ACT: 5 GT Turbo.
Als het iets voor mezelf betreft is alle tijd gratis 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Is/was ook een clublid. zit op de Hts autotechniek. verder ken ik hem niet. misschien weet haas wel meer van hem.Chris schreef:Ik zie zo vaak dat Clio16V/Willie rijders naar een GT gaan..
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... 3D%26pv%3D
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
nog effe een vraagje over het aansluiten van een olie temp meter op de gtt.
ik had begrepen dat je achter de dynamo de sensor kon monteren, maar zit er daar al een sensor??
met andere woorden, heb ik alleen een verloop nodig naar m14x1.5 of een t stuk zodat beide sensoren op 1 gat in het blok kunnen??
ik had begrepen dat je achter de dynamo de sensor kon monteren, maar zit er daar al een sensor??
met andere woorden, heb ik alleen een verloop nodig naar m14x1.5 of een t stuk zodat beide sensoren op 1 gat in het blok kunnen??
R5GTT. Drive it like you stole it
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Inderdaad. Stond volgens mij al een tijdje te koop zonder foto.Steven schreef:Mooie prijs voor die 2e
Ze hadden wel ff mogen omschrijven wat er dan zo bijzonder aan is?! Misschien race opgebouwd?
Je rijdt reclame voor ze ook, misschien krijg je korting..

Net ff gebeld:Ivo8hoven schreef:Die lui zijn niet wijs joh......, denk echt dat dit berust op een vergissing....
Ik: "Beste man, ik vind de prijs die u voor uw 5je vraagt niet mis, wat is daar de reden van?!"
Beste man: "Het is gewoon een harstikke goede auto."
Ik: "Is het blok dan aangepast, of is de wagen recentelijk gerestaureerd?!"
Beste man: "De uitstraling is gewoon super door de stikkers, en dit is gewoon de prijs wat ik er voor wil hebben, mijn dochter rijdt ermee."
.....
Één ding weet ik zeker, het is een echte liefhebber, want hij wil er niet graag vanaf.

Wie denk je nou dat ik ben?!Merijn schreef:Heb je echt op de man af gevraagd wat 'ie ervoor vroeg, of alleen gezegd dat je de prijs niet mis vind? Kan goed zijn dat hij denkt dat de wagen voor 1950 te koop staat of zo.

Staat er tochChris schreef:Net ff gebeld:
Ik: "Beste man, ik vind de prijs die u voor uw 5je vraagt niet mis, wat is daar de reden van?!"
Beste man: "Het is gewoon een harstikke goede auto."
Ik: "Is het blok dan aangepast, of is de wagen recentelijk gerestaureerd?!"
Beste man: "De uitstraling is gewoon super door de stikkers, en dit is gewoon de prijs wat ik er voor wil hebben, mijn dochter krijgt u mee."
.....
Één ding weet ik zeker, het is een echte liefhebber, want hij wil er niet graag vanaf.