen:
-Stefan
-Yvo
-Christian
-Erix
-Kevin
-Rene[/quote]
Ha gebakjair schreef:ik ben dan jarig dus weet nog niet of ik kom!! maar mischien ook gewoon wel want de visite komt waarschijnlijk toch zaterdag!

-
- Contacteer:
Dat kost je een gebakje Jair!!
En anders kom je het zondag maar brengen op die meeting in middelburg
Groetjes rené
En anders kom je het zondag maar brengen op die meeting in middelburg

Groetjes rené
Ligt eraan!chris-mc schreef:kom je ook langs voor een stukje?
Kan je het aan twee avonden achter elkaar een Bitch erbij

-
- Contacteer:
om niet meteen voor 1000 man te hoeven betalen,houden we het bescheiden bij de mac

Mac Flurry vooer iedereen

Renault Clio 1.8 16v
Het was gezellig jongens (en meiden
) 
Jammer dat m'n zusje "vroeg" naar huis wou

Next time....

Jammer dat m'n zusje "vroeg" naar huis wou

Next time....

-
- Contacteer:
Het was zeker gezellig!
Allen jammer dat ik nog ff een ongeluk heb gehad ik ben gelukkig heel op een gekneusde pols na.
en mn auto ja tis een renault he dus er is alleen maar en heel klein deukje te zien hahaha
Groetjes Rene
Allen jammer dat ik nog ff een ongeluk heb gehad ik ben gelukkig heel op een gekneusde pols na.
en mn auto ja tis een renault he dus er is alleen maar en heel klein deukje te zien hahaha
Groetjes Rene
-
- Contacteer:
hehe
onze coureur
maakte me daarom een leuke spin in de bocht 
onze coureur

Wow, wat is er gebeurd? 

-
- Contacteer:
op de terugweg gingen we de bocht in om naar de A58 te gaan,Rene deed dit iets te hard,en aangezien het wegdek nieuw is,is de grip minder,verloor Rene even grip en ging schuiven,en kwam zo in de berm,als dit 10m eerder was gebeurd,had die in de vangrail gezeten.
na een tijdje proberen los te trekken (te vergeefs)kwam een collega langs met een bedr, bus,die trok hem der zo uit,helaas is de koppeling van de 19 er niet op vooruit gegaan,tegendeel zelfs
na een tijdje proberen los te trekken (te vergeefs)kwam een collega langs met een bedr, bus,die trok hem der zo uit,helaas is de koppeling van de 19 er niet op vooruit gegaan,tegendeel zelfs
-
- Contacteer:
Maarja tis een Renault he!
Niet kapot te krijgen
Ben ook wel blij dat het goed is afgelopen.
Je gaat er ook een stuk rustiger van rijden na zoiets!
Komt goed...
Groetjes René
Niet kapot te krijgen

Ben ook wel blij dat het goed is afgelopen.
Je gaat er ook een stuk rustiger van rijden na zoiets!
Komt goed...
Groetjes René
-
- Contacteer:
10 dec leek me een mooie datum om weer naar Roosendaal te gaan.
wat jullie?
wat jullie?
-
- Contacteer:
Ja das goed or!
Ik rij wel op het gemakje dan or
Hoop alleen dat ik een beetje op tijd terug ben uit A'dam en anders kom ik gewoon met mn werkbus gelijk door!
Komt goed....
Ik rij wel op het gemakje dan or

Hoop alleen dat ik een beetje op tijd terug ben uit A'dam en anders kom ik gewoon met mn werkbus gelijk door!
Komt goed....
-
- Contacteer:
Vrijdag 10 dec. bij de mac in Roosendaal
komen:
-Christian
-Rene
-Jair
twijfel:
komen:
-Christian
-Rene
-Jair
twijfel:
-
- Contacteer:
Sorry jongens maar ik moet deze meeting overslaan.
Mn koppelings kabel van mn auto is gebroken en heb volgend weekend pas tijd om um erop te zetten!
groetjes rene
p.s heb een nieuwe ophanging voor mn versterkers, sub en boxen.
nog ff stofferen en dan heb ik weer een prachtig geluidje!
Mn koppelings kabel van mn auto is gebroken en heb volgend weekend pas tijd om um erop te zetten!
groetjes rene
p.s heb een nieuwe ophanging voor mn versterkers, sub en boxen.
nog ff stofferen en dan heb ik weer een prachtig geluidje!
komen:
-Christian
-Jair
-Stefan
twijfel:
Jammer Rene dat je niet kan. Succes iig met die koppelingskabel. En volgende keer wel langskomen he, dan willen we ff een demo van je audio
komen:
-Christian
-Jair
-Stefan
twijfel:
Jammer Rene dat je niet kan. Succes iig met die koppelingskabel. En volgende keer wel langskomen he, dan willen we ff een demo van je audio

Renault Clio 1.8 16v
-
- Contacteer:
De ophanging is inmiddels af!
Ziet er goed uit...
Heb alleen nog een probleem met een versterker maar daar heb ik nu ff geen tijd voor om dat uit te gaan zoeken dus ja... dat komt volgend weekend wel weer
En hoi
Ziet er goed uit...
Heb alleen nog een probleem met een versterker maar daar heb ik nu ff geen tijd voor om dat uit te gaan zoeken dus ja... dat komt volgend weekend wel weer
En hoi
komen:
-Christian
-Jair
twijfel:
-Stefan
Sorry mensen maar wegens omstandigheden moet ik mezelf even op de misschien lijst zetten.
komen:
-Christian
-Jair
twijfel:
-Stefan
Sorry mensen maar wegens omstandigheden moet ik mezelf even op de misschien lijst zetten.
Renault Clio 1.8 16v